تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور: طراحي و ساخت پل ميان گذر اروميه اثبات توانمندي متخصصان ايراني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور: طراحي و ساخت پل ميان گذر اروميه اثبات توانمندي متخصصان ايراني است
دكتر احمدي نژاد طراحي و ساخت پل ميان گذر اروميه را بيانگر توانمندي متخصصان ايراني دانست و گفت: عبور از درياچه اروميه،مهندسين ايراني را به نقطه اي رساند كه مي توانند از هر درياچه و دريايي عبور كنند و پروژه هاي مهم و پيچيده را عملياتي كنند.


به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در مراسم رسمي افتتاح و بهره برداري از باند اول پل شهيد كلانتري درياچه اروميه گفت: خدا را سپاسگزارم كه امروز شاهد به ثمر نشستن يك خدمت بزرگ به بهترين هاي ملت ايران هستيم.
وي تاكيد كرد: همه مي دانند دنيا هم بداند و تاريخ گواه است و در دوران معاصر نيز آحاد ملت ايران گواهند كه مردم آذربايجان غربي و شرقي در دفاع از استقلال، عظمت و فرهنگ ايران و دفاع از اسلام ناب و حيثيت و شرف سرزمين مقدسمان همواره در خط مقدم بوده و هستند.
رييس جمهور تصريح كرد: تاريخ ايران مديون مجاهدت ها و فداكاري هاي مردم عزيز آذربايجان غربي و شرقي است كه مظهر همدلي، وحدت و فداكاري هستند.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: از اين كه در كشور ايران زندگي مي كنيم كه بخشي از آن را آذربايجان غربي و شرقي تشكيل مي دهد خدا را سپاسگزاريم.مردم آذربايجان غربي مرزبانان وفادار و امين سرزمين جمهوري اسلامي ايران هستند.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: من بخشي از بهترين دوران عمر خود را در اين ديار بوده ام و خاطرات بسيار شيريني از اين ديار در ذهنم وجود دارد. مردمي صميمي، پرشور، پرتلاش و صد البته انقلابي، كه هر كسي كه با اين عزيزان مراوداتي داشته است بر اين مطلب گواهي مي دهد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ويژگي هاي پل ميان گذر اروميه گفت: پل ميانگذر شهيد كلانتري درياچه اروميه از ويژگي هاي منحصر به فردي برخوردار است و در ايران اولين كار مهندسي است كه در دل دريا و از ميان آن عبور مي كند و تا كنون طرحي با اين ويژگي در كشور نداشته ايم.
رييس جمهوري خاطرنشان كرد: به نظرم بالاترين تجربه مهندسي عبور از درياست و به همين خاطر اين طرح از ويژگي هاي منحصر به فردي برخوردار است.
احمدي نژاد خاطر نشان كرد: عبور از درياچه اروميه ، مهندسين ما را به نقطه اي رساند كه مي توانند از هر درياچه و دريايي عبور كنند.
وي اجرايي شدن اين طرح را يكي از آرزوهاي ديرينه اين ديار دانست و گفت: بيش از 30 سال است كه مردم اين ديار آرزوي چنين روزي را داشتند.
وي يكي ديگر از ويژگي هاي اين طرح را مردمي بودن آن دانست و گفت: به هنگام شروع عمليات اجرايي اين طرح نماينده ولي فقيه اولين نماز جمعه را در كنار اين درياچه برگزار كرد.
احمدي نژاد افزود: ويژگي ديگر اين طرح اين است كه شروع كار آن با عزيزاني است كه بعدها به خيل عظيم شهيدان پيوستند. ويژگي ديگر اين كار اين است كه با كساني مانند شهيد كلانتري شروع شد كه بعدها به خيل عظيم شهدا پيوستند.
ويژگي ديگر اين طرح ابتكار و نوآوري توسط مهندسان داخلي است زيرا زماني كه مشاورين خارجي اعلام كردند كه ديگر امكان ادامه اين طرح وجود ندارد متخحصين ما با توكل به خداوند فعل خواستن را صرف كردند. ما بايد نتيجه بگيريم كه اگر در كارها بر خداوند توكل كنيم و تصميم بگيريم هر كاري شدني است.
وي افزود: بايد ايران را بسازيم و امكان اين كه ايران را بسازيم هست و چنين تواني وجود دارد.
وي تاكيد كرد: ما يك ملت بزرگ هستيم و بايد با توكل به خدا ايران را به دست ايراني بسازيم و اين شدني است.
وي خاطرنشان كرد: اين طرح يك فرصت بزرگ را در اختيار مهندسين ايراني قرارداد تا در بازارهاي جهاني حضور داشته باشند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دشمني بدخواهان ملت و نظام جمهوري اسلامي تصريح كرد: اين ملت ايران است كه ايستاده و هيچگاه و در هيچ جاي جهان در رويارويي با كساني كه بخواهند به اين نظام ضربه بزنند كوتاه نخواهد آمد.
احمدي نژاد خطاب به قدرت هاي زورگو افزود: شما در گذشته خيلي راحت نسبت به ملت ايران بي ادبي، بي احترامي و ظلم كرديد و آنچه كه شايسته خودتان بود به ملت ايران روا داشتيد و البته يك روز به دنبال اين بوديد كه ريشه ملت ايران را بخشكانيد اما اين ملت متعهد و خدايي پشت رهبري عزيز ايستاد و شما را مايوس كرد.
احمدي نژاد افزود: در يك مقطع هم شما تلاش كرديد كه جلوي بزرگي اقتدار اين ملت را بگيريد اما در اين برهه هم شكست خورديد.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: ملت بزرگ ايران يك ملت مقتدر، پاك و صالح است كه دوستدار عدالت و پاكي در جهان است. نه به كسي زور مي گويد و نه از كسي زور مي پذيرد. امروز در برابر ملت ايران شما در حال دفاع از مباني و ساز و كارهاي ظالمانه خود هستيد.
احمدي نژاد خطاب به دشمنان انقلاب گفت: شما بدانيد كه ملت ايران ايستاده و تا محو همه نظامات ظالم در جهان اجازه آرامش را به شما نمي دهد و خيال نكنيد كه اين ملت به شما اجازه مي دهد كه نظام شكست خورده خود را بازسازي و دوباره عليه ما و ديگر ملت ها تجاوز كنيد.
وي با بيان اين كه امروز شاهد فروپاشي قدرت هاي بزرگ هستيم ،خاطرنشان كرد: اين كه يكي مي رود و يكي ديگر مي آيد و آن را پشت صحنه كوك مي كند كه دو كلمه اي عليه ما بي ادبي كند هيچ تاثيري در اراده ملت بزرگ ايران ندارد.
احمدي نژاد افزود: ما اهل لشگركشي و زورگويي نيسيتم اما يك منطقي داريم كه هر جاي دنيا بخواهيد عليه ملت ايران ظلم كنيد با همان منطق جلوي شما را مي گيريم.
احمدي نژاد تاكيد كرد: دشمنان ما چشم خود را باز كنند اين ملت بزرگ ايران است و اگر روزي خيال كنيد كه مي توانيد با هم متحد شويد و به اين ملت آسيبي برسانيد همين ملت آذربايجان براي پاسخ دادن به شما كافي هستند.
احمدي نژاد در پايان از مشاوران، مهندسان، مديران، نمايندگان مجلس، نماينده ولي فقيه در استان، استاندار و وزير راه و ترابري براي زحماتي كه براي اجرايي شدن پل مياگذر درياچه اروميه كشيده اند تقدير كرد.
سيام/1908/1962/
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن