تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخاطر كسب وجهه حافظين صلح روسي به آفريقا اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخاطر كسب وجهه حافظين صلح روسي به آفريقا اعزام شدند
خبرگزاري فارس: حافظين صلح روسي به منظور حمايت از نيروهاي بين المللي و با هدف بالابردن وجهه بين المللي اين كشور به چاد و جمهوري آفريقاي مركزي اعزام شده اند.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه «نووي يه ايزوستيا»، در آخر هفته گذشته يك گروه از يگان بالگردهاي نيروهاي مسلح روسيه به جمهوري چاد اعزام شد.
بر اساس توافقات صورت گرفته قبلي، نيروي حافظ صلح هوايي روسيه در عمليات حمايت از حضور «كلام آبي هاي» سازمان ملل در چاد و جمهوري آفريقاي مركزي شرت خواهند داشت. نيروهاي حافظ صلح روسي بمدت شش ماه در قاره آفريقا حضور خواهند داشت.
يك فروند هواپيماي نظامي- ترابري «ايل-76» بعلاوه 10 تن از تيم گروه بالگردهاي روسيه، حدود 30 تن محموله هاي مورد نياز نيروهاي بين المللي را به قاره آفريقا رساند. حدود 200 نيروي نظامي و نيز 4 بالگرد ويژه حمل و نقل از نوع «ميگ-8» نيز بزودي به منطقه اعزام خواهند شد.
در حال حاضر در چاد و جمهوري آفريقاي مركزي نيروهاي مشترك از سوي اتحاديه اروپا بر اساس مصوبه 25 سپتامبر سال 2007 شوراي امنيت سازمان ملل حضور دارند. هدف از اين عمليات تامين امنيت مرزهاي چاد با سودان و ارائه كمك به صدها هزار تن از آوارگان در منطقه دارفور سودان است.
به نوشته اين روزنامه، مشاركت روسيه در اين قبيل عمليات در وهله نخست به منظور بالابردن اعتبار و وجهه اين كشور در عرصه بين المللي است. البته هر نيروي نظامي هم موفق نخواهد شد به اين عمليات اعزام شود. تعداد داوطلبان بسيار زياد است، چرا كه حقوق پرداختي براي اين قبيل ماموريتها بسيار زياد است.
البته روسيه پيش از اين نيز تجربه شركت در عمليات حفاظت از صلح در قاره سياه را دارد. در سال 2000 نظاميان روسي در تركيب ده هزار نيروي نظامي تحت كنترل سازمان ملل به برقراري صلح در سيرالئون كمك كردند. از سال 2006 نيز گروه بالگردهاي روسي به خدمت در سودان مشغولند.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن