تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
هاشمي نسب: كاسه صبرمان لبريز شده است
مدافع پيام گفت: با وجود مشكلات مالي پيام، كاسه صبر ما هم مثل خداداد لبريز شده و سردرگم هستيم.
مهدي هاشمي نسب افزود: اعتصاب بازيكنان و سرتمرين نرفتن آنها هم هيچ دردي از مشكلاتمان حل نكرده و با اين حال هنوز منتظر يك جواب قاطع از سوي مديران پيام هستيم تا اينكه تكليفمان مشخص شود، اما اين طور كه از شواهد پيداست، بلاتكليفي پيام برايشان مهم نيست.وي تصريح كرد: مالك باشگاه پيام به راحتي مي گويد، ما هيچ پولي براي پرداخت به بازيكنان نداريم و اين اوج هنر مديريتي مديرعامل يك باشگاه فوتبال است.
هاشمي نسب با تأكيد بر اينكه مسؤولان باشگاه توقع دارند برايشان في سبيل ا... بازي كنيم، گفت: در هيچ جاي فوتبال ايران نديده بودم كه مسؤولان يك باشگاه بخواهند بازيكنان في سبيل ا... بازي كنند و اين موضوع هم يكي ديگر از بي مهريهاي فوتبال است كه گريبانگير ما شده است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا از آمدن به پيام پشيمان نيستيد، افزود: به خاطر رفاقت و علاقه به خداداد از ابومسلم جدا شدم و اين اتفاقهاي فوتبال در كمين هر بازيكني است كه اين بار براي من رخ داد.

اماراتي ها فقط 1000 بليت به ايراني ها مي دهند
ديدار حساس تيمهاي امارات و ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010، چهارشنبه هفته جاري در دوبي برگزار مي شود.با توجه به حضور پرشمار ايراني ها در امارات، پيش بيني مي شود، هواداران زيادي براي حمايت تيم ملي به ورزشگاه النصر بروند؛ اما فدراسيون امارات اعلام كرد فقط براي 1000 ايراني بليت در اختيارشان قرار خواهند داد.

دربي تهران بيست و دومين بازي برتر جهان
ديدار تيمهاي پرسپوليس و استقلال از سوي ماهنامه معتبر ورلدساكر به عنوان بيست و دومين دربي مهم جهان شناخته شد.اين ماهنامه دربي تهران را بزرگترين دربي در آسيا معرفي كرد و نوشت: حداقل 90 هزار تماشاگر دربي تهران را از نزديك تماشا مي كنند. از سال 1995 تا امروز همواره داوران خارجي اين بازي حساس را قضاوت كرده اند.
دربي تهران در حالي در رده 22 اين جدول قرار گرفته است كه بازيهايي همچون جدال ليورپول و منچستريونايتد در رده 28 و بازي آرسنال و تاتنهام در رده 42 قرار دارد، ضمن اينكه دربي بزرگ شهر ميلان بين تيمهاي اينتر و آث ميلان در مكان پانزدهم اين جدول قرار گرفته است.

10بازي برتر جهان:
1- رئال مادريد - بارسلونا (اسپانيا)
2- بوكاجونيورز - ريورپلات (آرژانتين)
3- سلتيك - گلاسكو رنجرز (اسكاتلند)
4- گالاتاسراي - فنرباغچه (تركيه)
5- آژاكس - فاينورد (هلند)
6- لاتزيو - رم (ايتاليا)
7- شالكه - بورسيا دورتمند(آلمان)
8- الاهلي - الزمالك (مصر)
9- رئال بتيس - سويا (اسپانيا)
10- پارتيزان - ستاره سرخ (صربستان)

عنايت در كميته تدوين آيين نامه داورانAFC
كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا همزمان با نامگذاري سال 2009 ميلادي به عنوان سال داوران، در نشستي ويژه علاوه بر تدوين آيين نامه جديد داوران برنامه هاي اين سال را تدوين خواهد كرد.
از سوي كشورمان مسعود عنايت رئيس كميته داوران و مدرس و ناظر داوري AFC براي شركت در اين گردهمايي به چين دعوت شده است كه وي به همين منظور روز اول آذر ماه راهي اين كشور خواهد شد.

پاداش ويژه براي تيم ملي
در حالي كه تيم ملي فوتبال ايران چهارشنبه هفته جاري سومين ديدارش را در چارچوب رقابتهاي انتخابي جام جهاني 2010 برابر امارات انجام مي دهد، فدراسيون فوتبال بابت پيروزي تيم ملي برابر كره شمالي به بازيكنان و اعضاي كادر فني 20 هزار دلار پاداش داد.
اين مبلغ پاداش با توجه با آيين نامه پاداش به تيمهاي ملي به اعضاي تيم ملي پرداخت شده است.

براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا ؛ پرسپوليس مي تواند فقط يك بازيكن آسيايي جذب كند
رئيس سازمان ليگ گفت: پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا مي تواند فقط يك بازيكن آسيايي جذب كند.عزيز محمدي درباره جذب بازيكن خارجي در تيم پرسپوليس اظهار داشت: طبق قانون كنفدراسيون فوتبال آسيا، تيمهاي حاضر در ليگ قهرمانان مي توانند 4 بازيكن خارجي جذب كنند كه يكي از اين بازيكنان بايد آسيايي باشد و 3 بازيكن ديگر مي توانند از كشورهاي خارج از آسيا باشند. پرسپوليس در اين رقابتها فقط مي تواند يك آسيايي جذب كند.
رئيس سازمان ليگ در خصوص مساعدت با پرسپوليس براي جذب بازيكن جديد براي حضور قدرتمندانه در رقابتهاي آسيايي، گفت: چگونه بايد مساعدت كنيم؟ فهرست بازيكنان اين تيم تكميل شده و براي جذب رحمان رضايي نيز بايد يكي از دو بازيكن اين تيم (محسن خليلي يا ميثاق معمارزاده) از فهرست خارج شوند. با اين حال، اين تيم مي تواند بازيكن ايراني ديگري جذب كند؛ اما به شرط آنكه از اين بازيكن فقط در ليگ قهرمانان استفاده كند و در رقابتهاي داخلي استفاده نكند.

كمك مالي رئيس جمهور به استقلالي ها پرداخت شد
كمك يك ميلياردي محمود احمدي نژاد به باشگاه استقلال دريافت شد و اين باشگاه نيز اين مبلغ را بين بازيكنان خود تقسيم كرد.
واعظ آشتياني، مديرعامل استقلال، با تأييد كمك مالي رئيس جمهور به اين باشگاه، اعلام كرد كه آن را به بازيكنان پرداخت كرده است.

خليلي 6 هفته ديگر بازمي گردد
محسن خليلي مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس، پس از نشست با پزشك معالجش، مجوز بازگشت به ايران را پس از شش هفته ديگر مي گيرد. وي از روز شنبه دويدن را شروع مي كند.پزشك اصلي خليلي به او اطلاع داده كه حداقل از شش هفته ديگر و پس از ترك آلمان، مي تواند تمرينات سبك با توپ را آغاز كند.

پتروويچ: كاش سرمربي صربستان بازي مرا مي ديد
هافبك پرسپوليس تهران گفت : دوست دارم ملي پوش شوم؛ اما به دليل مشكلات رسانه اي، سرمربي صربستان بازي مرا در ايران نمي بيند.ايوان پتروويچ اظهار داشت: روزهاي خوبي را پس از چند بازي ناكامي سپري مي كنيم و آماده هستيم تا يك ديدار زيبا را هفته آينده برگزار كنيم. من نيز در شرايط خوبي هستم و اميدوارم بتوانم با فراموش كردن بازي با صباباتري، دوباره روزهاي خوبي داشته باشم. وي در خصوص خبري مبني بر حضورش در تيم ملي ايران گفت: من كشور خودم را دوست دارم و نمي دانم معني اين خبر چيست. از من پرسيدند اگر دايي تو را به تيم ملي دعوت كند، مي آيي و من هم در جواب گفتم، هيچ كس از فرداي خود خبر ندارد.

4 لژيونر به تيم ملي فوتبال دعوت شدند
در حالي كه تمرينات تيم ملي فوتبال براي ديدار با امارات در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني در تهران در حال برگزاري است، علي دايي به صورت رسمي مهدي مهدوي كيا، وحيد هاشميان، جواد نكونام و مسعود شجاعي را به اردوي تيم ملي دعوت كرد.
اين چهار ملي پوش شاغل در فوتبال اروپا دوشنبه در امارات به تيم ملي ملحق خواهند شد.
رسول خطيبي و مهرزاد معدنچي بازيكنان شاغل در فوتبال امارات نيز از اواخر هفته گذشته در تهران به تيم ملي پيوستند.

كاسپاروف و عطايي در تراكتور
گئورگ كاسپاروف دروازه بان ارمنستاني فصل قبل راه آهن و روح ا... عطايي مهاجم مس كرمان به تراكتورسازي پيوستند.همچنين درباره جذب فرهاد خيرخواه مهاجم نيمكت نشين پرسپوليس نيز گفته مي شود: مسؤولان تراكتورسازي براي جذب اين بازيكن با مسؤولان باشگاه تهراني به توافق كامل رسيده اند، اما سرمربي پرسپوليس هنوز اجازه اين انتقال را نداده است.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن