تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح شعبه جديد موسسه مالي و اعتباري سينا


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: افتتاح شعبه جديد موسسه مالي و اعتباري سينا
شعبه جديد موسسه مالي و اعتباري سينا باحضور مديرعامل، جمعي از مديران موسسه و صاحبان حرف و اهالي منطقه با برخورداري از امكانات پيشرفته بانكداري الكترونيك در خيابان ابوذر تهران گشايش يافت.
به گزارش موج:مديرعامل موسسه مالي و اعتباري سينا در مراسم گشايش اين شعبه ضمن تاكيد مجدد بر تامين شرط اعطاي مجوز بانك سينا مبني بر افزايش سرمايه 500 ميليارد ريالي طي دو ماه آينده، تصريح كرد: اين موسسه به زودي با نام بانك سينا در شبكه بانكي كشور فعاليت خواهد كرد و به همين منظور و با هدف خدمت رساني بيشتر به هموطنان، زنجيره شعب خود را در تهران و مراكزي از شهرهاي بزرگ كه بازده اقتصادي مناسبي داشته باشند افزايش خواهد داد.
عبدالناصر همتي از تجهيز 153 شعبه موسسه به سيستم يكپارچه بانكداري الكترونيك خبر داد و گفت: تمامي شعب موسسه تا پايان دي ماه به اين سيستم مجهز مي‌شوند ضمن آنكه تاكنون 80 درصد كار بهينه سازي شعب به پايان رسيده و به زودي تمامي شعب موسسه بهينه سازي خواهند شد كه اين امر بيانگر نگرش جديد موسسه در ارائه خدمات نوين بانكي به هموطنان است.
شعبه ابوذر دويست و پنجاه و يكمين شعبه موسسه در سراسر كشور و چهل و هفتمين شعبه در دو سرپرستي تهران محسوب مي‌شود كه در 20 متري ابوذر بعد از چهارراه مقدم واقع شده است.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن