تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813184221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمان تحويل مدارك ارزيابي كيفي مزايده اپراتور سوم تلفن همراه تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: زمان تحويل مدارك ارزيابي كيفي مزايده اپراتور سوم تلفن همراه تمديد شد
بنا بر درخواست برخي خريداران اسناد مزايده زمان ارسال مدارك ارزيابي كيفي اين مزايده تا روز چهارشنبه 29 آبان تمديد شده است.
خريداران اسناد مزايده‌ي اپراتور سوم تلفن همراه تا زمان تحويل پاكت‌هاي پيشنهادي براي معرفي شركاي تجاري خود فرصت خواهند داشت.
بنا بر درخواست برخي خريداران اسناد مزايده زمان ارسال مدارك ارزيابي كيفي اين مزايده تا روز چهارشنبه 29 آبان تمديد شده است.
طبق اعلام گروه علمي تحليلي طيف شنيده‌ها حاكي از آن است در حالي كه برخي خريداران اسناد هنوز شركاي تجاري خود را نشناخته‌اند، به خريداران داخلي و خارجي اسناد مزايده اپراتور سوم براي معرفي شركاي تجاري خود تا زمان تحويل پاكت‌هاي پيشنهادي الف، ب و ج فرصت داده شده است.
بر اساس اين گزارش بدين ترتيب اين شركت‌ها در اين مرحله مدارك ارزيابي كيفي خود را ارسال خواهند كرد و تا زمان تحويل پاكت‌هاي پيشنهادي خود فرصت خواهند داشت شركاي تجاري خود را كه بايد واجد شرايط مندرج در اسناد مزايده باشند معرفي كنند و چنانچه اين شركت‌ها نتوانند تا اين روز شركاي خود را معرفي كنند از دور مزايده كنار گذاشته مي‌شوند.
بنا بر اعلام مجموع ارزش سرمايه شركت‌هاي عضو كنسرسيوم كه پيشنهاد خود را ارايه مي‌دهند، بايد حداقل 150 ميليون يورو باشد و شركت‌هاي كوچك با سرمايه پايين بدون شراكت با يك اپراتور خارجي نمي‌توانند پيشنهاد ارزيابي كيفي ارايه دهند.
طبق گزارش گروه طيف، ابتداي هفته جاري برخي خريداران اسناد مزايده اپراتور سوم از جمله كنسرسيوم مخابرات ايران كه هنوز موفق به توافق با شركاي تجاري خود نشده است و همين طور شركت مگافون روسيه كه انتقاداتي را نسبت به ميزان حق‌السهم دولت در اين پروژه‌ وارد كرده است خواهان تمديد زمان تحويل مدارك ارزيابي كيفي شده بودند.
لازم به ذكر است در حالي كه ابتداي هفته جاري كمال محامدپور معاون وزير ارتباطات از تغيير در برخي مفاد اسناد و مجوز در اختيار گرفتن بيش از 90 درصد سهام اپراتور سوم را از سوي شركت‌هاي خارجي با ثبت شركت در ايران خبر داده بود،اما مهديون مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم بر حداكثر سهم 49 درصد شركت‌هاي خارجي براي حضور در مزايده تاكيد كرده است.
پيش از اين زمان تحويل مدارك ارزيابي تا تاريخ 27آبان‌ماه 87 و زمان اعلام نتيجه ارزيابي اوليه و تحويل متن كامل پروانه تا دوم آذرماه تمديد شده بود؛ همچنين اعلام شده بود كه زمان تحويل پاكت‌هاي الف، ب و ج تا تاريخ 16 آذرماه تمديد و پاكت‌هاي الف و ب در تاريخ 17 آذرماه بازگشايي خواهند شد.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن