تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهوردر اجتماع مردم ساري : مصوبات به اتمام نرسيده در مازندران پيگيري خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: رئيس جمهوردر اجتماع مردم ساري : مصوبات به اتمام نرسيده در مازندران پيگيري خواهد شد
ساري ـ خبرنگار روزنامه جهموري اسلامي : در ادامه دور دوم سفر رئيس جمهوري اسلامي آقاي احمدي نژاد به همراه اعضا هيئت دولت صبح ديروز وارد فرودگاه بين المللي دشت ناز ساري شد و مورد استقبال استاندار نماينده ولي فقيه نمايندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي ائمه جمعه و جماعات مديران دستگاههاي اجرائي استان مازندران قرار گرفت .
رئيس جمهوري اسلامي ايران در بدو ورود به فرودگاه ساري در گفتگو با رسانه هاي جمعي استان از استان مازندران بعنوان سرزمين علم و ادب و انديشد و مجاهدت كار و تلاش و سرزمين ولايت و عشق با مردان وزنان پاك و با ايمان و پرتلاش و سرزمين نزول بركات الهي ياد كرد و به اهداف سفر هيئت دولت پرداخت و گفت : در اين دوره از سفر بخشي از آن پيگيري مصوبات دوره اول سفر است كه بعضي از آن انجام شده است و بعضي از مصوبات كه به اتمام نرسيده است بايد در كار گروه هاي تخصصي و مشخص مجددا بررسي شود كه اگر مشكلات و موانعي است برطرف گردد.
احمدي نژاد در ادامه بيان داشت : ديدار با مردم ساري اعزام اعضا هيئت دولت به شهرستانها مختلف براي ديدار با مردم و بررسي مصوبات سفر اول و نيز بررسي مشكلات تشكيل كارگروهاي تخصصي و... براي يك جهش بهتر براي عمران و آباداني و رفاه مردم و... از جمله كارهايي است كه در اين دوره از سفر انجام مي شود.
رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت : اميدواريم مصوباتي كه در دوره دوم سفر به تصويب خواهد رسيد موجب ارتقا خدمت هرچه بيشتر و بهتر دولت خدمتگزار براي مردم فهيم و ولايت مدار استان مازندران فراهم نمايد و اميدواريم خداوند توفيق خدمت به مردم خوب استان را به ما عنايت فرمايد.
رئيس جمهور اسلامي سپس با حضور در جمع هزاران تن از مردم ساري كه در ورزشگاه شهيد متقي اين شهر جمع شده بودند به ايراد سخن پرداخت .
رئيس جمهوري كشورمان با بيان اينكه قرارداد طرح احداث آزادراه تهران ـ شمال نهايي شده است گفت : براي كاهش بار ترافيكي استان مازندران آزادراهي در همه سواحل اين استان احداث خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد افزود : در سفر اول به اين استان تصميمات مهمي در دولت گرفته شد كه بخشي از آنها اجرا شده و بخشي هم هنوز اجرا نشده است .
رئيس جمهور با بيان اينكه مصوبات اجرا نشده را امشب در كار گروه هاي تخصصي رسيدگي خواهيم كرد گفت : اگر من به اين نتيجه برسم كه در اجرا نشدن اين مصوبات كسي كوتاهي كرده است برخورد خواهم كرد زيرا با كسي تعارف ندارم .
آقاي احمدي نژاد افزود : طرح كك سازي و البرز مركزي جزو اين مصوبات اجرا نشده است كه امشب تكليفش روشن خواهد شد.
وي گفت : پالايشگاه و خودروسازي بابل نيز در كش و قوس كارهاي اداري تاكنون به سرانجام نرسيده است كه در اين باره نيز امشب تصميم گيري خواهد شد.
رئيس جمهور افزود : از ديگر مصوباتي كه هنوز كاري درباره آن انجام نشده نساجي مازندران است كه در اين باره نيز تصميم نهايي گرفته خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه كارهاي خوبي نيز در اين استان انجام شده است گفت : بالاخره اين استان استاني زرخيز است نه فقط به خاطر بهترين زمين هايي كه دارد بلكه به لحاظ برخورداري از بزرگترين همت ها و شجاعت ها.
آقاي احمدي نژاد گفت : بخشي از آزادسازي سواحل انجام شده است و مابقي نيز انجام خواهد شد.
رئيس جمهور افزود : مرحله يك بندر اميرآباد تكميل شده است و درخصوص بنگاههاي زودبازده نيز كارهاي خوبي انجام شد منتها مدتي متوقف گرديد كه از اين پس فعال خواهد شد.
رئيس جمهور از تشكيل شش كارگروه تخصصي خبر داد و افزود : اين كارگروه هاي تخصصي در بخش كشاورزي صنعت اشتغال آب مسكن مهر مسكن استان و گاز استان به طور جز به جز مسايل و مصوبات دولت را پيگيري خواهند كرد.
وي با بيان اينكه تصميمات خوبي براي اشتغال استان مازندران گرفته خواهد شد گفت : چون در گذشته در صنعت استان سرمايه گذاري لازم انجام نشده است سعي داريم سي و پنج طرح بزرگ صنعتي و معدني را در جلسه هيئت دولت كه فردا تشكيل خواهد شد به تصويب برسانيم .
رئيس جمهور افزود : احداث راه آهن از گرگان به رشت از ديگر مصوبات هيئت دولت در استان مازندران خواهد بود.
آقاي احمدي نژاد گفت : در همه شهرهاي استان مازندران مشكل تردد وجود دارد به ويژه وقتي كه مسافران به اين استان زيبا سفر مي كنند.
رئيس جمهور با بيان اينكه طبق مطالعات انجام شده سالانه بيش از سي ميليون گردشگر وارد اين استان مي شوند افزود : با اين وضع تردد با توجه به اينكه قرارداد آزادراه تهران ـ شمال هم نهايي شده است با اين حال همواره دچار مشكلاتيم .
وي اضافه كرد : به همين خاطر دولت تصميم دارد موضوع قطار و نيز احداث آزادراهي در همه سواحل مازندران را پيگيري كند تا راهبندان هايي كه در پشت پلها و جاده ها ايجاد مي شود كاهش يابد.
آقاي احمدي نژاد با بيان اينكه زيباترين مناطق گردشگري در استان مازندران وجود دارد گفت : در سفر قبلي به اين استان شصت منطقه را به عنوان منطقه گردشگري معرفي كرديم كه درحال حاضر بخشي از آنها درحال اجراست و مابقي هم در مسير اجرا قرار دارد.
رئيس جمهور افزود : در اين سفر هم 56 منطقه گردشگري به تصويب دولت خواهد رسيد .
وي درخصوص ورزش استان مازندران با بيان اينكه اين استان يكي از استانهاي قهرمان خيز كشور است گفت : ايجاد پنجاه فضاي ورزشي در اين استان در جلسه هيئت دولت به تصويب خواهد رسيد به شرط آنكه نيمي از آن متعلق به دختر خانم هاي مومن و نيم ديگر متعلق به آقا پسرهاي انقلابي باشد.
رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه اجراي عدالت سخت ترين مرحله پياده شدن حاكميت اسلامي است گفت : در اجراي عدالت مقاومت ها از نزديكترين افراد به مدير تا دورترين نقطه هاي كشور آغاز مي شود.
رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه تمام مقررات و افراد ضد عدالت بايد از سر راه ملت برداشته شوند افزود : گروهها و افرادي كه عادت كرده اند بايك تماس تلفني كار خود و بستگان را راه بيندازند از فرصتهاي ويژه و انحصاري استفاده كنند و هميشه بالا بنشينند و مردم را به حساب نياورند در مقابل اجراي عدالت مقاومت مي كنند.
آقاي احمدي نژاد گفت : وقتي مي گوييم سهام كارخانه هاي دولتي بايد عادلانه ميان قشرهاي مختلف مردم توزيع شود با مقاومت در اين كار و توجيحات گوناگون سعي دارند از اجراي عدالت جلوگيري كنند.
رئيس جمهور مهمترين محور طرح تحول اقتصادي دولت را اجراي عدالت دانست و افزود : ما نميتوانيم بپذيريم كه بيش از 70 درصد امكانات كشور به طور آسان و انحصاري فقط در اختيار كمتر از 30 درصد مردم باشد و 70 درصد مردم حتي از 30 درصد امكانات كشور بهره مند نباشند.
آقاي احمدي نژاد اضافه كرد : ما نمي توانيم بپذيريم يك گروه حزب يا باند نفوذ و اعمال نظر بتواند از منابع سنگين و ارزان قيمت صدها ميلياردي استفاده كند اما جوانان مازندران ساري و اطراف آن براي 10 يا 15 ميليون تومان پول گروي اين اداره و آن اداره باشند .
رئيس جمهور گفت : تغيير حقوق برخي از بازنشستگان انجام شده است و انشاالله تغيير حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي هم انجام خواهد شد.
آقاي احمدي نژاد افزود : سفرهاي استاني براي استقرار عدالت است و در طول سه سال يبش از صدهزار طرح عمراني در سراسر كشور به پايان رسيده است .
آقاي احمدي نژاد گفت : در طول اين سه سال تلاش شد ساخت مسكن روستايي و مسكن مهر افزايش يابد و در حقوق كاركنان و طبقات محروم جامعه تغييراتي ايجاد شود.
آقاي احمدي نژاد با اشاره به موضوع هسته اي كشورمان عزت ملت ايران را مهمتر از فناوري علم و منافع اقتصادي فناوري هسته اي دانست .
رئيس جمهور با بيان اينكه درصورت لگدمال شدن عزت يك ملت هيچ شان و امري از حقوق آنان باقي نخواهد ماند افزود : بدخواهان جمهوري اسلامي درصدد بوددند به بهانه هاي گوناگون عزت ملت را لگدمال كنند.
آقاي احمدي نژاد تصريح كرد : آناني كه عزت خود را زير پا گذاشته اند اكنون مستكبران در منازلشان آمده اند و هيچ آبرو و حيثيتي براي آنان قائل نيستند.
وي با اشاره به روي كار آمدن رئيس جمهور جديد آمريكا گفت : براي ما تفاوتي ندارد كه چه كسي مي رود و يا مي آيد.
آقاي احمدي نژاد خاطرنشان كرد : تغيير ظاهري حكومتها براي ما تفاوتي ندارد بلكه رفتار آنهاست كه زير ذره بين ملت ايران و ملتهاي جهان است .
رئيس جمهور گفت : هركس بخواهد با بي ادبي و غرور با ملت ايران صحبت كند پاسخ ملت ايران روشن است .
آقاي احمدي نژاد افزود : اگر روزي ملت ايران در مظلوميت و فشار قدرتها بود و هيچ بلندگويي فرياد آنان را منعكس نمي كرد امروز اگر قدرتي بخواهد كوچكترين جسارتي به ملت ايران كند براي منكوب كردنشان جوانان ساري كفايت مي كنند.
بهره برداري از منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر
مرحله نخست منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر ديروز با حضور رئيس جمهور به بهره برداري رسيد.
براي ساخت اين مجموعه تاكنون 280 ميليارد تومان هزينه شده و داراي 10 اسكله است .
منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در زميني به مساحت هزار هكتار در جنوب شرقي شهرستان بهشهر قرار دارد.
رئيس جمهور همچنين از تجهيزات و امكانات موجود در اين منطقه بازديد كرد.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن