تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجلس: بايد براساس مقتضيات روز براي كشور برنامه‌ريزي كنيم‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: رئيس مجلس: بايد براساس مقتضيات روز براي كشور برنامه‌ريزي كنيم‌


سرويس شهرستان‌ها: رئيس مجلس شوراي اسلامي در مراسم شروع عمليات اجرايي ساخت شهرك چاپ و نشر استان قم، با بيان اينكه ناشران و چاپخانه‌داران بخشي از عاملان توليد علم محسوب مي‌شوند، اظهار داشت: هرچه كار اين صنعت سهل‌تر شود، كار توليد دانش نيز سهل‌تر خواهد شد.

دكتر علي لاريجاني خاطرنشان كرد: امروز زمانه تغيير كرده است و بايد براساس مقتضيات روز براي كشور برنامه‌ريزي كنيم.

لاريجاني با بيان اينكه بايد نيازهاي زمانه را درك كنيم و آن‌را بشناسيم، افزود: در داخل با يك مجموعه نيروي وسيع تحصيلكرده روبرو هستيم و بايد به زبان روز، توليد دانش ديني كرد تا جوان امروز بتواند با آن ارتباط برقرار كند.در پايان اين مراسم، كلنگ ساخت شهرك چاپ و نشر استان قم در كيلومتر پنج آزاد راه قم - تهران با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و جمعي از دست‌اندركاران اين صنعت به زمين زده شد.

همايش تجليل از فعالان عرصه كتاب و كتاب‌خواني‌

همچنين دومين همايش تجليل از فعالان عرصه كتاب و كتاب‌خواني در قم با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

به گزارش خيرنگار اطلا‌عات از قم ، دكتر لاريجاني با بيان اينكه دانشمندان و علماي دين بهترين دوست انسان را كتاب مي‌دانند، افزود: اگر جامعه‌اي بخواهد جهش داشته باشد و به سمت تعالي سوق يابد، بايد ارتباط خود را با كتاب بيشتر كند.

افتتاح مجتمع 200 واحدي زيتون در پرديس قم‌

قم - مجتمع مسكوني 200 واحدي زيتون در پرديس قم كه در مدت دو سال تكميل و آماده بهره‌برداري شده است، با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد.‌

به گزارش ايرنا، مجتبي بيگدلي رئيس انجمن انبوه‌سازان مسكن و ساختمان كشور در مراسم افتتاح اين پروژه، گفت: اميدواريم كه باتوجه مسئولان كشور، زمان بازپرداخت اقساط تسهيلات اعطا شده به واحدهاي مسكوني افزايش يابد، تا مردم در اين زمينه با مشكل خاصي مواجه نشوند.




 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن