تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد همدان: حل معضل مسكن بسياري از مشكلات جامعه را حل مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد همدان: حل معضل مسكن بسياري از مشكلات جامعه را حل مي‌كند
خبرگزاري فارس: مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد همدان گفت: دولت نهم به اين نتيجه رسيد كه با حل معضل مسكن، مي‌توان بر بسياري از مشكلات جامعه فائق آمد.


ناصر عبدالله‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص مسكن مهر اظهار داشت: در طول 30 سال پيروزي انقلاب تاكنون در كشور ساليانه 500 هزار واحد مسكوني نياز بوده كه در دولت‌هاي گذشته بنا به شرايط جنگ، تحريم، امور بعد از جنگ و ... به بحث مسكن آن طور كه بايد و شايد پرداخته نشد.
وي افزود: دولت نهم با انجام آسيب‌شناسي دقيق در خصوص لزوم وجود مسكن به اين نتيجه رسيد كه با حل معضل مسكن در جامعه مي‌توان به بسياري از مشكلات ديگر از قبيل ازدواج و كنترل مشكلات اقتصادي و ... غلبه كرد.
مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي دولت نهم قرار بر اين شد كه در دوره‌اي چهار ساله مشكل مسكن شهروندان جامعه حل شود.
وي اضافه كرد: دولت نهم با عرضه زمين رايگان به متقاضيان و پرداخت وام 14 ميليون توماني كم‌بهره به هر يك از اعضا در‌صدد كاهش مشكلات مسكن مردم برآمد.
عبدالله‌زاده اظهار داشت: مبلغ يك ميليون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سپرده براي ساخت و ساز مسكن مهر و 200 هزار تومان نيز يارانه بلاعوض از سوي دولت به هر يك از اعضا پرداخت شده است.
وي ادامه داد: ثبت‌نام براي مسكن مهر در چند فاز اعم از سپاه، كارگري، كارمندي، فرهنگيان و مشاغل آزاد انجام مي‌شود.
مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد افزود: متقاضيان بايد داراي شرايط خاصي چون دارا نبودن مسكن و زمين با كاربري مسكوني، عدم استفاده از يارانه مسكن، ساكن در آن شهر حداقل به مدت پنج سال و متأهل و يا سرپرست خانوار باشند.
وي خاطرنشان كرد: بعد از ثبت‌نام افراد و احراز صلاحيت آنها، 41 تعاوني در قالب اتحاديه مسكن‌هاي مهر مشاغل آزاد با محوريت و پيگيري مديران منتخب اعضا در شهرستان همدان تشكيل شد.
عبدالله‌زاده گفت: امور مربوط به ساخت و ساز مسكن مهر و همچنين مسائل اجرايي آن برعهده مديران منتخب اعضا خواهد بود.
وي افزود: در شهرستان همدان زميني با مساحت 120 هكتار واقع در بلوار امام خميني، شهرك شهيد مدني، جنب اميد اكباتان براي ساخت و ساز مسكن مهر در اختيار مشاغل آزاد گذاشته شد.
اين مسئول ادامه داد: هر يك از اعضا موظف هستند مبلغ 10 هزار تومان حق عضويت و يك ميليون تومان سهم شراكت طرح‌ آماده‌سازي را پرداخت كنند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 5 هزار نفر از متقاضيان مبلغ تعيين شده را پرداخت كرده‌اند، افزود: مجموعه تعاوني مسكن مهر مشاغل آزاد، براي پذيرش افرادي كه هنوز در اين خصوص اقدامي نكرده‌اند ‌آمادگي لازم را دارد.
عبدالله‌زاده ضمن تأكيد بر استفاده از تكنولوژي به‌روز تصريح كرد: ساخت اين خانه‌ها با الگوي سنتي براي هر نفر 38 ميليون و 250 هزار تومان تمام مي‌شود كه مبلغ 15 ميليون و 200 هزار تومان آن را دولت و مابقي توسط متقاضي پرداخت مي‌شود.
وي ادامه داد: با تحقيقات صورت گرفته در راستاي كاهش هزينه‌ها و همچنين ساخت مسكني در خور مردم ايران، استفاده از فناوري ساختمان‌هاي پيش‌ساخته با بتون سبك پيشنهاد شد.
مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد گفت: با استفاده ازاين فناوري پيشرفته و همچنين متخصصان داخلي، مي‌توان آورده شخصي متقاضيان را از 20 ميليون به 5 ميليون تومان كاهش داد.
وي بيان داشت: در صورت استفاده از اين تكنولوژي مي‌توان به تحويل خانه‌ها در مدت دو سال و نيم و با اقساط ماهيانه 70 هزار تومان اميدوار بود.
عبدالله‌زاده افزود: مسئولان بايد در اين روند با واگذاري مسئوليت به جوانان و ديد مثبت و بلند‌مدت در راستاي مصالح و منافع مردم كوشا باشند.
وي همچنين خواستار صبر و خويشتن‌داري از سوي مردم شد و گفت: كار ساخت مسكن با اين حجم وسيع طاقت‌فرسا است كه فقط با تحمل و همكاري مردم، انجام شدني است.
مدير عامل اتحاديه مسكن مهر مشاغل آزاد ادامه داد: تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌هاي مربوطه، با همكاري‌هاي لازم درصدد واگذاري هرچه سريع‌تر اين ساختمان‌ها به متقاضيان هستند.
وي ضمن انتقاد از مجموعه فرهنگي استان خاطرنشان كرد: اصحاب رسانه علي‌رغم حساسيت و اهميت موضوع مسكن آن طور كه بايد و شايد به اين موضوع نپرداخته است.
عبدالله‌زاده تصريح كرد: طراحي اين مجتمع‌هاي مسكوني بر اساس دارا بودن امكانات فرهنگي و تجاري، درمانگاه و ارائه خدمات لازم براي برطرف كردن نيازهاي خانوارها است.
وي خاطرنشان كرد: كار طراحي فاز يك ساختمان‌هاي مربوط به مشاغل آزاد به اتمام رسيده و عمليات خاكبرداري از فاز 2 نيز به‌زودي انجام خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ر10
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن