تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814767800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصر از تاخير مذاكرات قاهره خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مصر از تاخير مذاكرات قاهره خبر داد
جام جم آنلاين: به دنبال اعلام تحريم مذاكرات ملي فلسطين از سوي حماس، مصر نيز از تاخير در انجام اين مذاكرات خبر داد كه قرار بود روز دوشنبه در قاهره برگزار شود.


به گزارش ايسنا به نقل از سايت اينترنتي المحيط،، مصر اعلام كرد كه مذاكرات ملي فلسطين كه قرار بود روز دوشنبه در قاهره برگزار شود، به تاخير افتاد.

اين تصميم مقامات مصري زماني اتخاذ شد كه منابع جنبش حماس در سوريه رسما به مقامات مصري ابلاغ كردند كه اين نشست را تحريم كرده‌اند.

اين در حالي است كه منابع آگاه مصري پيش از اين اعلام كرده بودند كه جنبش حماس با هياتي به رياست خالد مشعل رييس دفتر سياسي اين جنبش در مذاكرات قاهره شركت مي‌كند و عمر سليمان رييس سازمان اطلاعات مصر نيز به طور جداگانه نشستي را با وي و محمود عباس رييس تشكيلات خودگردان فلسطين برگزار مي‌كند.

خبرگزاري سما فلسطين به نقل از اين منابع اعلام كرد: هدف مسوولان حماس از اين كه مصر و تشكيلات خودگردان را مسوول شكست مذاكرات دانسته‌اند، تلاش جهت بالا بردن سطح انتظاراتشان در مذاكرات با جنبش فتح است.

از سوي ديگر، سايت اينترنتي فلسطين اليوم اعلام كرد: منابع بلندپايه‌ جنبش حماس از رد و يا تاييد اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبني بر تحريم مذاكرات ملي توسط اين جنبش خودداري كردند.

رهبران حماس از جمله محمود الزهار از رهبران بلندپايه‌ اين جنبش، از رسانه‌ها خواستند تا از انتشار اخبار پيش از اعلام موضع‌گيري رسمي حماس كه انتظار مي‌رود طي چند ساعت آينده در يك كنفرانس خبري اعلام شود، خودداري كنند.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن