تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با ايسكانيوز رحمان رضايي: آمده ام تا به پرسپوليس كمك كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در گفتگو با ايسكانيوز رحمان رضايي: آمده ام تا به پرسپوليس كمك كنم


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز : مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آمده ام تا با تمام توانم به پرسپوليس در ليگ برتر و آسيا كمك كنم.

رحمان رضايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري ايسكانيوز،خاطرنشان كرد: خوشبختانه همه چيز به خوبي تمام شد و در گفتگويي كه با قطبي داشتم او خواسته هايش را به من گفت.
وي ادامه داد: سرمربي تيم حق دارد تا آنچه را كه از يك بازيكن توقع دارد به او بگويد .در گفتگو بين من وقطبي همه مسائل مطرح شد .
وي تصريح كرد: من هم صحبت هايي داشتم كه بايد آن را بيان مي كردم تا قطبي هم از نظرات من مطلع شود . در كل اين نشست بسيار مفيد بود .
مدافع جديد پرسپوليس اعلام كرد: اكنون مشكلي براي حضور من در پرسپوليس وجود ندارد و فقط منتظر صدور كارت بازي خود از ايتاليا هستم كه فكر مي كنم تا سه هفته آينده آماده شود .
رضايي در اين رابطه به ايسكانيوز گفت: اين فاصله زماني باعث مي شود تا با آرامش بيشتري به مسائل تيم پرسپوليس فكر كنم . از طرفي در طي اين مدت قطبي نيز شناخت خود نسبت به من را تكميل خواهد كرد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: پرسپوليس را دوست دارم و براي موفقيت اين تيم از هيچ تلاشي دريغ نخواهم كرد چرا كه آمده ام تا به پرسپوليس كمك كنم و اميدوارم بتوانم يكي از مهره هاي تاثير گذار در اين تيم باشم./158/120
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن