تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
آتش سوزي در مركز فروش لوازم خانگي
آتش نشانان با اقدام به موقع آتش سوزي در پاساژ فروش لوازم خانگي را در سه راه امين حضور خاموش كردند.جمعه شب شهرونداني كه از سه راه امين حضور عبور مي كردند شاهد زبانه كشيدن آتش از طبقه چهارم يك پاساژ بودند. در پي تماس شهروندان، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران در ساعت 23 و بيست و چهار دقيقه نيروهاي ايستگاه هاي 1، 3، 4 و گروه امداد و نجات يك اين سازمان را به سه راه امين حضور، ابتداي خيابان ري، پاساژ جواد اعزام كرد.غلامرضا ترحمي افسر آماده منطقه يك آتش نشاني تهران در اين باره گفت: اين منطقه مركز فروش لوازم خانگي در تهران است و اتاق نگهباني پاساژ جواد كه فضايي به وسعت 30 متر مربع بود دچار آتش سوزي شده و كاملا سوخته بود. آتش نشانان با رسيدن به محل از دو جهت شمال و جنوب پاساژ عمليات خاموش كردن آتش را آغاز كردند و با بكارگيري دستگاه تنفسي و دو رشته لوله آبدهي به كانون آتش نزديك شدند و آتش را كه شعله هاي آن از نماي شيشه اي ساختمان چهار طبقه به بيرون زبانه مي كشيد; خاموش كردند. با اقدام به موقع آتش نشانان از گسترش آتش به طبقات ديگر اين پاساژ كه انباشته از انواع لوازم خانگي بود جلوگيري شد.

مادر هنگام فروش نوزادش دستگير شد
ماموران پليس زن 30ساله اي را كه قصد داشت نوزاد 40 روزه خود را بفروشد، دستگير كردند. چندي پيش ماموران انتظامي كلانتري فلسطين در پي كسب خبري مبني بر اينكه زن جواني قصد دارد نوزاد 40روزه خود را بفروشد، پس از اطمينان از صحت موضوع تحت عنوان خريدار وارد معامله شدند و در نهايت با دستگيري اين زن، وي را به مقر پليس منتقل كردند. نرگس در بازجويي ها اظهار داشت; از چهار ماه قبل همسرم «رضا» محكوم به حبس ابد شد. از آنجايي كه من باردار بودم، پس از وضع حمل به علت ناتواني در تامين هزينه هاي فرزندم با راهنمايي يكي از پرستاران بيمارستان تصميم به فروش نوزادم گرفتم. بنابر اين گزارش متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و روانه زندان شد.

سرقت با اغفال دختر جوان
فردي كه پس از اغفال دختر جوان با رفت و آمد به منزلش اقدام به سرقت اموال وي و خانواده اش كرده بود دستگير شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران «ميترا.ح» با مراجعه به دادسرا و طرح شكايتي گفت: چندي پيش با فردي به هويت «مهدي.ع» آشنا شدم كه به گفته خودش مي توانست زمينه ادامه تحصيلم در خارج از كشور را مهيا كند.وي افزود: پس از گذشت مدتي وي با دادن وعده هاي واهي رابطهاش را با من ادامه داد به طوري كه به منزل ما رفت و آمد مي كرد.شاكي در ادامه گفت: پس از گذشت مدتي كه از رفت و آمد وي به منزلمان گذشت چند وقت يكبار متوجه مفقود شدن اشيا با ارزش منزل مي شديم به طوري كه با مشكوك شدن به فرد مورد نظر رفتارهايش را زير نظر گرفتيم تا اينكه وي را به هنگام سرقت مقاديري وجه نقد كه در اختيارش قرار داده بوديم مشاهده كرديم براي همين براي طرح شكايت عليه وي كه هم اكنون متواري شده است به دادسرا آمديم.بنابراين گزارش، پس از ثبت شكايت شاكي تحقيقات در اين زمينه آغاز شد كه پس از تكميل بررسي ها و شناسايي متهم از طريق چهره نگاري تلاش براي دستگيري اش از سوي ماموران آغاز شد.اين گزارش مي افزايد، با پيگيري هاي صورت گرفته سرانجام متهم در مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد.

دستگيري اعضاي باند سارقان داخل خودرو در كرج
ابتكار -با تلاش ماموران پليس آگاهي استان تهران، اعضاي باند سارقان داخل خودرو شناسايي و طي عمليات غافلگيرانه دستگير و به 100 فقره سرقت اعتراف كردند. سرهنگ مهدي يارندي معاون اجتماعي استان تهران در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در مورخه بيستم مردادماه سال جاري در پي دستگيري سارق سابقه دار داخل خودرو به نام «مهرداد-ص» طي تحقيقات انجام شده از نامبرده مشخص شد كه وي با همدستي چند نفر ديگر با تشكيل يك باند سرقت خودرو از چهار سال پيش در مقاطع مختلف زماني در سطح شهرستانهاي كرج، هشتگرد و شهريار اقدام به سرقت داخل خودرو مي كنند. وي افزود: در ادامه تحقيقات سه نفر از همدستان متهم به اسامي «جواد-ر»، «محسن-ك» و «معين-م» شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به سرقت هاي خود اعتراف كردند. يارندي در خصوص شگرد اين سارقان گفت: متهمان در حوالي ساعت 10 صبح الي يك بعدازظهر در مقابل بانك ها و بنگاه هاي معاملاتي سوژه موردنظر خود را كه معمولا حامل كيف پول بوده را تحت نظر قرار داده و به تعقيب وي پرداخته و در موقعيتي مناسب از طريق بازكردن صندوق عقب خودرو و پنچر كردن لاستيك آن اقدام به سرقت كيف حاوي پول و مدارك مي كنند. معاون اجتماعي استان تهران خاطرنشان كرد: تاكنون 51 نفر از مالباختگان پرونده شناسايي شده و باتوجه به اسناد و مدارك مكشوفه از متهمان، به دستور مقام قضايي اسامي 42 نفر ديگر از مالباختگان (برگه دوم) در جرايد كثيرالانتشار چاپ مي شود، مي توانند جهت دريافت مدارك خود به اداره آگاهي استان تهران واقع در ميدان طالقاني شهرستان كرج مراجعه كنند.

پيرزن 87 ساله گرگ درنده را خفه كرد
پيرزن 87 ساله اي به نام تاج محمدي ساكن روستاي زنجانبر كاشان در حمله يك گرگ وحشي، اين حيوان را از پاي درآورد.به گزارش فارس، جمعه عصر در حالي كه اين پيرزن تنها به قبرستان روستا رفته بود از پشت سر مورد حمله يك قلاده گرگ درنده قرار مي گيرد كه پس از دقايقي پيرزن در حالي كه خود را به سمت جاده مي كشد، موفق مي شود با فشار دادن گردن گرگ او را از پاي درآورد.پيرزن در حاليكه از ناحيه سر و صورت و دست به شدت زخمي شده و انگشتان يكي از دستانش بوسيله گرگ مهاجم جويده شده بود، روانه بيمارستان شهيد بهشتي كاشان شد و در بخش مراقبت هاي ويژه بخش اورژانس اين بيمارستان بستري شد.

آتش انتقام دفتر عمر كارگر 35 ساله را بست
بازپرس جنايي تهران براي يك جوان تبعه افغانستان كه يكي از همشهريان خود را با انگيزه انتقام گيري به قتل رسانده بود، قرار مجرميت صادر كرد. عصر 28 فروردين سال جاري ماموران كلانتري 169 مشيريه از وقوع يك فقره درگيري و نزاع دسته جمعي ميان چند كارگر ساختماني با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند 5 افغاني بر سر مسئله نامشخصي با يكديگر درگير شده كه در اين درگيري دو نفر به نام هاي مطلبه و نادين 35 ساله و 32 ساله به صورت شديد مجروح شده اند كه پس از انتقال به بيمارستان مطلبه 35 ساله بر اثر جراحات وارده به قتل رسيده است. بررسي ها نشان داد يكي از كارگران ساختماني اين كارگاه پس از آن كه دو نفر شاكي را مجروح كرده اقدام به خودزني كرده اما توسط ماموران در بيمارستان دستگير شده است. عارف 25 ساله در ابتداي تحقيقات لب به اعتراف باز نكرد و انگيزه خود را از ارتكاب درگيري و قتل اين فرد بيان نكرد اما با گذشت زمان لب به اعتراف گشود و مدعي شد از مقتول انتقام گرفته است. عارف مدعي شد مقتول كار وي را از چنگش در آورده و پروژه اي را كه قرار بوده انجام دهد را با رقم پائين تري قبول كرده و به اين ترتيب نادين از انجام آن كار وامانده است. با انجام تحقيقات و اعترافات صريح نادين براي وي قرار مجرميت صادر شد.

نجات معجزه آسا از زير تير آهن
پيكان سواراني كه به دنبال ريزش تير آهن از تريلي، در يك قدمي مرگ قرار گرفته بودند نجات يافتند. ستاد فرماندهي آتش نشاني اصفهان به دنبال تماس يك شهروند با سامانه 125 باخبر شد چند شاخه تير آهن در پل «تمدن» به روي پيكان سواري افتاده است و سرنشينان آن بدجوري گرفتار شده اند.بنابراين گروه نجات ايستگاه شماره 4 به سرعت دست به كار شد و دو سرنشين پيكان را كه معجزه آسا زنده مانده اند نجات داد.به گزارش ايسكانيوز، علت بروز اين رخداد، مهار نامناسب بار تريلي عنوان شد.

جنايت در ساختمان نيمه ساز
يك جوان 21 ساله كارگر ساختماني بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسيد. عصر روز چهارشنبه ماموان كلانتري كيانشهر از وقوع يك فقره فوت مشكوك يك مرد جوان در اين محدوده با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند جوان 23 ساله اي كه كارگر ساختماني بوده است بر اثر جراحت وارده بر قفسه سينه اش به قتل رسيده است. با حضور در محل و آغاز تحقيقات مشخص شد هم اطاقي هاي اين فرد مدعي اند صبح هنگام زماني كه براي تعويض شيفت كاري به محل سكونت خود برگشته اند ديده اند كه مقتول در اطاقي خوابيده و چون ظواهر امر عادي به نظرشان رسيده است توجهي نكرده اند. اين افراد پس از گذشت ساعتي مقتول را براي صرف ناهار صدا كرده اند اما متوجه بي حركتي وي شده و زماني كه بدن او را تكان داده اند دريافته اند كه مقدار زيادي خون از وي رفته و مرده است.

قتل برادر به خاطر ازدواج
پسر جواني كه برادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس از دستگيري، روانه زندان شد. فروردين امسال ماموران كلانتري 145 ونك در جريان قتل قرارگرفته و راهي محل حادثه شدند.در بررسي صحنه قتل ماموران جسد جوان 28 ساله اي به نام فريد را كه بر اثر اصابت چاقو به قلبش به قتل رسيده بود، مشاهده كردند.بنابر اين گزارش، پليس در ادامه تحقيقات خود، پي برد مقتول آخرين بار با پسرخاله اش به هويت هادي مشاهده شده است.بدين ترتيب نامبرده از سوي ماموران بازداشت و در بازجويي ها مدعي شد قتل از سوي برادر 34 ساله مقتول به نام سعيد صورت گرفته است.وي گفت: مقتول قصد ازدواج با خواهرم را داشت ولي خانواده اش با اين موضوع مخالف بودند چند روز قبل از جنايت فريد بر سر اين موضوع با خانواده اش درگير و به خانه ما آمد.وي افزود: روز حادثه سعيد با من تماس گرفت و خواست كه فريد را از خانه مان بيرون كنيم ولي من ضمن مخالفت با درخواست وي از او خواستم براي حل اختلاف هايمان به خانه ما بيايد.هادي در ادامه افزود: هنگامي كه سعيد به خانه ما آمد پس از گذشت دقايقي از ورود سعيد به خانه او و بردارش با هم ديگر درگير شدند و در نهايت چاقويي از جيبش درآورد و در قلب فريد فرو كرد.اين گزارش حاكي است، بنابر اظهارات هادي ماموران برادر مقتول را دستگير كردند، سعيد در بازجويي ها به قتل اعتراف كرد و گفت: قبل از رسيدن به خانه هادي چاقو را خريدم و در يك حادثه تصادفي برادرم را كشتم.گفتني است، با اعترافات متهم وي با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن