تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لزوم تجديدنظر در قيمت تندر-90


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: لزوم تجديدنظر در قيمت تندر-90
مخبر كميسيون صنايع مجلس با بيان اينكه در بنگاه‌هاي اقتصادي، قيمت كالاها، برمبناي قيمت تمام شده تعيين مي‌شود، اظهار داشت:
زمان توليد كالا بايد كليه عوامل دخيل در توليد، در محاسبات قيمت تمام شده در نظر گرفته شوند و تندر- 90 نيز از اين امر مستثني نبوده و بايد با در نظر گرفتن افزايش قيمت قطعات، كارگر و ديگر عوامل، قيمت واقعي آن را تعيين كند.
يوسف‌نژاد تصريح كرد: متاسفانه در چند سال اخير، قيمت خودرو، با توجه به افزايش قيمت مواد اوليه و قطعات رشدي نداشته است، تا آنجا كه شركت بزرگي مانند ايران خودرو، خلاف برنامه‌هاي طراحي شده به دليل عدم نقدينگي مجبور به كاهش توليدات خود شد بنابر اين اگر از اين صنعت حمايت نشود، خودروسازان به عنوان بنگاه‌هاي اقتصادي، قادر به ادامه حركت نبوده، چرا كه در آمدها و هزينه‌ها با يكديگر هم خواني ندارند.وي افزود: به نظر مي‌رسد كه بايد دولت و وزارت صنايع از افزايش واقعي قيمت خودرو حمايت كرده و هر چه زودتر در تعيين قيمت تندر-90 تجديد نظر كند.
وي با اشاره به اقدام كميسيون صنايع در رابطه با قيمت خودرو تندر- 90 گفت: تصميم بر اين است كه به زودي در كميته صنعت كميسيون صنايع موضوع افزايش قيمت خودروها و تندر- 90 مورد بررسي قرار گيرد.
عضو كميسيون صنايع در ادامه در خصوص قيمت‌گذاري خودرو اظهار داشت: معتقدم قيمت خودرو، بايد بر اساس سياست‌هاي وزارت صنايع و حاشيه بازار تعيين شود.
يوسف‌نژاد در پايان در خصوص اينكه آيا در صورت عدم افزايش قيمت تندر 90، توقف توليد آن منطقي خواهد بود، تاكيد كرد: به طور كلي توقف در توليد تندر- 90 اقدام درستي به نظر نمي‌رسد، چرا كه در اين رابطه اشتغال و سرمايه‌گذاري زيادي صورت گرفته است وبا توجه به اينكه در حال حاضر كشور در صنعت قطعه سازي و صادرات موقعيت مناسبي در منطقه و دنيا يافته است بنابراين تعطيلي خط توليد تندر-90 نه تنها به نفع كشور و خودروسازان نيست، بلكه به ضرر قطعه‌سازان نيز خواهد بود.
 پنجشنبه 23 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن