تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815520016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف شش هزار دستگاه تجهيزات ماهواره در استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كشف شش هزار دستگاه تجهيزات ماهواره در استان مركزي
اراك - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از شش هزار دستگاه تجهيزات ماهواره اي در استان مركزي كشف و ضبط شده است.

سردار نبي الله حيدري امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك با اشاره به اينكه دور جديد طرح جمع آوري تجهيزات ماهواره اي در استان شروع شده است، افزود: در دور جديد اين طرح كه 16روز از آن مي گذرد، يكهزار و 291 دستگاه تجهيزات ماهوراه اي در شهرهاي مختلف استان مركزي كشف و ضبط شده است.

وي تصريح كرد: اين طرح از 12 آبان ماه جاري آغاز شده و با جديدت تمام ادامه دارد و در اين زمينه طرحهاي مختلفي در استان اجرا شده كه نتايج خوبي داشته است.

سردار حيدري عنوان كرد: نيروي انتظامي با تهيه، توزيع و استفاده كنندگان تجهيزات ماهواره اي برخورد قاطع و جدي دارد و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نمي كند.

وي در ادامه افزود: همچنين در راستاي اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده به مواد مخدر شهرهاي اراك، خمين و ساوه حدود 9 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد.

حيدري گفت: در اين رابطه 14 نفر تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر نيز دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

وي همچنين از اجراي طرح پاكسازي واحدهاي صنفي متخلف در استان مركزي خبر داد و افزود: در پي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي در سطح استان مركزي طرح پاكسازي صنوف نيز همزمان توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي اجرا مي گردد.

وي گفت: ماموران نظارت بر اماكن عمومي شهرستان ساوه در پي بازديد و كنترل و نظارت بر اصناف اين شهر ضمن شناسايي واحدهاي صنفي متخلف بصورت محسوس وغير محسوس بازديد كردند.

حيدري افزود: در اين راستا هشت واحد صنفي متخلف به علت عدم رعايت شئونات اسلامي پلمپ كه طي اين بازرسي تعداد 7 قطعه تجهيزات دريافت از ماهواره و مقدار تقريبي يك كيلو و 500 گرم انواع قرصهاي ترك اعتياد و غيرمجاز كشف و ضبط شد.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن