تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815160516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج: خاورميانه به نمايشگاهي ازشكست‌هاي آمريكا تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده بسيج: خاورميانه به نمايشگاهي ازشكست‌هاي آمريكا تبديل شده است
سياسي. هفته بسيج . فرمانده نيروي مقاومت بسيج
فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: به واسطه استقامت ملت ايران و ملتهاي مسلمان و مستضعف،خاور ميانه به نمايشگاهي از شكست‌هاي آمريكا تبديل شده است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام و المسلمين حسين طائب در نشست خبري به مناسبت تبيين برنامه‌هاي هفته بسيج با تشريح وضعيت كنوني انقلاب اسلامي در ‪ ۳‬محور محيط بيروني، محيط دروني و محيط جديد سپاه و بسيج گفت: هفته بسيج امسال در شرايطي برگزار مي‌شود كه در محيط بيروني شاهد ناكامي‌هاي پي در پي استكبار جهاني در تسلط بر جهان هستيم.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج با بيان اين كه آمريكايي‌ها در آستانه قرن بيست و يكم به اهداف خود در منطقه خاورميانه نرسيده اند، گفت: امروز شاهد شكست آمريكايي‌ها در ابزارهاي قدرت در بعد نظامي، اقتصادي و تا حدودي در بعد رسانه‌اي هستيم.

وي افزود: ما امروز شاهد ناكامي‌هاي آمريكا در شعار اداره جهان و ناكامي سران اين كشور در پاسخگويي به ملت آمريكا هستيم.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج با بيان اين كه انقلاب وارد دهه چهارم خود خواهد شد، افزود: در سايه رهبري مقام عظماي ولايت و با ايجاد نشاط و تلاش و با پشت سر گذاشتن تهديدهاي دشمن با به كارگيري همه توان كشور، انقلاب را به سمت ساخت كشور مستقل و آباد پيش خواهيم برد.

طائب دهه چهارم را دهه معرفي جمهوري اسلامي به عنوان يك الگوي مناسب براي جهانيان ناميد و افزود: در دهه چهارم ، ما شاهد ثمرات مقاومت ملت در ابعاد مختلف كارآمدي نظام در ارايه يك الگوي مناسب در عرصه جهاني هستيم.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج در تبيين طرح تحول و تعالي سپاه و بسيج گفت:
در آستانه هفته بسيج ثمرات اين طرح تحول را به نمايش خواهيم گذاشت و با تشكيل ‪ ۳۱‬سپاه استاني و هم افزايي توان سپاه در حمايت هر چه بيشتر ماموريت‌هاي بسيج و اتصال نيروي‌هاي بسيجي به يگان‌هاي رزم بين سپاه و بسيج انسجام بيشتري را شاهدخواهيم بود.

طائب پيام بسيج به دشمنان را ايجاد بيم و هراس و براي ملت ايجاد امنيت و اميد خواند و افزود: ملت ايران بداند، بسيج در همه عرصه‌ها آمادگي فداكاري دارد و در عرصه مقاومت در مقابل زياده خواهي‌هاي دشمن و هم در عرصه ساختن كشوري آباد اعلام آمادگي مي‌كند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج، تبيين جايگاه بسيج در انقلاب اسلامي را از جمله اهداف اين نيروي در هفته بسيج خواند و افزود: اطلاع رساني عملكرد و كاركرد بسيج، نمايش آمادگي بسيجيان در عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي و اجتماعي از اهداف نيروي مقاومت در هفته بسيج است.

طائب، اطلاع رساني از طرح تحول و تعالي بسيج، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري و شهيدان و نيز تقويت روحيه اميد، نشاط و شادابي و توسعه تفكر بسيجي در آحاد ملت بويژه بسيجيان را از ديگر اهداف هفته بسيج ذكر كرد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج، ديدار با مراجع عظام، گردهمايي ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت در سراسر كشور را به عنوان برنامه هاي مقدماتي هفته بسيج ذكر كرد و افزود: در اين روز اختتاميه جشنواره فرهنگي_ ورزشي وزارتخانه‌ها در استان گيلان و مسابقات قهرماني آمادگي جسماني بانوان بسيجي در استان فارس برگزار خواهد شد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن