تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806829904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه هاي « هفته بسيج » اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ويژه برنامه هاي « هفته بسيج » اعلام شد
بخش خبري : فرمانده نيروي مقاومت بسيج ويژه برنامه هاي هفته بسيج كه از اول لغايت هفتم آذر در سراسر كشور برگزار مي شود را تشريح كرد.
حجت الاسلام طائب ديروز در جمع خبرنگاران عنوان « بسيج بدنه فعال ملت است » را شعار امسال هفته بسيج ذكر كرد و افزود : تبيين جايگاه بسيج در انقلاب و نظام اسلامي اطلاع رساني عملكرد و كاركرد بسيج به مردم و دست اندركاران نظام نمايش آمادگي بسيج در عرصه هاي دفاعي امنيتي فرهنگي و اجتماعي و اطلاع رساني از طرح تحول و تعالي بسيج ازاهداف نيروي مقاومت بسيج در تدوين برنامه هاي اين هفته است .
وي ديدار بامراجع گردهمايي ائمه جماعات و فرماندهان پايگاههاي مقاومت سراسر كشور برگزاري اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي وزارتخانه ها در ايلام مسابقات آمادگي جسماني خواهران بسيجي در شيراز برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي بسيج طلاب حضور در مرقد امام راحل و تجديد ميثاق با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و ديدار با علما و فضلا در 400 ناحيه مقاومت بسيج سراسر كشور از جمله برنامه هاي مقدماتي پيش از آغاز هفته بسيج ذكر كرد.
حجت الاسلام طائب عنوان نخستين روز هفته بسيج را « بسيج پيشرفت عدالت و انتظار » ذكر كرد و افزود : برنامه هاي بسيجيان در آغاز هفته بسيج در روز جمعه اول آذر با برگزاري دعاي ندبه در 400 شهر كشور آغاز مي شود . هم چنين برگزاري برنامه پيشكسوتان دفاع مقدس در 31 استان كشور به اضافه تهران بزرگ با حضور بسيج جامعه پزشكي از برنامه هاي روز اول هفته بسيج است .
وي در تشريح برنامه هاي روز دوم هفته بسيج با عنوان « بسيج نشاط و تعالي » گفت : برگزاري برنامه توسعه پايداربسيج و همايش پدافند غيرعامل با حضور 500 نفر از مسئولان رده هاي مختلف نيروي مقاومت و سازمان پدافند غير عامل در تهران از برنامه هاي دومين روز هفته بسيج است .
طائب برنامه هاي روز سوم هفته بسيج كه با شعار « بسيج سازندگي و پدافند غير عامل » برگزار مي شود را اينگونه تشريح كرد : اختتاميه 400 طرح محروميت زدايي و آغاز 400 طرح محروميت زدايي در كشور از سوي بسيج سازندگي برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بسيج سازندگي برگزاري همايشهاي تجليل از بسيجيان فرهنگي در 250 كانون اين سازمان گردهمايي سياسي پاسداران در 400 ناحيه بسيج برگزاري رزمايش پدافند غيرعامل در سطح 708 حوزه بسيج دانش آموزي سراسر كشور برگزاري همايش مربيان بسيج دانش آموزي با حضور 2 هزار نفر از مربيان برگزاري نشستهاي عقيدتي سياسي در 50 حوزه و تجليل از شركت كنندگان در طرح هجرت از جمله برنامه هاي روز دوم هفته بسيج است . وي عنوان چهارمين روز هفته بسيج را « خودباوري و نوآوري » دانست و با بيان اينكه يكي از اولويتهاي بسيج توجه به خودباوري و توليد علم است افزود : بر اين اساس سازمان بسيج علمي كشور تشكيل شده است كه نمايشگاه علمي انديشه ورزان و نخبگان باحضور 50 هزار نفر در سراسر كشور و انتخاب 3 هزار نفر از اين بين براي برگزاري همايش ملي همايش تجليل از مبتكران و نوآوران بسيج دانش آموزي در 31 استان برگزاري مسابقات قرآن و عترت در 54 هزار واحد بسيج دانش آموزي آموزش پدافندغيرعامل براي 200 هزار نفر از جامعه بسيج فرهنگيان همايش سياسي اركان گردانهاي عاشورا الزهرا و گردانهاي رزمي كربلا در 400 حوزه كشور از جمله برنامه هاي روز چهارم هفته بسيج است .
وي با اشاره به برنامه هاي روز پنجم هفته بسيج كه مصادف با سالگرد تشكيل بسيج به فرمان امام خميني (ره ) است عنوان اين روز را « بسيج دهها ميليوني و اقتدار ملي » خواند و گفت : برگزاري همايشي با حضور 3 هزار نفر از گردانهاي پياده عاشورا و الزهرا و حضور نمايندگاني از اقشار مختلف بسيج كه طي آن شاهد پيوند گردانهاي الزهرا عاشورا و رزمي كربلا با گردانهاي پياده و ادوات سپاه خواهيم بود برگزاري برنامه جامعه پزشكي با ويزيت رايگان مردم در مراكز مختلف درماني عمومي و خصوصي با مشاركت پزشكان عضو بسيج از جمله برنامه هاي روز پنجم هفته بسيج خواهد بود.
طائب با بيان اينكه شعار روز ششم هفته بسيج « بسيج وحدت و بيداري اسلامي » است تصريح كرد : در اين روز هم انديشي دانشجويان جهان اسلام با شعار قرن اعتلاي اسلام باحضور 500 نفر از انديشمندان جهان اسلام در تهران و قم برگزار خواهد شد .
فرمانده نيروي مقاومت بسيج عنوان هفتمين روز هفته بسيج را « بسيج ايثارگري و سرمايه اجتماعي » ذكر كرد و با بيان اينكه برگزاري يادواره شهداي كارمندان و شهداي مهندسين از برنامه هاي اين روز خواهد بود خاطرنشان كرد : برگزاري 380 يادواره بسيجيان در پايگاههاي بسيج محلات سراسر كشور تجليل از بسيجيان ايثارگر در 31 سپاه استاني عطرافشاني قبور شهدا و ديدار با خانواده شهدا و همچنين اجرايي كردن طرح امنيت پايدار باعملياتي كردن گشت هاي عملياتي بسيج به صورت مستمر از مهمترين برنامه هاي روز پاياني هفته بسيج است .
وي با اشاره به عملياتي شدن گشتهاي بسيج در سراسر كشور با پايان يافتن هفته بسيج در سال جاري گفت : اين گشتها با اتمام هفته بسيج به صورت مستمر و براي تامين امنيت مردم وجامعه برگزار خواهد شد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن