تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسئول:رسيدگي به امور فرزندان ايثارگر وظيفه همه مسئولين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسئول:رسيدگي به امور فرزندان ايثارگر وظيفه همه مسئولين است
اجتماعي. ايثارگران. شاهد
ورامين - رئيس سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران گفت : رسيدگي به امور تربيتي و آموزشي فرزندان ايثارگر و شهدا از اولويت‌هاي وزارت آموزش و پرورش مي‌باشد .

سيد علي يزديخواه روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرايي ايثارگران شهرستانهاي استان تهران كه در محل آموزش و پرورش ورامين برگزار شد، افزود:خوشبختانه با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته ، سازمان آموزش و پرورش در زمينه رسيدگي به وضعيت تحصيلي خانواده‌هاي شاهد در رتبه دوم كشور قرار دارد.

وي افزود: مهمترين رويكرد آموزش و پرورش ارتقاء سطح فرهنگي و آموزشي خانواده شاهد است كه در اين زمينه برنامه ريزي‌هاي متعددي صورت گرفته است اين مقام مسئول تصريح كرد:انتظار همه مسئولين اين است كه تلاشهاي صورت گرفته در ستاد شاهد به نتيجه مناسب ختم شده و خروجي مناسبي را در پي داشته باشد .

وي با اشاره به لزوم تشكيل آموزشگاههاي شاهد در شهرهاي مختلف گفت : در شهرستان ورامين تنها بخش مركزي داراي آموزشگاه شاهد مي‌باشد و دانش آموزان از شهرهاي قرچك ، پيشوا و جواد آباد مجبور به حضور در بخش مركزي شهرستان مي‌باشند .

وي از روساي آموزش و پرورش اين مناطق خواست تا با برنامه ريزي دقيق زمينه تاسيس آموزشگاه‌هاي شاهد را در اين شهرها فراهم آوردند .

رئيس سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران با تاكيد برسركشي كردن از خانواده‌هاي شاهد شهرستان گفت : پيش از آنكه مشكلي به وجود آيد بايد از آن آگاه شده و در صدد رفع آن برآئيم .

شهرستان ورامين داراي بيش از ‪ ۲۱۰‬دانش آموز عضو خانواده شاهد و ايثار گر در مقاطع مختلف تحصيلي مي‌باشد .
 پنجشنبه 23 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن