تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استوار ناجا به حبس ابد محكوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: استوار ناجا كه قبلا از اتهام آمریت در قتل عمد تبرئه شده بود، بعد از نقض حكم تبرئه در دیوان عالی كشور، در جلسه محاكمه مجدد به حبس ابد محكوم شد.
به گزارش خبرنگار حوادث فارس، عصر ۲۵ بهمن سال ۸۶ مأموران مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بز رگ از طریق تماس مسئولان یكی از بیمارستان های شرق تهران از وقوع مرگ یك مرد جوان با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل بیمارستان دریافتند یك جوان ۲۸ ساله بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت كرده است.
بررسی ها نشان داد برخی از شهروندانی كه شاهد صحنه تیر خوردن این جوان بوده اند، دیده اند ۲ سرنشین یك ماشین گشت كلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به سمت خودروی پرایدی كه این جوان، راننده آن بوده تیراندازی كرده و باعث زخمی شدن سرنشین و به قتل رسیدن این جوان شده اند.
بررسی از كلانتری نشان داد، ۲ مأمور كلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس زمانی كه قصد تحویل سلاح خود را داشته اند چندین فشنگ كم داشته اند كه این موضوع از دید مسئول اسلحه خانه این كلانتری پنهان نمانده است.
این افراد بازداشت شدند و در بازجویی به ارتكاب شلیك به سمت خودروی پراید اعتراف كرده و مدعی شدند در حین عبور از خیابانی در حوالی تهرانپارس خارج از حوزه استحفاظی كلانتری خود به این خودرو و سرنشین آن مشكوك شده اند و او را تعقیب كرده اند تا نهایتاً زمانی كه خودرو در ترافیك گرفتار شده است به سمت آن شلیك كرده اند.
وی افزود: با توجه به این اعتراف مشخص شد این ۲ مرد جوان كه یكی از آنها سرباز وظیفه و دیگری درجه دار بوده است متهمان اصلی پرونده مرگ این جوان ۲۸ ساله هستند.
جلسه رسیدگی به اتهام این افراد در شعبه ۷۱ دادگاه كیفری و در تاریخ ۴ خرداد سال گذشته آغاز شد و متهمان به دفاع از خود پرداختند كه در نهایت قاضی نورالله عزیزمحمدی، رئیس شعبه ۷۱ دادگاه كیفری بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، حكم متهمان را اعلام كرد.
طبق این رأی، جواد (متهم ردیف اول) به خاطر قتل عمد به قصاص و به علت تخریب عمدی خودروی مقتول به ۲ سال حبس محكوم شد.حسین، متهم ردیف دوم نیز، از اتهام آمریت در قتل عمد تبرئه و به دلیل تخریب عمدی خودروی مقتول، به ۳ سال حبس محكوم شد.
پرونده برای رسیدگی و اعلام نظر به دیوان عالی كشور ارجاع داده شد كه قضات دیوان عالی كشور بعد از بررسی پرونده و مشورت حكم صادره را نقض كرده و دستور رسیدگی در شعبه هم عرض را دادند.
پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه جلسه محاكمه شنبه گذشته و به ریاست قاضی محمدی كشكولی برگزار شد.
بعد از بیان دفاعیات متهمان، قضات دادگاه وارد شور شدند و حكم خود درباره متهمان را اینگونه صادر كردند: جواد، متهم ردیف اول به خاطر قتل عمد و تخریب خودروی مقتول به قصاص و ۲ سال حبس و همچنین حسین، متهم ردیف دوم، به اتهام آمریت در قتل عمد به حبس ابد و مشاركت در تخریب خودروی مقتول به ۲ سال حبس محكوم شد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن