تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سریال «ساختمان پزشکان» سروش صحت توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش سینمانگار، با توقیف سریال طنز شبانه «ساختمان پزشکان»، پخش این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

پیش از این و با پخش تیزرهای متعدد، قرار بود این سریال از روز شنبه بیستم فروردین ماه پخش خود را از شبکه سوم سیما آغاز کند، اما به ناگاه اعلام شد که بخش «ساختمان پزشکان» به زمان دیگری موکول شده و به جای آن قرار است سریال «چهار چرخ» به روی آنتن شبکه سه برود.

شنیده های سینمانگار حکایت از آن دارد که علی دارابی قائم مقام سازمان صداوسیما پس از بازبينی چند قسمت اول سريال «ساختمان پزشکان» دستور توقیف آنرا صادر کرده و پخش این سریال را به اضافه کردن يک شخصيت پزشک روانشناس مثبت به كار منوط کرده است، که این پیشنهاد به مذاق سازندگان سریال خوش نیامده است.

مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت و تهیه. کنندگی محسن چگینی در در 70 قسمت 45 دقیقه.ای تولید خواهد شد. تاکنون 40 قسمت از این سریال آماده پحش شده است.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه. خواه، شقایق دهقان، هومن برق .نورد، فرناز رهنما، هوشنگ حریرچیان، پروین قائم. مقامی، رضا کریمی، امید روحانی، اصغر حیدری، نعیمه نظام .دوست، مونا فرجاد، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی و محمد شیری از جمله بازیگران سریال «ساختمان پزشكان» هستند.

پیمان قاسم خانی که نوشتن فیلمنامه مجموعه.های طنزی همچون «پاورچین»، «شب.های برره» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه دارد، سرپرستی گروه نویسندگان این مجموعه را عهده. دار است و مهراب قاسم خانی، مانی صدرایی، علیرضا ناظر فصیحی، حمید برزگر، امیر برادران و ایمان صفایی نویسندگانی هستند که در این امر وی را همراهی خواهند کرد.

در خلاصه داستان مجموعه «ساختمان پزشكان» آمده است: نيما افشار، روانشناس شهرستانی الاصل در كنار همسرش كه بيمار سابقش است در همسايگي والدينش زندگی می .كند. داستان.های مجموعه به زندگی پر درد سر نيما می پردازد. در ميان مشكلاتش با بيماران مختلف و گرفتاری .های مالی ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهريه همسر سابقش، تلاش دائمی براي حفظ آرامش و صلح بين والدين بی ملاحظه و همسر وسواسی .اش دارد.

به گزارش سینمانگار، مجموعه سیزده قسمتی «چهار چرخ» که جایگزین «ساختمان پزشكان» شده است، توسط جواد مزدآبادی کارگردانی شده است و حمید لولایی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن