تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814586661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ورزشي سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: پايان دور رفت ليگ فوتبال باشگاه‌هاي استان، احتمال سقوط به رقابت‌هاي دسته يك به جاي صعود به ليگ برتر، قهرماني منطقه آزاد چابهار در مسابقات كيك بوكسينگ قهرماني استان از اهم اخبار ورزشي سيستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، مسئول روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان سيستان و بلوچستان گفت: دور سوم و پاياني از مرحله رفت ليگ فوتبال باشگاه‌هاي استان 16 و 17 آبان ماه برگزار شد كه در گروه اول اين مسابقات، شاهين زاهدان در ورزشگاه 17 شهريور زاهدان يك بر سه نتيجه را به ميهمان خود استقلال چابهار واگذار كرد و ديدار تيم‌هاي مقاومت ايرانشهر و آبفا سراوان در ورزشگاه شهيد چمران ايرانشهر به برتري يك بر صفر تيم سراواني انجاميد.
محمد رسول خاك سفيدي اظهار داشت: بازي‌هاي گروه 2 نيز روز گذشته برگزار شد كه طي آن تيم‌هاي پاس زاهدان، پايگاه امام سجاد (ع) خاش در ورزشگاه 17 شهريور زاهدان به تساوي بدون گل دست يافتند و آبفا ايرانشهر در ورزشگاه شهيد چمران دو بر يك، ميهمان خود كشاورز را شكست داد.
وي تصريح كرد: با پايان يافتن دور رفت مرحله گروهي اين مسابقات كه با شركت هشت تيم در دو گروه جريان دارد، استقلال چابهار با 9 امتياز در گروه يك و پايگاه امام سجاد (ع) خاش با هفت امتياز در گروه دوم در صدر قرار گرفتند.

*احتمال سقوط به رقابت‌هاي دسته يك به جاي صعود به ليگ برتر
محمد رسول خاك سفيدي گفت: تيم هيئت هندبال زاهدان در آستانه حذف از رقابت‌هاي هندبال زير گروه ليگ برتر كشور قرار گرفت.
وي افزود: بازي‌هاي منطقه 4 اين دوره از مسابقات از 16 آبان ماه با شركت 9 تيم در كاشان آغاز شده است كه تيم هندبال زاهدان با قرار گرفتن در گروه 5 تيمي، در بازي نخست 30 بر 28 از نيروي زميني ارتش شكست خورد، در دومين بازي خود مقابل نماينده كرمانشاه به تساوي 30 بر 30 دست يافت و صبح امروز در بازي سوم، 33 بر 28 مقابل نماينده كرمان تن به شكست داد.
وي ادامه داد: اين تيم كه شانس صعود به دور بعدي مسابقات را از دست داد، امشب در صورت شكست مقابل كاشان، ميزبان بازي‌ها به رقابت‌هاي دسته يك هند بال كشور سقوط مي‌كند.
وي افزود: پيروزي در اين بازي سهميه سيستان و بلوچستان را در زير گروه ليگ برتر كشور حفظ خواهد كرد.

*‌قهرماني منطقه آزاد چابهار در مسابقات كيك بوكسينگ قهرماني استان
محمد رسول خاك سفيدي اظهار داشت: رقابت‌هاي كيك بوكسينگ قهرماني استان با برتري تيم منطقه آزاد چابهار به پايان رسيد.
اين مسابقات 16 و 17 آبان ماه با حضور 187 رزمي كار از شهرهاي زابل، زاهدان، چابهار، سراوان، خاش و زهك در سالن ورزش‌هاي رزمي دهكده المپيك زاهدان برگزار شد.
وي تصريح كرد: پس از رقابت 9 تيم شركت‌كننده در چهار رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، تيم منطقه آزاد چابهار عنوان قهرماني را از آن خود كرد و نماينده زابل و تيم خاش نيز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
وي افزود: نفرات برتر اين رقابت‌ها 19 آذر ماه در مسابقات قهرماني كشور در تهران شركت خواهند كرد.
انتهاي پيام/ر30
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن