تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804479027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش - برنامه دولت براي تسهيل دسترسي به شهرهاي جديدمترو، شايد هم آزادراه


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: گزارش - برنامه دولت براي تسهيل دسترسي به شهرهاي جديدمترو، شايد هم آزادراه
گروه مسكن- وزير مسكن و شهرسازي در حاشيه بازديد از شهر جديد گلبهار در مشهد، درباره اقدامات دولت براي مسيرهاي دسترسي راحت به شهرهاي جديد گفت: فاز يك مطالعات مترو براي شهر گلبهار مشهد تاييد شده و فاز دوم آن نيز در حال شروع است.


محمد سعيدي‌كيا افزود: براي شهرهاي هشتگرد، پرند، سهند و گلبهار و ساير شهرهاي جديد يا در حال ساخت آزادراه هستيم يا مترو احداث مي‌كنيم. وزير مسكن در پاسخ به پرسش خبرنگار دنياي‌اقتصاد درباره اينكه آيا به خانواده‌هاي كم‌درآمد كه براي زمين‌هاي 99 ساله كمتر از پنج ميليون تومان براي ساخت دارند، پيشنهاد مي‌كنيد كه در طرح مسكن مهر ثبت‌نام كنند؟ گفت: در ساخت اين زمين‌ها هر فرد بايد تقريبا بين 10 تا 12ميليون تومان آورده داشته باشد، اما كساني كه اين ميزان را نداشته باشند و در طرح مسكن مهر ثبت‌نام كردند، اسم آنها از ليست حذف نمي‌شود، اما در انتهاي صف قرار مي‌گيرند. اما اگر كسي واقعا اين مبلغ را نداشته باشد، بايد در برنامه ديگري قرار گيرد كه همان برنامه مسكن اجتماعي است. به گزارش دنياي‌اقتصاد، وزير مسكن درباره وضعيت ساخت زمين‌هاي 99 ساله گفت: در حال حاضر بيش از 300 هزار واحد زمين واگذار شده در حال آماده‌سازي هستند و روند كار به‌خوبي در حال انجام است. وي افزود: دولت كار ساخت و ساز را انجام نمي‌دهد، بلكه زمين‌ها توسط تعاوني‌ها و مردم ساخته مي‌شود و ما تنها نظارت مي‌كنيم.
وزير مسكن خاطرنشان كرد: در حدود 200هزار واحد مسكن مهر نيز يا پروانه ساخت گرفته‌اند يا در شرف اخذ پروانه هستند. سعيدي‌كيا درباره اينكه گفته مي‌شود در استان تهران مسكن مهر هنوز به مرحله اخذ پروانه نرسيده است، گفت: نه اين‌طور نيست. وي با بيان اينكه منابع وام ساخت 30ميليون توماني با منابع ساخت تسهيلات مسكن مهر متفاوت است، تاكيد كرد: تسهيلات 30ميليون توماني از محل صندوق سپرده‌گذاري بانك مسكن است، اما منابع وام ساخت مسكن مهر از طريق بانك مركزي و شش بانك عامل مسكن، تجارت، ملي، صادرات، رفاه و ملت پرداخت مي‌شود. وزير مسكن و شهرسازي درباره روند صنعتي‌سازي ساختمان نيز گفت: در حال حاضر تنها سه درصد از توليد ساختمان صنعتي‌سازي است و اين درصد پاييني است، اما اخيرا تدارك وسيع در اين زمينه انجام شده و از سال گذشته تاكنون بيش از 30 تكنولوژي توسط مركز تحقيقات ساختمان و مسكن به تصويب رسيده است.
وي افزود: براي صنعتي‌سازي ساختمان بيش از 80 شركت پروانه كار و فعاليت در يكي از تكنولوژي‌هاي معرفي شده را اخذ كردند و تا پايان برنامه پنجم پيش‌بيني شده، صنعتي‌سازي ساختمان به 20درصد برسد.
در حاشيه اين بازديد محمدرضا سعيدي، مديرعامل شركت عمران شهر جديد گلبهار مشهد نيز در جمع خبرنگاران گفت: تمام متقاضيان ثبت‌نام شده واجد شرايط در مسكن مهر در قالب 119 اتحاديه كارگري، كارمندي، تعاوني آزاد و فرهنگيان سازماندهي شده‌اند.
وي افزود: در حال حاضر 80 دستگاه ماشين‌آلات با 170 نيروي انساني در كارگاه‌هاي طرح مسكن مهر در شهر گلبهار مشغول به فعاليت هستند. همچنين در شهر جديد گلبهار كه چهار هزار هكتار دارد، هم‌اكنون 10 هزار نفر ساكن هستند كه در افق طرح جامع اين شهر اسكان از 520 هزار نفر پيش‌بيني شده است. عمليات آماده‌سازي 30 هزار واحد مسكن مهر در 650 هكتار از شهر جديد گلبهار (مشهد) مراحل پاياني خود را مي‌گذراند كه وزير مسكن روز گذشته از اين شهر و روند اجراي ساخت زمين‌هاي 99 ساله بازديد كرد.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن