تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Ic سه فاز 600 ولتی قابلیت اطمینان راه اندازی موتور را افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شرکت International Rectifier (IR) یک IC سه فاز 600 ولت نیرومند برای راه اندازی موتورهای ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط و ولتاژ بالا معرفی کرده است که شامل راه اندازی موتورهای آهن ربای دائمی، راه اندازی های صنعتی، راه اندازی میکرو اینورترها و وسایل نقلیه الکتریکی می شود.
به گزارش خبرگزاری برق، الکترونیک و کامپیوتر ایران (الکترونیوز) و به نقل از ای ای تایمز، IRS26310DJPbF اجتماعی از گیت های راه انداز پاور ماسفت و IGBT همراه با شش کانال خروجی مرجع است و موجب می شود گیت راه انداز MOS که نهایتاً 20 ولتی است با جریان راه اندازی 200mA/300mA قابلیت تولید ولتاژ تا 600 ولت را داشته باشد.
این IC یک دیود بوت استرپ مجتمع را در خود جای داده است و ویژگی های حفاظتی گسترده ای را به ارمغان می آورد مانند اختصاص ولتاژ منفی گذرا برای محافت سیستم در برابر پدیده های مخرب که در طی سوئیچینگ جریان بالا و مواقع اتصال کوتاه رخ می دهند یا حفاظت خطای زمین شدن برای دستیابی به توانمندی و اطمینان بالا. یک فیلتر ورودی پیشرفته نیز به IC اضافه شده است تا نویز و اعوجاج را به منظور افزایش کارآمدی سیستم کاهش دهد.
از ویژگی های حفاظتی خاص این قطعه می توان به تشخیص باس DC همراه با حفاظت در برابر اضافه ولتاژ (over-voltage) و عملکرد توقف بردار صفر برای راه اندازی موتورهای آهن ربای دائمی اشاره کرد. عملکرد تریپ جریان، که هر شش خروجی را متوقف می کند، از یک مقاومت حسگر جریان خارجی ناشی می شود و همچنین یک عملکرد فعال سازی وجود دارد که می تواند هر شش خروجی را هم زمان متوقف کند.
راه اندازهای خروجی این قطعه شامل یک مرحله ی بافری جریان با پالس بزرگ می شوند که برای حداقل هدایت معکوس در راه انداز طراحی شده اند. تاخیرهای ایجاد شده جهت تسهیل استفاده در کاربردهای فرکانس بالا به کار می روند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن