تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگاه آموزشي متعادل‌سازي عرضه و تقاضاي آب در قزوين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارگاه آموزشي متعادل‌سازي عرضه و تقاضاي آب در قزوين برگزار شد
نخستين همايش وكارگاه آموزشي منطقه‌اي متعادل‌سازي عرضه وتقاضاي آب باكارشناسان استان‌هاي مركزي، زنجان ،قم و تهران قزوين برگزار شد.

مديركاهش مصرف و آب بدون درآمد،شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت : توجه به زيرساختها، فرايند ونيروي انساني از جمله مباحثي است كه به عنوان پايلوت شناخته شده و بايد مورد توجه قرارگيرد.

مهندس مبيني افزود: نيروي انساني بايد در زمينه‌هاي مختلف بويژه انتقال تكنولوژي آموزش‌هاي لازم را فرا گيرند.

وي به موضوع آب بدون درآمد اشاره كرد و اظهارداشت : اگراين روند يا چرخه به خوبي پيش نرود، فرآيندها به طور كامل رخ نداده و عمليات نوسازي به خوبي انجام نخواهد شد.

اين مسوول ادامه داد: بايد عظم و مديريت در جهت بهبود فرآيند ها افزايش يابد.

مدير مصرف و آب بدون درآمد اب فاضلاب استان قزوين نيزبا اشاره به نشت در شبكه‌هاي توزيع شهري ، افزود: افزايش هزينه‌هاي توليد، عامل توجه به آب بدون درآمد شده و بايد از هدر رفتن آن جلوگيري شود.

مهندس علي اصغري كاهش هزينه‌هاي سرمايه‌گذاري ، بهره برداري و نگهداري كاهش هزينه شركت‌هاي آب و فاضلاب و افزايش عمر تاسيسات آب را از مهمترين مزيت‌هاي آب بدون درآمد عنوان كرد.

وي با اشاره به جمعيت ‪ ۶۸‬هزار و ‪ ۹۰۰‬نفري شهرستان البرز، بيان كرد: در حال حاضر ‪ ۹۹‬درصد جمعيت اين شهرستان تحت پوشش شبكه آب قرار دارد.

اصغري گفت : ‪ ۵‬حلقه چاه با حجم پنج هزار متر مكعب ، آب شهرستان را تامين مي‌كند كه درصدد ساخت يك مخزن ‪ ۵‬هزار متر مكعبي ديگر نيز شهرستان هستيم .

اين مسوول همچنين نصب كنتور دركليه چاه‌ها و شبكه ها، نصب تجهيزات كنترل روي مخزن شبكه ، نصب منحني و فشار سنج در بين بخشي از خطوط آب را از جمله خدمات اين شركت ذكر كرد.ك /‪۲‬
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن