تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804870048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث از گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه حوادث از گلستان
خبرگزاري فارس: كشف سكه‌ تقلبي، تاكيد بر پرهيز از رفتار تهديدآميز والدين و كشف مواد مخدر در استان از مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث گلستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، فرمانده انتظامي گنبدكاووس گلستان از دستگيري دو كلاهبردار و كشف يك‌ هزار و 300 سكه تقلبي با نقوش مربوط به دوره هخامنشي در اين شهر خبر داد.
حبيب كربلايي‌محمدنژاد گفت: رسيدگي به اين پرونده زماني كليد خورد كه شخصي مالباخته با مراجعه به مأموران آگاهي گنبدكاووس از خريد سكه‌هاي تقلبي از دو قاچاقچي عتيقه خبر داد.
وي تصريح كرد: با دريافت اين خبر از مالباخته به نام جواد، مأموران بلافاصله تحقيقات خود را براي شناسايي اين دو شياد آغاز كردند و سرانجام موفق شدند يكي از متهمان به نام قاسم كه با نام مستعار رضا اقدام به كلاهبرداري مي‌كرد و با همين اتهام در زندان به سر مي‌برد را شناسايي و نامبرده را به اداره آگاهي منتقل كردند.
محمدنژاد در بازجويي‌هاي فني به عمل آمده متهم با اشاره به شگردهاي خود دركلاهبرداري گفت: با همدستي يكي از دوستانش به نام مرادعلي پس از نشان دادن چند سكه اصلي و جلب اطمينان سوژه‌هاي مورد نظر اقدام به كلاهبرداري از آنها مي‌كرده‌اند كه بلافاصله مأموران وارد عمل شده و همدست وي را كه از متهمان سابقه‌دار بود شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي گنبدكاووس در پايان با اشاره به شگردهاي اين افراد در كلاهبرداري افزود: اين گروه از كلاهبرداران معمولا از دو الگو پيروي مي‌كنند اول اين كه يكي از اعضاي باند با طعمه‌ها طرح دوستي مي‌ريزد و صاحب گنج را فردي ساده‌لوح و روستايي معرفي مي‌كند و به اين ترتيب موفق به جلب اعتماد طعمه‌اي مي‌شود و الگوي دوم اينكه شيادان معمولا در ملاقات اول با طعمه‌شان تعدادي اشياي عتيقه اصل نشان مي‌دهند تا طرف مقابل را براي انجام هرچه سريع‌تر معامله و كلاهبرداري از وي ترغيب كنند.

* رفتار تهديدآميز والدين يكي از علل پايين آمدن عزت نفس كودكان
سرپرست انتظامي شهرستان گرگان گفت: يكي از عوامل كاهش و پايين آمدن عزت نفس در كودكان را كه در بزرگسالي منجر به خودكشي مي‌شود، رفتار تحقيرآميز والدين با آنها است.
علي حسام در نشستي با اوليا و مربيان در مدرسه دين و دانش روستاي محمدآباد گرگان افزود: پرخاشگري و بدرفتاري والدين در دوران كودكي شكل مي‌گيرد و در بزرگسالي بر شيوه زندگي آنها تأثير مي‌گذارد.
وي در خصوص علل بدرفتاري با كودكان تصريح كرد: دليل بدرفتاري با كودكان، والدين پريشان است و در اين خانواده‌ها كه كودكان مورد خشونت واقع مي‌شوند، رفتارهاي محبت‌آميز، همدلي و مهارت اجتماعي به شدت آسيب خواهد ديد.
حسام در ادامه به تأثير رفتار تحقير‌آميز والدين با كودكان اشاره كرد و گفت: يكي از عوامل كاهش و پايين آمدن عزت نفس در كودكان رفتار تحقيرآميز والدين با آنها است كه اينگونه رفتار، اضطراب و سرخوردگي را در كودكان افزايش داده و گاهي موارد به قدري تشديد مي‌يابد كه در نوجواني به خودكشي مي‌انجامد.

* كشف بيش از 100 كيلوگرم مواد مخدر در گلستان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از كشف بيش از 100 كيلو گرم مواد مخدر و انهدام دو باند تهيه توزيع مواد طي هفته گذشته خبر داد.
حسين جامي گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با سوداگران مرگ مأموران مبارزه با مواد مخدر استان چند مرحله عمليات هدفمند طي هفته گذشته به مرحله اجرا در آمدند.
وي افزود: طي اين عمليات‌ها دو باند تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي و انهدام شدند كه 101 كيلو و 277 گرم مواد مخدر از آنها كشف و ضبط شد.
جامي در ادامه از دستگيري هشت قاچاقچي، توقيف سه دستگاه تلفن همراه و يك دستگاه موتورسيكلت از متهمان خبر داد.
انتهاي پيام/ش20
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن