تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري در جمع مردم استان مازندران: عزل و نصب مسوولان بايد بر اساس عدالت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهوري در جمع مردم استان مازندران: عزل و نصب مسوولان بايد بر اساس عدالت باشد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس جمهوري تاكيد كرد: عزل و نصب مديران و مسوولان كشورمان بايد بر اساس عدالت باشد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروز در جمع مردم مازندران گفت: مردم اين استان مظهر عشق و محبت هستند چرا كه فرزند رسول خدا را در دامان خود ميزباني مي كنند.
وي افزود: جاي جاي سرزمين مازندران بوي عشق و محبت مي دهد. ديار مازندران از اولين مناطقي بوده كه درخت طوبي ولايت شاخه و برگ خود را در آن گسترده است.
رييس جمهوري كشورمان تصريح كرد: مازندران مهد شهامت، شجاعت و حماسه است، اين استان سرزمين لاله هاي سرخ و مردان و زنان شجاع و با استقامت است.
او همچنين درخصوص بحث دولت اسلامي با بيان اينكه دولت اسلامي دولتي مردمي در خدمت مردم و پيوسته با ولايت است افزود: اين دولت مسووليت هاي سنگيني را برعهده دارد.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه اولين مسووليت دولت اسلامي بر پايه عدالت است، گفت: عدالت مهمترين ركن جامعه اسلامي است. همه بايد دست به دست هم براي برپايي عدالت قيام كنند، البته مي دانيم كه خيرات زماني در جامعه جاري مي شود كه ركن عدالت نيز برپا شود.
او با بيان اينكه امنيت، محبت، صلح و برادري ناشي از استقرار عدالت است گفت: عدالت عزت آفرين و هميشه همه امور را از رفتار شخصي تا اقدامات عمومي در بر مي گيرد. همه برنامه هاي دولت، عاملان و كارگزاران آن بايد بر اساس عدالت جلو رود و تنظيم همه روابط نيز بايد بر اساس عدالت باشد.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: عدالت يعني امكانات كشور و فرصت هاي رشد و كمال به طور عادلانه بين اقشار و مناطق گوناگون توزيع شود. دولت بايد حتي وقت خود را به طور عادلانه بين مناطق گوناگون، افراد و كارهاي مختلف تقسيم كند. به طور خاص دولت بايد توجه و همت خود را وقف داشتن فاصله ها و محروميت ها كند.
احمدي نژاد عنوان كرد: خادمان ملت در دولت همه توان خود را بسيج كرده اند كه در جهت عدالت حركت كنند البته مي دانيم كه اجراي عدالت جز سخت ترين كارها به حساب مي آيد. در اين راستا بيشترين مقاومتها از نزديك ترين افراد به مدير تا دورترين نقاط آغاز مي شود.
رييس جمهوري همچنين مهمترين محور طرح تحول اقتصادي دولت را اجراي عدالت دانست و اظهار داشت: ما نمي توانيم بپذيريم كه بيش از 70 درصد امكانات كشور آسان و به طور انحصاري در دست 30 درصد مردم باشد و 70 درصد مردم حتي از 30 درصد امكانات كشور هم برخوردار نباشند.
او در اين باره گفت: نمي توانيم بپذيريم كه يك گروه، يك حزب و يا يك باند خاصي با نفوذ و اعمال نظر بتوانند از منابع سنگين، ارزان قيمت و صدها هزار ميلياردي استفاده كنند و جوانان ساري و مازندران و اطراف آن براي دريافت 10 يا 15 ميليون تومان گرفتار اداره هاي مختلف شوند.
رييس جمهوري اظهار داشت: در طرح تحول اقتصادي به لطف خدا و به كمك شما بايد تمام مقررات ضد عدالت و گروه هايي كه مانع از اجراي عدالت هستند را از برابر راه ملت برداشته و به كنار بگذاريم.
وي ضمن تاكيد بر اين مطلب كه دولت تمام تلاش خود را به كار بسته تا از جهات گوناگون به سمت عدالت پيش رود گفت: تا امروز 5/22 ميليون نفر از سهام عدالت استفاده كردند به اميد خدا اين رقم تا پايان سال 42 ميليون نفر خواهد رسيد.
احمدي نژاد حفظ عزت ملت را از ديگر وظايف دولت اسلامي خواند و گفت: در زندگي انسان حقايق و ارزش هايي وجود دارد كه انسان هاي كمال يافته نيز در اين راستا همه هستي و موجوديت خود را براي حفظ حقيقت قرباني مي كنند كه عزت از جمله اين ارزشها به حساب مي آيد. نمي توانيم بپذيريم كه قدرت هاي فاسد و قلدر در كاخ هاي خود نشسته و به ملت ايران امر و نهي كنند. آنها بايد در جاي خود بنشينند و خيال كنند از ملت ايران بالاتر هستند و مي توانند با تهديد، تحريم و تبليغات ملت ايران از رسيدن به قله هاي سعادت محروم كنند.
احمدي نژاد در ادامه اعلام كرد: از زبان شما به آنها مي گويم كه ملت ايران عزيز است و هر قدرتي كه بخواهد در برابر ملت ايران بياستد او را زير پاي خود له خواهيم كرد و بر دهانش نيز خواهيم زد.
وي تاكيد كرد: اگر بخواهيم اقتصاد، فرهنگ و ديگر ابعاد كشور خود را درست كنيم و در جهان حرفي براي گفتن داشته باشيم و احترامان نيز حفظ شود بايد عزت و سربلندي خود را حفظ كنيم. عزت يعني با قدرت در صحنه باشيم و از حقوق عزت خود نيز دفاع كنيم.
وي با اشاره به اينكه خداوند نمي پسندد كه يك ملت بزرگ مثل ايران عزيز نباشد و در دنيا ندرخشد عنوان كرد: امروز به فضل الهي و با وحدت و ايستادگي مردم و پيشاپيش، رهبري انقلاب امروز ملت ايران جزء عزيزترين ملت ها در ايران است.
رييس جمهوري به بحث هسته اي اشاره و عنوان كرد: عزت مللت ايران مهمتر از اين فن آوري، علم و منابع اقتصادي آن است. آنها مي خواستند به بهانه هسته اي عزت ملت ايران را لگدمال كنند. اگر عزت يك ملت لگدمال شود هيچ شان و حقوقي از آن ملت باقي نخواهد ماند.
احمدي نژاد با بيان اينكه براي ما تفاوتي نمي كند كه چه كسي برود و چه كسي بيايد، گفت: تغيير ظاهري دولتها و حكومتها براي ما تفاوتي نمي كند بلكه رفتار آنهاست كه زير ذربين ايران و ديگر ملت هاي جهان قرار دارد.
وي تاكيد كرد: هر كس بخواهد با زبان زور، بي ادبي و خودخواهي با ملت ايران صحبت كند پاسخ ايران كاملا روشن است. اگر روزي ملت ايران در مظلوميت و فشار قدرت ها بوده و هيچ بلندگويي فرياد اين ملت را به صدا در نمي آورد بايد بگوييم كه اگر امروز قدرتي بخواهد بي ادبي و جسارتي در قبال ايران به خرج دهد براي منفور كردن او جوانان ساري كفايت مي كنند و او را سر جاي خودش خواهد نشاند.
وي به محبوبيت و عزيز بودن ملت ايران در بين ديگر ملت ها اشاره و عنوان كرد: خاطره هاي فراواني از عشق ملت ها به ايران دارم، بعضي خيال مي كنند كه عزت ايران فقط منحصر به ملت هاي اسلامي است ولي در طول و عرض و شمال و جنوب زمين و هر جايي كه آزادي و شرف وجود داشته باشد ملت ايران مي درخشد.
احمدي نژاد تاكيد كرد: هيچ شيطاني نخواهد توانست ذره اي از عزت و كرامت شما را كم كند، تا زماني كه متحديد و در راه خود حركت مي كنيد و پيوسته با ولايت هستيد عزيز و سربلند خواهيد ماند./07
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن