تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسعود معينى: اميدوارم فريدون بتواند بهتر از من كار كند


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مسعود معينى: اميدوارم فريدون بتواند بهتر از من كار كند
همانطور كه بعد از حذف تيم ملى جوانان در رقابت هاى قهرمانى جوانان آسيا انتظار مى رفت مسعود معينى ، رئيس پيشين كميته جوانان فدراسيون فوتبال بركنار و جاى خودش را به برادرش فريدون معينى داد. يعنى يك معينى رفت تا يك معينى ديگر جايگزين او در كميته جوانان فدراسيون فوتبال شود.
• مى دانيد دليل بركنارى شما از كميته جوانان فدراسيون فوتبال چه بود؟
- باور كنيد دليلش را نمى دانم اما اين را مى دانم كه تمام مسائل روشن است و مردم بهتر از هركس مى توانند در اين باره قضاوت كنند.
• از اين بابت ناراحت نيستيد؟
- نه اصلاً ناراحت نيستم اما افسوس اين را مى خورم كه ۳ سال براى اين موفقيت زحمت كشيده و وقت گذاشتم وآخر سر هم دوستان اينگونه پاسخ زحمات ما را دادند.
• چگونه خبر بركنارى خودتان را شنيديد؟
- پس از پايان جلسه عصر چهارشنبه در فدراسيون فوتبال آقاى كفاشيان من را صدا كرد و بطور جداگانه اين خبر را به من داد؛ ضمن اينكه خبر جايگزينى فريدون را نيز همان جا اعلام كرد.
• چه اهدافى را در كميته جوانان فدراسيون فوتبال دنبال مى كرديد؟
- دورنماى من در كميته جوانان فدراسيون فوتبال اين بود كه تيمهاى نوجوانان و جوانان به رقابت هاى جام جهانى راه يافته و در آن بازى ها هم از گروه خود بالا بيايند. ضمن اينكه مى خواستم كارى كنم كه صعود تيم هاى نوجوانان و جوانان ما به رقابت هاى جام جهانى براى ما بصورت يك عادت درآيد.
• فكر نمى كنيد حذف تيم ملى جوانان باعث بركنارى شما شد؟
- نه. اصلاً اينطور نبود. همين تيم ملى جوانان با امارات در دوبى ۲ بر ۲ كرد و ۶ بار هم طى سال جارى ، ازبكستان را شكست داد، پس اتفاقى كه در عربستان رخ داد، قابل پيش بينى بوده و مستحق بچه هاى ما نبود. من اعتقاد دارم كه اين تيم جوانان را نبايد رها كرد، چراكه آنها بخوبى مى توانند در صورت برنامه ريزى ، نمايندگان شايسته اى براى ما در مسابقات گوانگجو چين و رقابت هاى المپيك ۲۰۱۲ لندن باشند.
• چه توصيه اى براى فريدون معينى داريد؟
- اميدوارم كه فريدون بهتر از من بتواند كار كند كه قطعاً اينگونه نيز خواهد بود!
• فكر نمى كنيد برخورد با شما برخورد چندان شايسته اى نبود؟
- من از همان اول هم گفتم كه نسبت به من بى احترامى شده است. به اعتقاد من جايگاه دبيركل ، بسيار بالاتر از اينهاست كه بخواهد در امور تيم ملى نوجوانان و جوانان دخالت كند. او بايد از بالا به اين دو تيم نگاه مى كرد، نه اينكه بخواهد تلاش كند تا دست ما از اين ۲ تيم كوتاه شود.
• مشكل اصلى شما در فدراسيون فوتبال چه بود؟
- خيلى ها به اشتباه فكر مى كنند كه مشكل من در فدراسيون فوتبال منتقدان من بودند، اما باور كنيد كه اصلاً اينطور نبود، بلكه مشكل اصلى من در فدراسيون فوتبال شخص آقاى نبى ، دبيركل بود. او كه با دخالت در امور تيم هاى ملى نوجوانان و جوانان عملاً ارزش كار خود را به پايين ترين حد ممكن تنزل داد.
• اگر يكبار ديگر از شما بخواهند كه مسئوليتى را در فدراسيون فوتبال بپذيريد، آيا اين كار را مانند گذشته خواهيد پذيرفت؟
- خوب طبيعى است كه يك انسان عاقل از يك سوراخ دوبار گزيده نخواهد شد، من هم قطعا در آن زمان شرايطى خواهم داشت كه آن را بيان خواهم كرد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن