تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعداد کشته های حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: براثر واژگون شدن اتوبوس حامل زايران ايراني اعزامي از استان تهران درمسيرجاده كوت 2 نفر ازهموطنانمان در دم كشته و 23 نفر زخمي و مجروح شدند، كه حال دو نفر از مجروحان وخيم اعلام شده است
دبيركل جمعيت هلال احمر گفت: براثر واژگون شدن اتوبوس حامل زايران ايراني اعزامي از استان تهران درمسيرجاده كوت 2 نفر ازهموطنانمان در دم كشته و 23 نفر زخمي و مجروح شدند، كه حال دو نفر از مجروحان وخيم اعلام شده است.

"ظاهر رستمي عصر جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين سانحه رانندگي عصرروز جمعه ساعت 16 به وقت محلي در مسير جاده كوت براي هموطنان اعزامي از استان تهران كه عازم زيارت امكان مقدسه درعتبات عاليات بودند، رخ داد.

وي تصريح كرد: مجروحان براي مداوا و درمان به بيمارستانهاي شهرهاي ايلام ، كرمانشاه و همچنين مركز پزشكي سازمان حج و زيارت و هلال احمردر كربلاي معلي اعزام شدند.

رستمي خاطرنشان كرد: پس از اطلاع از خبر سانحه گروه كاملي از نيروهاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر در قالب دو تيم كامل درماني به محل حادثه اعزام شدند و هماهنگي هاي مقدماتي و لازم را بمنظور امداد رساني و اعزام مجروحان به مراكز درماني انجام دادند.

دبيركل جمعيت هلال احمر گفت: در زمان حاضر گروه هاي امداد پزشكي جمعيت هلال احمراستان ايلام با هماهنگي با فرماندارشهرستان مهران ، مدير بحران و عوامل دانشگاه علوم پزشكي شهرستان مرزي مهران در نقطه صفر مرزي مشغول خدمت رساني به مصدومان و حادثه ديدگان اين سانحه و انتقال آنها به ايران هستند.

فرماندار شهرستان مهران ، مدير بحران، عوامل درماني دانشگاه علوم پزشكي و دبيركل جمعيت هلال احمر در نقطه صفر مرزي حضور دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن