تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروژه هاي سفر رهبري به استان كرمان بايد با سرعت اجرايي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پروژه هاي سفر رهبري به استان كرمان بايد با سرعت اجرايي شوند
كرمان - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استاندار كرمان خواستار در اولويت قرار گرفتن اجراي پروژه هاي عمراني سفر رهبر معظم انقلاب در دستگاههاي اجرايي استان كرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر دركرمان، جواد كمالي ظهر امروز در جلسه كارگروه عمران استان كرمان با تأكيد بر لزوم اطلاع و آگاهي مردم از اقدامات دولت در امر عمران و آباداني كليه دستگاهها را موظف به اطلاع رساني خدمات دولت دانست.

وي تسريع در اجراي پروژه هاي سفرمقام معظم رهبري و تكميل اين پروژه را در اولويت كاري دستگاهها دانست و افزود بايد در جهت اجرايي شدن مصوبات و پروژه هاي سفر رياست محترم جمهوري و هيئت دولت به استان و پروژه هاي ستاد راهبردي خصوصا در جنوب استان همت و تلاش ويژه اي بكار گرفته شود.

كمالي از فرمانداران و دست اندركاران اجراي طرحهاي عمراني خواست براي سرعت بخشيدن هر چه بيشتر به امور عمراني استان، در كنار تسريع در مبادله موافقت نامه ها و نظارت مستمر بر اجراي پروژه ها گزارش گيري و گزارش دهي در جهت انجام درست و سريع و دقيق و اطلاع مديران امر از وضعيت طرحها همواره صورت پذيرد .

وي در ادامه طرحهاي سال جاري را 874 مورد اعلام وافزود :2هزارو 776 پروژه عمراني در استان كرمان مصوب شده و در حال اجراست كه تا كنون 213ميليارد تومان در بخش اعتبارات تملك دارايي 97 ميليارد تومان در بخش اعتبارات ملي استاني و 140 ميليارد تومان در ساير بخشها اختصاص اعتبار داشته ايم.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن