تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعيين نحوه توزيع اعتبارات خارج از شمول بودجه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تعيين نحوه توزيع اعتبارات خارج از شمول بودجه
دولت نحوه تخصيص و توزيع اعتبارات ملي و استاني خارج از شمول قانون محاسبات عمومي كشور و ساير قوانين و مقررات عمومي دولتي موضوع بند (4 )ماده واحده قانون بودجه 1387 را تعيين كرد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، براساس مصوبه هيئت وزيران و بنا به پيشنهاد معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رقم دقيق اعتبارات خارج از شمول دستگاه هاي ملي و استانها در 2 جدول جداگانه تعيين شده است .

براساس اين مصوبه همه اعتبار خارج از شمول مربوط به اعتبارات ملي بابت هر وزارتخانه يا سازمان در اختيار وزير يا بالاترين مقام دستگاه اجرايي قرار مي گيرد تا ميان دستگاه هاي زيرمجموعه توزيع شود.

همچنين اعتبارات خارج ازشمول مربوط به اعتبارات استاني نيز بنا به پيشنهاد دستگاه اجرايي محلي و تصويب شوراي برنامه ريزي و توسعه استان قابل مصرف خواهد بود.

مانده اعتبارات خارج از شمول قانون محاسبات عمومي كشور و ساير مقررات عمومي دولت در مورد بودجه عمومي با تاييد معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري توزيع مي شود.

استفاده از اعتبارات خارج از شمول متناسب با ميزان تخصيص اعتبار با رعايت قانون نحوه هزينه كردن اعتباراتي كه به موجب قانون از رعايت قانون محاسبات عمومي و ساير مقررات عمومي دولت مستثني هستند (مصوب ) 1364 قابل هزينه است .

اين مصوبه را داوودي معاون اول رئيس جمهور 22 آبان امسال ابلاغ كرد.

براساس بند(4) ماده واحده قانون بودجه 1387 نيم درصد اعتبارات هزينه اي، يك درصد اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي دولت، 25 صدم درصد اعتبارات هزينه اي و نيم درصد اعتبارات سرمايه اي شركتهاي دولتي و 50 درصد اعتبارات هزينه اي و اختصاصي فصل سوم توسعه علوم و فناوري و برنامه اي پژوهشهاي كاربردي ساير فصول با تصويب هيات وزيران و بدون الزام به رعايت قانون محاسبات عمومي و ساير قوانين و مقررات عمومي كشور و با رعايت قانون "نحوه هزينه كردن اعتباراتي كه به موجب قانون از رعايت قانون محاسبات عمومي و ساير مقررات عمومي دولت مستثني هستند" هزينه خواهد شد.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن