تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804928106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
برقراري ارتباط بين سوئيچ پرداخت دفتر تبليغات اسلامي و بانك ملي
ابتكار - امكان برقراري ارتباط بين سوئيچ پرداخت دفتر تبليغات اسلامي حوزه عليه قم و سوئيچ بانك ملي فراهم شد.دارندگان كارت هاي پرداخت صادر شده توسط دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از اين پس مي توانند با برقراري ارتباط مستقيم با سوئيچ ملي كارت بانك ملي توسط اين كارت ها، از خدمات الكترونيكي اين بانك استفاده نمايند. براساس اين گزارش از اين پس امكان دريافت وجه نقد، خريد و مانده گيري حساب هاي بانكي از طريق دستگاه هاي خودپرداز، pos و pinpab از طريق 70 هزار كارت الكترونيكي مشترك دفتر مذكور و بانك فراهم شده است. شايان ذكر است امكانات الكترونيكي تعريف شده براي اين كارت ها به تدريج افزوده شده و تعداد كارت ها نيز تا يك ميليون عدد قابل افزايش است.

بانك مركزي براي كنترل نقدينگي اوراق مشاركت توزيع مي كند
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به بانك مركزي اجازه دادند در مواقع لزوم از ابزار اوراق مشاركت استفاده كند. نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه ديروز بند ح ماده 100 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران را اصلاح كردند.بر اين اساس به منظور اجراي سياست هاي پولي به بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران اجازه داده مي شود تا در مواقع لزوم به منظور هدايت و كنترل حجم نقدينگي در چارچوب قانون عمليات بانكي بدون ربا مصوب 1362/6/8 با تصويب شوراي پول و اعتبار از ابزار اوراق مشاركت استفاده كند.

شبكه عابربانك سپه به 1246 دستگاه رسيد
ابتكار- شبكه عابربانك سپه تا پايان مهر ماه سال 1387 به يك هزار و 246 دستگاه رسيد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك سپه، شبكه عابربانك سپه تا پايان مهر ماه سال 1387 با نصب و راه اندازي 5 دستگاه ATM در سطح شعب به يك هزار و 246 دستگاه رسيد. بنابراين گزارش شعبي كه اخيرا به شبكه عابربانك سپه پيوسته اند عبارتند از: چيتگر، بم، خيابان آذربايجان، خيابان آيت و تجريش. گفتني است با اتصال 2 شبكه گل گهر سيرجان و زرين دشت فارس به سيستم جاري طلايي تعداد كل شعب متصل به اين سيستم به يك هزار و 708 شعبه رسيد.

شاخص بورس بارديگر 5 رقمي شد
شاخص كل بورس تهران كه روز گذشته چهار رقمي شده بود، امروز با افزايش قيمت سهام شركت هاي فولادي و مخابرات مجددا" 5 رقمي شد و در عدد 10هزار و 20 واحد به ثبت رسيد. به گزارش فارس، شاخص كل بورس تهران در حالي به دليل سير نزولي قيمت سهام شركت هاي بزرگ و موثري چون فولاد مباركه، مخابرات، كشتيراني، پالايش نفت اصفهان، چادرملو وگل گهر و... از هفته ها پيش در مدار منفي قرار گرفته بود كه روز گذشته بعداز 8 ماه (12 اسفند 86) ارقام دماسنج بازار سهام 4 رقمي شد و از خط حمايت 10هزار واحد عبور كرده و وارد كانال 9 هزار واحدي شده بود. بر اساس اين گزارش، نوسان قيمت ها و شاخص ها در بازارهاي سهام در حال جزيي از ذات اصلي بورس ها است كه امروز با رشد 22 واحدي دماسنج ، بار ديگر ارقام شاخص كل بورس 5 رقمي شد و در عدد 10هزار و 20 واحد به ثبت رسيد.

ورود سكه به عنوان چهارمين محصول فيوچر در بورس
مجور فعاليت 28 كارگزاري جديد در بورس كالا صادر شده است از ورود سكه به عنوان چهارمين محصول فيوچر در بورس خبر داد. علي صالح آبادي رييس سازمان بورس و اوراق بهادار در همايش قراردادهاي آتي با اشاره به ورود آپشن در بورس كالا بيان كرد: بايد در زمينه قراردادهاي آپشن و فيوچر تمركز بيشتري شود تا بتوانيم شاهد ايجاد بازار توسعه يافته اي شويم.صالح آبادي با تاكيد بر اينكه هدف از قراردادهاي آتي پوشش ريسك پذيري و كشف قيمت است گفت: اين ابزارها مي توانند در فضاي رقابتي به كشف قيمت بهتر محصول كمك شاياني كرده و ريسك بازار را كاهش دهند.وي با بيان اين كه تنوع ابزار در بورس ايران وجود ندارد اظهارداشت: براين اساس از طي چند سال گذشته تصميم گرفته شد تا در خصوص ايجاد بازارهاي بيشتر برنامه ريزي شود.رييس سازمان بورس اوراق بهادار با اشاره به اينكه هم اكنون 4 قرارداد به ما تحويل داده شده كه شمش طلا براي ماههاي مرداد، شهريور، مهر و آبان آماده تحويل است تاكيد كرد: 4 قرارداد ديگر براي ماه هاي آذر، دي و بهمن در حال معامله است. وي حجم معاملات آتي در طول اين مدت را بيش از 600 قرارداد به ارزش 7 ميليارد و 735 ميليون ريال اعلام كرد و افزود: با توجه به اينكه هيچ تبليغاتي در خصوص اين قراردادها در كشور صورت نگرفته اما حجم قابل قبولي معامله صورت گرفته است. صالح آبادي فيوچر را يكي از ابزارهاي پيچيده مالي ذكر كرد و گفت: با توجه به اهميت و نقش موثري كه اين بازار مالي در بازار كالايي و اوراق بهادار دارد بايد سرمايه گذاران و فعالين بورس آموزش ها و اطلاع رساني هاي لازم را در اين خصوص دريافت نمايند.

مذاكره با سازمان مالياتي براي حذف ماليات بر ارزش افزوده در بيمه
با توجه به اينكه قانون هر گونه عوارض را در بيمه شخص ثالث ممنوع اعلام كرده ماليات بر ارزش افزوده اين بخش حذف شده ولي در مورد بقيه بخش ها با سازمان امور مالياتي در حال مذاكره هستيم. محمد جواد فرشباف ماهريان رييس كل بيمه مركزي با بيان اينكه با اجرايي شدن سياست هاي كلي اصل 44 بحث فضاي كسب و كار به شدت گسترش يافته است تشريح كرد: متاسفانه در بخش هاي مختلف اقتصادي به فضاي كسب و كار به درستي پرداخته نشده و سازماني وجود ندارد كه بتواند مساله كسب و كار را مورد ارزيابي قرار دهد كه اميدواريم با تهيه و تدوين قانون كسب و كار و همچنين با اجراي برنامه تحول در صنعت بيمه فضاي كسب و كار در كشور بهبود يابد. رييس كل بيمه مركزي تصريح كرد: جايگزيني نظام مالي به جاي نظام تعرفه اي، توسعه نيروي كار متخصص و توسعه سرمايه گذاري در امر تحقيق و توسعه مي توانند به بهبود فضاي كسب و كار و پيشرفت صنعت بيمه كمك كنند.

ارزش سبد سهام عدالت به 33 هزار ميليارد تومان رسيد
مديرعامل كارگزاري سهام عدالت آخرين تركيب و درصد سهام شركت هاي بورسي در اين سبد با ارزش روز 33 هزار ميليارد توماني را اعلام كرد و گفت : 20 شركت بورسي 43 درصد از سبد سهام را تشكيل داده اند. محمد جواد شيخ در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس ، درباره آخرين تركيب سبد سهام عدالت اظهار داشت: سبد سهام عدالت متشكل از 20 شركت بورسي و 30 شركت غير بورسي و با سرمايه اسمي 22 هزار ميليارد توماني است . وي ادامه داد : 20 شركت بورسي حدود 43 درصد و 30 شركت غير بورسي حدود 47 درصد از سبد سهام عدالت را تشكيل داده اند. شيخ درباره درصد سهام 20 شركت بورسي اظهار داشت:20 شركت بورسي حاضر در سبد سهام عدالت شامل فولاد مباركه با 30/2 درصد، ملي مس با 36/9 درصد، چادرملو 20/7 درصد، حمل و نقل پتروشيمي با 29 درصد ، نيرو ترانس با 30/7 درصد، پارس سوئيچ با 45/5 درصد، كارخانجات مخابراتي با 35 درصد، سيمان داراب با 50 درصد، گل گهر با 10/9 درصد، كشتيراني با 24 درصد، سيمان دشتستان با 34 درصد، ايرالكو با 30 درصد، پالايش نفت اصفهان با 30 درصد، سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران با 23/36 درصد، مپنا با 25/57 درصد، مخابرات با 20 درصد، سرمايه گذاري رنا با 4/5 درصد و سايپا و ايران خودرو هر كدام با يك درصد هستند. مدير عامل كارگزاري سهام عدالت گفت : آخرين ارزش روز اين سبد بالغ بر 33 هزار ميليارد تومان برآورد شده است.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن