تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران تا 12 سال آينده انسان به فضا مي.فرستد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: معاون سازمان فضايي ايران:
ايران تا 12 سال آينده انسان به فضا مي.فرستد؛ طراحي ماهواره.اي براي مدار 36 هزار كيلومتري


خبرگزاري فارس: معاون فناوري سازمان فضايي گفت: ايران تا 12 سال آينده انسان به فضا مي.فرستد و ما هم اكنون در حال طراحي ماهواره.اي براي مدار 36 هزار كيلومتري هستيم.






به گزارش خبرنگار علمي خبرگزاري فارس، مرداني صبح امروز در مراسم افتتاحيه نمايشگاه انسان و فضا با اشاره به اهميت توسعه در علوم فضايي گفت: علوم فضايي با اصول مختلف از جمله سياسي،.اجتماعي، امنيتي و دفاعي ارتباط مستقيم دارد وتوسعه در همه حوزه.ها نيازمند توسعه فضايي است.

وي افزود: ما در كشور برنامه 15 سال آينده خود را طراحي كرده.ايم و هم اكنون در حال طراحي و ساخت ماهواره.اي براي مدار 36 هزار كيلومتري زمين هستيم كه اين ماهواره در زمينه مخابرات، راديو و تلويزيون فعاليت مي.كند.

مرداني گفت: همچنين در حال طراحي و ساخت ماهواره.هاي سنجش از راه دور با حس.گرهاي مختلف براي هواشناسي، بلاياي طبيعي و مديريت منابع هستيم كه در مدارهاي پاييني زمين در حدود 600 الي 700 كيلومتري زمين قرار داريم.

معاون سازمان فضايي گفت: تا 12 سال آينده اولين فضانورد را با دانش بومي به فضا مي.فرستيم و هم اكنون نزديك 100 متخصص از جمله دانشجويان،.اساتيد و محققان در حوزه فضا فعاليت مي.كنند.

وي ادامه داد: هم اكنون در كشور كار طراحي 10 الي 15 ماهواره در حال انجام است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن