تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815062374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک سوسک به برنامه زنده تلویزیونی آمد!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یك سوسك در یك برنامه زنده تلویزیونی حاشیه.ساز شد.

به نوشته خبر هنگام حضور دكتر علی اكبر ولایتی، وزیر امور خارجه سابق كشورمان در برنامه «آفتاب» یك سوسك لحظاتی سخنان وی را قطع كرد.

در آغاز بخش دوم مطالب دكتر ولایتی پیرامون تاریخ تمدن ایران و اسلام، در حالیكه دكتر پور.حسین مجری برنامه سؤالی را مطرح می.كرد، دكتر ولایتی مشغول تكاندن دست راست خود بود. این حركت برای بینندگان تلویزیونی بسیار مایه تعجب بود كه در همین هنگام از روی كت دكتر ولایتی، یك سوسك به پایین كف استودیو پرید.

دكتر ولایتی با خونسردی به ورود میهمان ناخوانده واكنش نشان داد اما دكتر پورحسین با لبخندی ملیح آن را از دردسرهای داخل استودیو توصیف كرد.

این برنامه تلویزیونی كه نه تنها در ایران بلكه در كشورهای؛ تاجیكستان، افغانستان، پاكستان، هندوستان و كشوررهای عرب منطقه همچنین تركیه و آذربایجان نیز مخاطب دارد، دیشب شاهد صحنه حضور این سوسك مزاحم در زمان بیان تاریخ تمدن ایران و اسلام از زبان دكتر ولایتی بود.

در گذشته نیز بارها اتفاق نظیر این حادثه برای برنامه های تلویزیونی پیش آمد كه شنیدن صدای رعد و برق آسمان حین پخش برنامه زنده «دیروز، امروز، فردا» از جمله این حوادث غیرمترقبه است.

با تكرار این دست حوادث به نظر می.رسد استدیوهای صداوسیمای كشورمان از استانداردهای مطلوب برخوردار نیست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن