تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی از وجوه خودپردازهای بانک ملی حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی از وجوه خودپردازهای بانک ملی در شب عید حذف شد.
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، محمدرضا حسین زاده بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر امور شعب بانک ملی سرپرستی استان اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستم بانکی تمهیدات خوبی برای فراهم کردن اعتبار مورد نیاز مردم در شب عید اندیشیده است و اهتمام بانک ملی بر این است تا از حضور مردم در بانک ها کاسته و تمایل آنها برای استفاده از دستگاه های خودپرداز و pos را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تجهیزات کافی برای انجام عملیات بانکی در شب عید در کشور تهیه شده است، تصریح کرد: در سه ماه پایانی سال جاری ستادی دائمی برای تنظیم امور بانکی از جمله تامین اسکناس مورد نیاز مردم تشکیل شده است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران افزود: خودپردازهای بانک ملی در سراسر کشور در شب عید در سه شیفت کاری به مردم خدمت رسانی می کنند اما اگر لحظه ای این ارتباطات قطع شود از اختیارات بانک خارج است.

وی با اشاره به اینکه تهیه ایران چک ۵۰ هزار تومانی برای تامین وجه نقد مورد نیاز مردم در شب عید در خودپردازهای بانک ملی سراسر کشور قرار خواهند گرفت، گفت: ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی از گردونه تامین وجه خودپردازهای بانک ملی استان اصفهان خارج شده است و در شب عید امسال در این دستگاه ها قرار نخواهند گرفت.

حسین زاده ادامه داد: پیشنهاد ما به مردم برای استفاده از تجهیزات بانکی استفاده کمتر از دستگاه های خودپرداز و استفاده بیشتر از دستگاه های pos در فروشگاه ها به منظور حمل کمتر پول نقد است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ هزار دستگاه pos و سه هزار و ۶۰۰ دستگاه خودپرداز بانک ملی در کشور وجود دارد، که از تمامی ظرفیت آنها برای خدمت رسانی به مردم در شب عید استفاده می کنیم.

تمام مفاد بانکداری ایران بر اساس عقود اسلامی است

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه قانونی که هم اکنون در سیستم بانکی اعمال شده است، کاملا اسلامی است، تصریح کرد: تمام مفاد این قانون براساس عقود اسلامی و نظر فقیهان دینی تدوین یافته است.

وی گفت: بانک ملی ایران به حداکثر متقاضیان، تسهیلات پرداخت کرده است به گونه ای که طبق برآوردها تاکنون ۹۸ درصد منابع بانک ملی در بخش قرض الحسنه مصرف شده است.

حسین زاده ادامه داد: مشتریانی که حساب یارانه نقدی دریافتی آنها در بانک ملی است می توانند از تسهیلات ارزان قیمت این بانک در آینده استفاده کنند.

وی بیان داشت: این تسهیلات از سال آینده و از طریق قرعه کشی به دارندگان حساب یارانه در بانک ملی پرداخت خواهد شد.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات از منابع بانکی به مصرف کنندگان به منظور ایجاد اشتغال و تولید در کشور برای ما قابل اهمیت است، بیان داشت: تمام تلاش بانک ها در راستای افزایش سود خود برای پرداخت تسهیلات بیشتر به مشتریان است تا باری از دوش کشور برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات و منابع بانکی را سپرده های مشتریان تشکیل می دهد، افزود: با توجه به اینکه بخشی از منابع بانکی باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد و تنها قسمتی از آن را می توان در قالب تسهیلات به مردم پرداخت کرد، انتقادات مشتریان در مورد عدم پرداخت تسهیلات به آنها از سوی بانک ها تازگی ندارد.

بانک ملی برای کاهش معوقات بانکی شفاف سازی کرده است

حسین زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران به منظور کاهش معوقات بانکی، در بخش نرم افزاری خود شفاف سازی هایی را اجرایی کرده است، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ هزار میلیارد ریال معوقه بانکی سال گذشته این بانک، در سال جاری به ۸۰ تا ۸۵ هزار میلیارد ریال کاهش یافت.

کاهش معوقات بانک ملی ایران به ۵۰ هزار میلیارد ریال

وی تصریح کرد: با وصول تمامی معوقات بانک ملی در سراسر کشور و با همکاری قوه قضاییه میزان این معوقات تا پایان سال جاری به ۵۰ هزار میلیارد ریال کاهش خواهد یافت.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اضافه کرد: گروه اقتصاد خرد خانوار در قالب راه اندازی بانک کارگشایی یکی دیگر از برنامه های تحولی بانک ملی ایران در سال جاری بوده است به گونه ای که از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ شعبه بانک کارگشایی به ۵۰ شعبه افزایش یافته است.

با راه اندازی شعب pls مردم در اجرای پروژه های عظیم سهیم می شوند

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از افتتاح شعب pls به عنوان یکی دیگر از بندهای طرح تحول بانک ملی ایران یاد کرد و اظهار داشت:تعداد این شعب در کشور به ۴۰۰ شعبه افزایش خواهد یافت و تمامی کشور در اجرای پروژه های عظیم سهیم خواهند بود.

حسین زاده در خصوص برنامه های بانک ملی ایران برای کمک به افزایش نقش کمرنگ صنعتگران ایرانی در عرصه تجارت جهانی با در نظر گرفتن مسئله تحریم ها از سوی اتحادیه اروپا و امریکا، تاکید کرد: بانک ملی ایران در تحریم ها تجربه فراوانی دارد و این تحریم ها از چهار سال پیش برای بانک ملی ایران آغاز شده است.

وی افزود: بانک ملی ایران با وجود تحریم ها تمامی وظایف بانکی خود را در این چهار سال به خوبی انجام داده است و این در حالی است که تکالیف بانک ملی به عنوان تنها بانک دولتی ایران، از زمان خصوصی شدن بسیاری از بانک ها، دو چندان شده است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اضافه کرد: براساس علوم بانکی با وجود تحریم های بسیار علیه بانک ملی ایران، این بانک توانسته است توسعه مورد نظر خود را طی این سال ها افزایش دهد اگرچه تحریم های اروپایی و امریکایی هزینه های سنگینی را بر بانک ملی تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰ درصد از گردش مالی صاحبان صنایع به منظور صادرات و واردات از طریق بانک ملی اجرایی می شود و تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته ایم و در آینده نیز نخواهیم داشت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن