تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي خواستار تبديل باشگاه پژوهشگران جوان به پژوهشكده شد در مراسم اختتاميه اجلاس سراسري باشگاه پژوهشگران جوان


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي خواستار تبديل باشگاه پژوهشگران جوان به پژوهشكده شد در مراسم اختتاميه اجلاس سراسري باشگاه پژوهشگران جوان
معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اين كه، فرهنگ مبتني بر ادب و هنر و قواعد ايراني هماهنگ با حوزه فرهنگ بايد در باشگاه پژوهشگران جوان نهادينه شود، خواستار تبديل باشگاه به پژوهشكده و ايجاد الزامات آن شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاهي آنا، دكتر محمد مهدي مظاهري در مراسم اختتاميه نهمين اجلاس سراسري روساي دفاتر و مراكز باشگاه پژوهشگران جوان با بيان اين مطلب، افزود: تحقيق و پژوهش به عنوان دو مباني مهم و از ويژگي هاي باشگاه پژوهشگران جوان است.
وي خاطرنشان كرد: همان گونه كه در حوزه معاونت فرهنگي پژوهشكده قرآن و عترت، مركز مطالعات ميان فرهنگي و سه فصلنامه علمي و پژوهشي ايجاد شده است، بايد اين انتظارات در حوزه باشگاه پژوهشگران جوان نيز برآورده شود.
مظاهري ادامه داد: جمهوي اسلامي ايران بر مبناي آموزه هاي اسلامي شكل گرفته است و دين با توجه به مقتضيات زماني و مكاني خود بايد به جوانان معرفي شود.
وي به تاسيس ستاد انديشه هاي حضرت امام (ره) و امام، دانشگاه و انقلاب در معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت: ما توجه به مقتضيات زماني و مكاني را از امام (ره) ياد گرفتيم كه در مرجعيت و رهبريت علاوه بر جامعيت علمي، مرد زمان خويش بود.
معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه ربع قرن از فعاليت و حضور دانشگاه آزاد اسلامي در صحنه بين المللي مي گذرد گفت: اين مجموعه آموزش عالي علاوه بر صحنه هاي فرهنگي، ملي، علمي و پژوهشي، در عرصه هاي بين المللي خوش درخشيده و از باب منافع ملي و مصالح اجتماعي، هجمه به اين دانشگاه صحيح نيست.
وي اذعان داشت: دولت موظف است از نهادهايي نظير دانشگاه آزاد اسلامي حمايت كند، چرا كه بيش از نيمي از بار آموزش عالي كشور برعهده اين مجموعه آموزش عالي است.
مظاهري ادامه داد: هر واحد دانشگاهي كه در هر منطقه تشكيل مي شود، تيري به سمت جهل و ناداني است كه نبايد ناديده گرفته شود.در ادامه اين مراسم، رونمايي از تمبر نهمين اجلاس سراسري باشگاه پژوهشگران جوان و دهمين سالگرد تاسيس آن توسط دكتر مظاهري و ساير مسوولان صورت گرفت.

دانشگاه آزاد اسلا مي طي دو سال گذشته مقام برتر گسترش فرهنگ نماز را به خود اختصاص داده است
معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي، گفت: دانشگاه آزاداسلام دو سال است كه بين 50 نهاد مختلف فرهنگي كشور مقام برتر را در زمينه ترويج و گسترش فرهنگ نماز كسب مي كند.
محمد مهدي مظاهري با بيان اين مطلب در جلسه شوراي فرهنگي دانشگاه آزاد واحد ايلام، افزود: فعاليت حوزه فرهنگي دانشگاه آزاد شامل كلاس هاي قرآن، جشن ازدواج دانشجويي، اعزام به حج، اردوهاي سياحتي و زيارتي، انتشار نشريات و اجراي برنامه هاي فرهنگي به مناسبت هاي مختلف است.
وي گفت: فعاليت پژوهشكده ي قرآني دانشگاه آزاد بسيار چشمگير است به گونه اي كه اين پژوهشكده در زمينه ترويج و گسترش فرهنگ نماز به عنوان پژوهشكده برتر برگزيده شده است. معاون فرهنگي دانشگاه آزاد در خاتمه خاطرنشان كرد: تصميم داريم فعاليت هاي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي را گسترش دهيم.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن