تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرین اظهارنظر فرج.الله سلحشور درباره مسعود کیمیایی!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

«فرج.الله سلحشور» گفت: وقتي كارگرداني بزرگ مثل مسعود كيميايي فيلم خوبي به نام «سفر سنگ» را مي.سازد و به همه نشان مي.دهد حرف.هاي زيادي براي گفتن بلد است، وظيفه خودم مي.دانم كه به او گوشزد كنم چرا كه بلد است و چون بلد است بايد به وظيفه خودش عمل كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، «فرج.الله سلحشور» در گفت.وگوي تازه.اي با نشريه روزانه جشنواره بين.المللي فيلم كيش، اظهار داشت: آن.قدر در مملكت ما آدم.ها به وظيفه خود عمل نمي.كنند كه اگر يك نفر تنها ذره.اي درست عمل كند، براي.مان عجيب است.
وي اظهار داشت: به عنوان مثال كارگرداني بزرگ مثل مسعود كيميايي فيلم خوبي به نام «سفر سنگ» را مي.سازد و به همه نشان مي.دهد حرف.هاي زيادي براي گفتن بلد است اما وقتي مي.بينم اين آدم با وجود اين كه بلد است فيلم خوب بسازد و حرف خوب بزند باز هم سراغ تيزي، گود عرب.ها، پاشنه خوابيده و قيصربازي مي.رود، وظيفه خودم مي.دانم كه به او گوشزد كنم چرا كه بلد است و چون بلد است بايد به وظيفه خودش عمل كند. بنابراين همان قدر كه تجليل از آد.م.هايي كه وظيفه خود را درست انجام مي.دهند خوب است، انتقاد از كساني كه به وظيفه خود عمل نمي كنند خوب است.
وي درباره بزرگداشت خود در افتتاحيه جشنواره كيش، اظهار داشت: طبيعتا تعريف و تجليل از يك فرد مي.تواند دو نتيجه داشته باشد. اول اين كه مي.تواند او را تشويق كند تا در راهي كه پيش گرفته است با ثبات قدم و جديت بيشتري جلو رود و دوم اين كه مي.تواند او را به خودش مغرور و متكبر كند و آدم، فكر كند كسي شده است. ضمن اين كه اعتقاد دارم جشنواره و كساني كه لطف مي.كنند بزرگداشت برگزار مي.كنند بايد اين نكته را ياد بگيرند كه هدف از تجليل افراد ايجاد يك جريان سالم باشد.
وي اظهار داشت: يوسف پيامبر، حضرت مريم، ملك سليمان و ...آثاري هستند كه مي.توانند ديگر هنرمندان را به اين سمت فيلمسازي ترغيب كنند بنابراين هدف نبايد صرفا تجليل از سلحشور باشد چرا كه من سلحشور با اين تجليل حتي ممكن است اجرم ضايع شود. اما راهي را كه امثال من دارند مي.روند اگر از طريق جشنواره.ها تبديل به جريان شود، بسيار ارزشمند است.
ضمنا اين نكته را نيز بايد توجه كنيم كه من سلحشور تنها وظيفه ام را انجام داده.ام و بايد از كساني كه به وظيفه خود عمل نمي.كنند به همان اندازه انتقاد كنيم.
-------------------
منبع : فارس






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن