تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرسنال برنده جدال بزرگ فوتبال جزيره شد/پيروزي پرگل ليورپول


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آرسنال برنده جدال بزرگ فوتبال جزيره شد/پيروزي پرگل ليورپول
هفته دوازدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر جزيره عصر ديروز با پيروزي تيم هاي آرسنال،ليورپول و اورتون و شكست منچستريونايتد آغاز شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در حساس‌ترين بازي اين هفته دو تيم آرسنال و منچستريونايتد در ورزشگاه "امارات" لندن و با قضاوت "هوارد وب" به مصاف هم رفتند كه در پايان شاگردان "آرسن ونگر" با نتيجه 2-1 حريف قدرتمند و مدعي خود را با شكست مواجه ساختند.

بهترين بازيكن اين ديدار "سمير نصري" هافبك سابق مارسي بود كه دو بار در دقايق 22 و 48 دروازه "ادوين فن درسار" هلندي را باز كرد.ضمن اينكه تنها گل ميهمان را "رافائل داسيلوا" مدافع راست برزيلي شياطين سرخ در دقيقه 90 به ثمر رساند.

آرسنال با اين نتيجه 23 امتيازي شد و در رتبه سوم قرار گرفت.

در ديگر بازي مهم ديروز ليورپول با سه گل ميهمانش وست برومويچ را بدرقه كرد."رابي كين" در دقايق 34 و 43 و "آلوارو آربلوآ" در دقيقه 90 براي تيم ميزبان گلزني كردند.شاگردان "رافائل بنيتز" با اين پيروزي خانگي 29 امتيازي شدند و در صدر ايستادند.

در ساير بازي هاي روز گذشته هال سيتي با يك گل مغلوب ميهمانش بولتون شد،پورتس موث با نتيجه 2-1 از سد ميزبانش ساندرلند گذشت،وستهام 3-1 مغلوب اورتون شد و جدال تيم هاي ويگان و استوك سيتي با تساوي بدون گل خاتمه يافت.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن