تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815726266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - روزهاي پرالتهاب پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - روزهاي پرالتهاب پرسپوليس


ورزش - روزهاي پرالتهاب پرسپوليس

چند دقيقه بيشتر از شروع تمرين‌هاي پرسپوليس نگذشته بود كه عادل فردوسي‌پور كنار زمين تمرين شماره 2 راه‌آهن آفتابي شد. او و برنامه‌اش در دو هفته گذشته درباره پرسپوليس و دي‌كارمو آنقدر جريان‌ساز بوده كه اين حضور ناگهاني را به ميزان قابل‌توجهي حساس‌تر كند. ماجرا اما چيز ديگري است. مجري برنامه 90 كه همراه تيم فوتبال قلم ورزش براي تمرين به ورزشگاه راه‌آهن رفته براي رسيدگي به وضعيت مچ پاي آسيب‌ديده‌اش سراغ پزشك پرسپوليس رفته بود. اين در شرايطي بود كه زرينه در آن مقطع در كنار زمين حضور نداشت اما افشين قطبي و افشين پيرواني خيلي زود سراغ فردوسي‌پور رفتند تا او در تمرين پرسپوليس تنها نباشد. بعد از آن هم نوبت خوش‌وبش‌هاي باقي اعضاي تيم بود تا شرايط به گونه‌اي پيش برود كه انگار پيش از اين هيچ اتفاقي نيفتاده است. سرمربي پرسپوليس نه‌تنها هيچ اعتراضي به فردوسي‌پور نكرد و خيلي زود او را با يكي از صميمي‌ترين دوستان خود هم آ‌شنا كرد. «ايان رولف» مفسر هلندي فوتبال كه در يكي از كانال‌هاي تلويزيوني هلند مشغول به كار است در تمرين‌هاي پرسپوليس حاضر بود. اين مفسر ورزشي كه قطبي لقب «فردوسي‌پور هلند» را به او داده هنگام خروج از محل تمرين به طور اتفاقي با فردوسي‌پور مواجه شد. او همراه قطبي درباره مسائل مختلف فوتبال به خصوص در شبكه‌هاي تلويزيوني با فردوسي‌پور صحبت كردند تا سرمربي پرسپوليس بعد از اتفاقات روزهاي گذشته همه‌چيز در اين زمينه به آرامي تمام شود. افشين قطبي اين روزها آنقدر دغدغه‌هاي بزرگ و كوچك درباره پرسپوليس بحران‌زده خود دارد كه ماجراي برنامه 90 خيلي زود فراموش شود.

توافق با رحمان رضايي و امضاي قرارداد شش‌ماهه با او تا پايان فصل در حالي اتفاق افتاده كه اين توافقنامه هنوز به طور رسمي در هيات فوتبال به ثبت نرسيده است. مسوولان پرسپوليس قبل از اين از خارج كردن نام ميثاق معمارزاده از فهرست بازيكنان اين فصل و جايگزيني رحمان رضايي به جاي او خبر داده بودند اما نامه پزشك معالج معمارزاده به فدراسيون پزشكي ورزشي همه‌چيز را وارد مراحل تازه‌تري كرده است. «بونيش» در اين نامه اعلام كرده كه دروازه‌بان مصدوم پرسپوليس از تاريخ اول فوريه – حدود سه‌ماه ديگر – آماده بازي براي تيمش خواهد بود. عزيزمحمدي هفته گذشته اعلام كرده بود كه پرسپوليس تنها مي‌تواند در صورت تاييد كميسيون پزشكي مبني‌بر نرسيدن يك بازيكن مصدوم تا پايان فصل، آن بازيكن را از فهرستش خارج كند. در شرايطي كه پرسپوليسي‌ها چهارشنبه نام معمارزاده را از فهرست خود خارج كردند تا امروز براي ثبت قرارداد رحمان رضايي مشكلي وجود نداشته باشد.

از طرف ديگر داريوش مصطفوي بعد از ابراز ناراحتي ميثاق معمارزاده از خروج نامش در فهرست پرسپوليس در تماس تلفني با او اطمينان داد كه بلافاصله بعد از كسب آمادگي از او در پرسپوليس استفاده خواهد كرد و در چنين شرايطي مشخص نيست خروج نام معمارزاده و ورود رحمان رضايي به فهرست به چه شكلي اتفاق مي‌افتد، در حالي كه خريد جديد پرسپوليس بدون اطلاع از مسائل به وجود آمده در انتظار فراهم شدن شرايط بازي خود است. رضايي بعد از امضاي قرارداد داخلي با اشاره به انگيزه‌هاي بالايش براي حضور در پرسپوليس گفت: «هدفم قهرماني در ليگ‌ برتر و حضور در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسياست. ضمن اينكه افشين قطبي به عنوان سرمربي تيم به من اعتقاد دارد و از حضورم در اين تيم استقبال كرد. من هم به خاطر همين پرسپوليس را انتخاب كردم چون اينجا به من اعتقاد دارند.» رضايي با عقد قرارداد 200 ميليون توماني به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه شد.

در حال حاضر مبلغي نزديك به 70 ميليون تومان از قرارداد او پرداخت شده و تا دو ماه آينده هم 50 ميليون ديگر دريافت مي‌كند. ضمن اينكه شنيده مي‌شود از طرف مدير برنامه‌هاي او بندي در قرارداد براي دريافت غرامت در صورت عدم ثبت رسمي قرارداد و بروز مشكلات احتمالي هم گنجانده شده است. در كنار اينها وقتي ماجراي قهر الونگ و غيبت در جريان تمرين‌ها هم اضافه شود شرايط حساس را بيشتر از هميشه مشخص مي‌كند. هافبك دفاعي كامروني پرسپوليس با توجه به تعداد خارجي‌هاي اين فصل هنوز شرايط ثبت قرارداد را پيدا نكرده است.

او 19 ميليون تومان از قرارداد فصل قبل خود را از پرسپوليس طلبكار است. مسوولان باشگاه به الونگ قول داده بودند كه بعد از رسيدن به شرايط بازي علاوه بر عقد قرارداد براي فصل جديد، طلب قديمي او را هم پرداخت مي‌كنند. مسئله‌اي كه البته محقق نشد تا خبر پيشنهاد جدي مسوولان سپاهان و استقلال براي مذاكره با او مشكلات پرسپوليس را چندبرابر كند. در روزهاي تعطيلي ليگ و در شرايطي كه پيش‌بيني مي‌شد دوري از فضاي بازي‌ها، آرامش از دست رفته پرسپوليس را به مجموعه تيم بازگرداند اتفاق‌هاي ريز و درشت اجازه عملي شدن اين موضوع را نداده است. در فاصله باقيمانده تا بازي حساس با پيكان، پرسپوليس همچنان روزهاي پرالتهابي را تجربه مي‌كند، مقطعي دشوار كه مشخص نيست تا چه زماني ادامه داشته باشد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن