تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه ديدار امروز پرسپوليس/شعار براي محروم نكردن نيكبخت واحدي / درخواست از كميته انضباطي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه ديدار امروز پرسپوليس/شعار براي محروم نكردن نيكبخت واحدي / درخواست از كميته انضباطي
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در جريان بازي دوستانه امروز اين تيم مقابل استيل آذين با سردادن شعارهايي از رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواستند با عليرضا واحدي نيكبخت برخورد انضباطي نكند.

به گزارش خبرنگار مهر، انصراف نيكبخت از همراهي تيم ملي فوتبال كشورمان در بازي دوستانه مقابل تيم ملي قطر و زمزمه‌هايي كه پيرامون محروميت او از حضور در ميادين مطرح شده، دغدغه و نگراني هواداران پرسپوليس را به دنبال داشته است.

به همين خاطر امروز در جريان ديدار دوستانه پرسپوليس مقابل استيل آذين هواداران اين تيم با سردادن شعارهايي از مجتبي شريفي، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مي خواستند كه از محروم كردن اين بازيكن خودداري كنند. آنها همچنين با شعارهايي به دايي تاكيد مي كردند كه در آينده بازهم از عليرضا واحدي نيكبخت براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت به عمل آورد.

در جريان ديدار دوستانه امروز تيم فوتبال پرسپوليس علاوه بر اين حواشي جالب توجه‌اي به وقوع پيوست كه گزيده‌اي از آن در زير مي آيد:

* مهدي واعظي، مسعود زارعي، كريم باقري و مازيار زارع بازيكنان غايب پرسپوليس در مسابقه دوستانه مقابل استيل آذين بودند. دو بازيكن اول با مصدوميت دست به گريبان هستند و دو بازيكن ديگر در اردوي تيم ملي حضور دارند.

* هواداران تيم فوتبال استيل آذين براي تماشاي بازي اين تيم مقابل پرسپوليس به ورزشگاه اكباتان آمده بودند. آنها كه روزي هواداران پرسپوليس بودند در مواجهه با هواداران اين تيم با سردادن شعارهايي سعي در تحكيم ارتباطات دو باشگاه پرسپوليس و استيل آذين داشتند.

* حسين هدايتي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس امروز بيش از ديگران مورد تشويق قرار گرفت. براي تماشاي بازي دوستانه پرسپوليس - استيل آذين علاوه بر هدايتي، محمد آخوندي، عضو هيئت مديره پرسپوليس هم به ورزشگاه اكباتان آمده بود.

* عليرضا حقيقي، دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس كه به علت آسيب ديدگي از همراهي اين تيم در تمرين و مسابقات دوستانه محروم است، امروز از روي نيمكت بازي سرخپوشان را دنبال مي كرد. نشستن حقيقي روي نيمكت واكنش عابدزاده را به دنبال داشت كه او را وادار به تمرين كرد.

* علي كريمي، عليرضا واحدي نيكبخت و ايوان پتروويچ امروز در ورزشگاه اكباتان حضور يافتند اما تيم پرسپوليس را در مصاف با استيل آذين همراهي نكردند.

* محمود ياوري، سرمربي راه آهن و برخي از بازيكنان اين تيم بازي سرخپوشان را از روي سكوهاي ورزشگاه اكباتان دنبال كردند.

* بازيكنان ذخيره تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه اول بازي برابر استيل آذين در زمين چمن شماره 2 ورزشگاه راه آهن زير نظر پرويز كماسي تمرين كردند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن