تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيومرث هاشمي: فدراسيون فوتبال بايد پاسخگو باشد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كيومرث هاشمي: فدراسيون فوتبال بايد پاسخگو باشد
معاون ورزش قهرماني و رييس مركز توسعه‌ ورزش‌هاي قهرماني سازمان تربيت بدني گفت: ما پيگيري خواهيم كرد و فدراسيون فوتبال هم بايد پاسخگو باشد.
معاون ورزش قهرماني و رييس مركز توسعه‌ ورزش‌هاي قهرماني سازمان تربيت بدني پيرامون مسايل حاشيه‌اي اطراف تيم ملي فوتبال جوانان در مسابقات قهرماني آسيا گفت: ما پيگيري خواهيم كرد و فدراسيون فوتبال هم بايد پاسخگو باشد.
هر چند تيم ملي جوانان ايران نتوانست به مرحله‌ دوم رقابت‌هاي قهرماني آسيا صعود كند اما، مسايل حاشيه‌اي اطراف اين تيم به قدري زياد بود كه خيلي‌ها ناكامي اين تيم را به اين مسايل حاشيه‌اي مربوط مي‌دانند. حضور فردي ناشناخته بر روي نيمكت تيم ملي و شايعه‌اي كه درباره‌ دادن قول به چند بازيكن تيم ملي براي انتقال به باشگاه‌هاي بزرگ شب قبل از يكي از ديدارهاي ايران شنيده مي‌شود، از مهمترين اين حاشيه‌ها هستند.
معاون ورزش قهرماني و رييس مركز توسعه‌ ورزش‌هاي قهرماني سازمان تربيت بدني در اين باره گفت: سازمان تربيت بدني در مسايل داخلي فدراسيون‌ها دخالت نمي‌كند اما، قطعا هيات رييسه فدراسيون فوتبال بايد درباره‌ي مسايلي كه مطرح مي‌شود، پاسخگو باشد. معمولا تيمي كه نتيجه نمي‌گيرد، چنين حواشي هم براي آن به وجود مي‌آيد اما، ما هم در اين باره پيگيري مي‌كنيم.
وي همچنين درباره‌ وضعيت پزشك تيم اميد كوهنوردي ايران و تلاش‌هاي سازمان تربيت بدني براي پيدا كردن اثري از سعيد بهالو گفت: اكيپ‌هاي مختلفي در حال جست‌وجو هستند. پنج شنبه با هماهنگي‌هاي انجام شده هلي‌كوپتر MI17 ارتش به همراه گروه شرپا به كمپ ابتدايي رفتند و قرار بود از جمعه كار جست‌وجو را در مناطق مخفي آغاز كنند. آنها بايد منطقه به منطقه به جستجوي خودشان ادامه بدهند. ما هم اميدوار هستيم كه جستجوي آنها به نتيجه‌ي لازم برسد. انسان به اميد زنده است و ما هم اميد زيادي داريم.
وي افزود: از طرفي ديگر بنا به درخواست همسر پزشك تيم ملي اميد قرار است او هم به آنجا سفر كند و ما هم از فدراسيون خواستيم كه هرچه سريع‌تر مقدمات اين كار را فراهم كند.
هاشمي با اشاره به كارهاي انجام شده براي يافتن اثري از بهالو گفت: هر پرواز هلي‌كوپتر ارتش مبلغي بالاي 10 هزار دلار هزينه دربردارد اما، وظيفه‌ ما اين است كه براي يافتن اثري از پزشك تيم اميد تمام تلاش‌مان را انجام دهيم.
رييس ستاد ملي مبارزه با دوپينگ درباره‌ شايعه‌ وجود اختلاف در اين ستاد گفت: به هر حال واقعيت اين است كه در هر جا اختلاف سليقه وجود دارد اما، به هر حال كار اجرايي در دست فدراسيون پزشكي ورزشي است.
وي افزود: يكشنبه يا دوشنبه هفته جاري جلسه شوراي مركزي مبارزه با دوپينگ برگزار مي‌شود كه در اين جلسه تمام مشكلات را مورد بررسي قرار خواهيم داد.
هاشمي در پاسخ به اين سوال كه آيا «عليمرادي» دبير ستاد درخواست كرده كه «طاهري» سخنگوي ستاد تغيير كند، گفت: درخواستي بوده اما،‌ تغييري انجام نگرفته است كه اين مساله را در جلسه‌ي اين هفته مورد بررسي قرار مي‌دهيم.
وي درباره‌ وضعيت فدراسيون وزنه‌برداري و انتخاب سرپرست براي اين فدراسيون گفت: شكي نيست كه بايد با توجه به حضور افشارزاده در كميته‌ي ملي المپيك فردي را جانشين او كنيم اما، براي اين كار عجله‌اي نداريم و در حال حاضر افشارزاده به كارش ادامه مي‌دهد اما، در وقت مناسب شخصي را به عنوان سرپرست انتخاب خواهيم كرد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن