تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812871388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا روزبهاني:جايگاه جلوه هاي ويژه در سينما و تلويزيون مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا روزبهاني:جايگاه جلوه هاي ويژه در سينما و تلويزيون مشخص نيست
"محمد روزبهاني" از طراحان جلوه هاي ويژه سينما و تلويزيون، گفت: جايگاه رشته و تخصص طراحي جلوه هاي بصري بر خلاف ديگر كشورها در سينما و تلويزيون كشورمان مشخص نيست.


روزبهاني ، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: كارگردانان و تهيه كنندگان سينما و تلويزيون، با جلوه هاي ويژه فيلم بيگانه هستند و اين بخش از صنعت فليمسازي را نمي شناسند.
طراح جلوه هاي ويژه فيلم "ترديد" ، ادامه داد: اگر امروز بارقه اي از مقوله جلوه هاي ويژه در توليدات سينمايي و يا تلويزيوني ديده مي شود، به دليل تلاش فعالان اين عرصه و كاركردن به هر قيمت دراين عرصه است.
روزبهاني، تصريح كرد: طراحان جلوه هاي بصري به دليل عشق و علاقه به كار خود و بيكار نماندن، تا حد امكان هزينه هاي طراحي و اجرا را كاهش داده و حتي از دستمزد خود براي ماندن و كاركردن مي گذرند.
اين طراح جلوه هاي بصري فيلم، ادامه داد: تهيه كنندگان به هيچ عنوان حاضر نيستند در حوزه جلوه هاي ويژه هزينه كنند و اين در حالي است كه براي انجام درست و ظريف كار اين بخش، هزينه ، دقت و تخصص نياز است.
وي ، يادآورشد:دستمزد در سينما بويژه در عرصه تخصصي طراحان جلوه هاي ويژه در مقايسه با ساير رشته هاي سينمايي بالا نرفته است.
روزبهاني در زمان حاضر طراحي جلوه هاي ويژه مجموعه تاريخي "نردبامي بر آسمان" به كارگرداني محمد حسين لطيفي ، فيلم هاي سينمايي "ترديد" به كارگرداني واروژ كريم مسيحي و "راه آبي ابريشم" به كارگرداني محمد بزرگ نيا را كه در مرحله پيش توليد قرار دارد،‌ عهده دار است .
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن