تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815655699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش دو هزار نفر در انجمن سينماي جوان سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آموزش دو هزار نفر در انجمن سينماي جوان سنندج
سنندج - خبرگزاري مهر: سرپرست انجمن سينماي جوان دفتر سنندج از آموزش دو هزار نفر در اين انجمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، سيروس سنايي شب گذشته در جريان ديدار جمعي از فيلم سازان با استاندار كردستان اظهار داشت: از ابتداي تاسيس دفتر انجمن سينماي جوان سنندج تا كنون بيش از دو هزار نفر آموزش ديده اند.

وي ادامه داد: انجمن سينماي جوان سنندج از سال 75 تاسيس شده و در اين مدت آموزشهاي مختلف در بخشهاي فيلم سازي، تصويربرداري، عكاسي، فيلمنامه نويسي و تدوين را به علاقمندان و شركت كنندگان ارائه نموده است.

سرپرست انجمن سينماي جوان دفتر سنندج بيان داشت: در حال حاضر بيش از 70 نفر در كلاس هاي اين انجمن حضور دارند كه در مراحل مختلف آموزشي چگونگي ساخت فيلم كوتاه، عكاسي و ساخت انيميشن را ياد مي گيرند.

سنايي افزود: به دليل كمبود اعتبار از سال 85 تاكنون تنها 6 فيلم توسط اين انجمن توليد شده و 30 فيلم كوتاه نيز به صورت مشترك و با تهيه كنندگي افراد شخصي و اين انجمن توليد شده است كه اين رقم بسيار كم و نگران كننده اي است.

وي گفت: در اين مدت دو سال بيش از 200 مجوز ساخت فيلم كوتاه در انجمن سينماي جوان صادر شده كه اكثر اين فيلم به وسيله اشخاص ساخته و توليد شده اند.

سرپرست انجمن سينماي جوان دفتر سنندج، كمبود فضاي آموزشي و نداشتن تجهيزات را از مهمترين مشكلات اين دفتر ذكر كرد و يادآور شد: متاسفانه در حال حاضر كل فضاي در اختيار اين انجمن تنها 300 متر مربع است كه هم به صورت سايت اداري و هم آموزشي مورد استفاده قرار مي گيرد و به هيج وجه جوابگوي حتي بخشي از نيازهاي ما نيز نيست.

سنايي نداشتن تجهيزات را يكي ديگر از مشكلات اين انجمن خواند و اظهار داشت: با توجه به اينكه در استان كردستان تجهيزات فيلمسازي بسيار اندك و حتي وجود ندارد ما نيز تجهيزاتي مناسب در اختيار نداشته و اين مهم در راستاي توليد فيلم كوتاه هنرمندان را با مشكلات عديده اي مواجه كرده است.

وي يادآور شد: امكان تامين اعتباري ثابت براي اين انجمن از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، فراهم كردن امكان برگزاري يك جشنواره مستقل فيلم كوتاه در استان، خريد تجهيزات جديد براي اين دفتر از سوي مسئولان فرهنگي استان و همچنين حمايت از فيلم سازان جوان براي توليد آثاري فاخر و ارزشمند از جمله نيازمندي هاي است كه اميدواريم مسئولان براي حل آنها اقدام نمايند.

سرپرست انجمن سينماي جوان سنندج در پايان راه اندازي و تاسيس دفتر انجمن سينماي جوان در ديگر شهرستانهاي استان را يكي ديگر از نيازهاي هنرمندان اين حوزه در استان برشمرد.

در اين ديدار جمعي از اعضاي انجمن سينماي جوان دفتر سنندج نيز حضور داشته و به بيان مشكلات خود پرداخته و خواستار رفع آنها شدند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن