تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804887916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور معاون وزير صنايع و معادن : بهره برداري از فاز اول بزرگترين پروژه زيست محيطي ذوب آهن اصفهان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: با حضور معاون وزير صنايع و معادن : بهره برداري از فاز اول بزرگترين پروژه زيست محيطي ذوب آهن اصفهان آغاز شد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با سال نوآوري و شكوفايي و در راستاي فعاليتهاي زيست محيطي فاز اول بزرگترين پروژه زيست محيطي ذوب آهن اصفهان در بخش فولاد سازي اين شركت با حضور مهندس هراتي نيك معاون وزير صنايع و معادن و مهندس لاهيجان زاده مدير كل سازمان حفاظت از محيط زيست استان اصفهان در مدار بهره برداري قرار گرفت .
مهندس هراتي نيك معاون وزير صنايع و معادن و رئيس هيات عامل ايميدرو در خصوص اين پروژه عظيم زيست محيطي و نقش آن در طرح توسعه ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ما گفت : اين پروژه بسيار عظيم و سنگين بود چرا كه نصب تجهيزات سنگين و عظيم اين پروژه بايستي همزمان با توليد و بدون ايجاد وقفه در فعاليتهاي اين كارخانه در ارتفاع بالا انجام مي گرفت .
رئيس هيات عامل ايمدرو اظهار اميدواري نمود كه با راه اندازي اين پروژه عظيم علاوه بر كاهش قابل توجه اي از آلايندگي ها زمينه توليد 4 6 ميليون تن فولاد خام در سال فراهم شود .
مهندس سبحاني مدير عامل ذوب آهن اصفهان نيز در خصوص بزرگرتين پروژه زيست محيطي اين شركت گفت : ذوب آهن اصفهان در سال جاري با توقف يكي از سه كوره فولادسازي پروژه هاي بازسازي و بهينه سازي ديگ و تصفيه گاز آن را با هدف ايجاد ظرفيت جديد براي توليد فولاد خام صرفه جوئي در مصرف انرژي و كاهش آلودگي هاي زيست محيطي متوقف نمود.
وي گفت : پروژه بازسازي و تعويض ديگ و تصفيه گاز كه به عنوان يكي از زير پروژه هاي طرح توازن كارخانه ذوب آهن اصفهان با مشاركت پيمانكاران داخلي و شركت پوسكو كره جنوبي انجام شده طي سالهاي گذشته مراحل طراحي ساخت تجهيزات داخلي و خارجي و انتقال آن به كارخانه انجام گرفته و نصب و عمليات اجرايي آن نيز همزمان با سال نوآوري و شكوفايي با ايجاد انسجام و هماهنگي در دو جبهه توليد و بازسازي از پنجم ارديبهشت سال جاري شروع گرديد.
وي افزود : با راه اندازي اين واحد پروژه بازسازي دو واحد ديگر يكي پس از ديگري شروع ميشود و انشاالله تا اواسط سال 1388 كل مجموعه با ظرفيت كامل در مدار توليد قرار مي گيرد.
مهندس سبحاني هزينه اجراي كل پروژه براي سه واحد را بيش از 200 ميليارد ريال و 17 ميليون دلار اعلام كرد و گفت : با راه اندازي اين پروژه دود خروجي از كوره فولاد سازي با دماي 1600 درجه وارد سطوح حرارتي ديگ شده و در اثر تبادل گرمايي بخاطر با فشار 46 اتمسفر جهت مصرف در نيروگاه توليد و از طرف ديگر با عبور گاز خروجي كوره از دستگاه تصفيه گاز گرد و غبار آن جدا شده و هواي تصفيه شده از دود كش خارج مي گردد.
وي گفت : اين روش منطبق با الزامات قانوني زيست محيطي عمل فيلتر اسيون گرد و غبار را انجام داده و خروجي از دودكش در حد استانداردهاي تعبين شده كنترل مي گردد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن