تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورود 3 بيمار مبتلا به وبا از پاكستان به كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

در گفت.و.گو با فارس اعلام شد
ورود 3 بيمار مبتلا به وبا از پاكستان به كشور


خبرگزاري فارس: رئيس اداره مبارزه با بيماري.هاي منتقله از آب و غذاي وزارت بهداشت گفت: ورود 3 بيمار مبتلا به وبا از پاكستان به كشور تأييد شد و آزمايش چند فرد مشكوك ديگر نيز در حال بررسي است.









حسين معصومي اصل در گفت.و.گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، افزود:. با توجه به شيوع بيماري.هاي اسهالي در پاكستان بعد از سيل پاكستان مراقبت.هاي مرزي براي جلوگيري از ورود بيماري به كشور تشديد شده است و همه افرادي كه به صورت رسمي از مرزها وارد كشور مي شوند، تحت معاينه پزشك قرار مي.گيرند.

وي گفت: در واقع يك نوع غربالگري در مرزهاي شرقي كشور براي جلوگيري از بيماري.هاي اسهالي وجود دارد و اگر فردي مشكوك به يكي بيماري.هاي اسهالي و ديگر بيماريهاي شايع در پاكستان ديده شود، تحت آزمايش قرار مي.گيرد و آماده باش در مرزهاي شرقي همچنان ادامه دارد.

رئيس اداره مبارزه با بيماري.هاي منتقله از آب و غذاي وزارت بهداشت افزود: تاكنون از بين افرادي كه تحت آزمايش قرار گرفته.اند، نتيجه آزمايش 3 نفر از نظر ابتلا به وبا مثبت بوده بنابراين 3 نفر بيمار مبتلا به وبا تاكنون از مرز پاكستان وارد كشور شده.اند، افراد ديگري نيز هستند كه مشكوك به اين بيماري هستند اما بايد تا تأييد نتيجه آزمايش آنها صبر كنيم.

وي گفت: علاوه بر غربالگري و كنترل افراد ورودي به كشور، اگر از بين ورودي.هاي قاچاق به كشور نيز گزارشي دال بر بيماري به وزارت بهداشت برسد به سرعت براي كنترل و درمان آ.نها اقدام مي.شود.

معصومي اصل افزود: از بين 3 بيمار ورودي به كشور كه ابتلاي آنها به وبا ثابت شده است 2 نفر پاكستاني و يك نفر ايراني هستند كه هر 3 آنها تحت درمان و مراقبت هستند.

وي درباره شيوع بيماري وبا در پاكستان نيز گفت: گزارش و آمار مشخصي از شيوع يبماري وبا در پاكستان به طور رسمي منتشر نشده است اما گزارش.هاي غير رسمي و مشاهدات عيني نشان مي.دهد كه با شيوع بالاي بيماري.هاي اسهالي در اين كشور مواجه هستيم اما اينكه چه تعداد از اين بيماران مبتلا به وبا هستند و چه تعداد اسهال غير وبايي هستند، در دست نيست.

وي ادامه داد: علاوه بر اسهال و وبا به طور طبيعي بايد منتظر افزايش و شيوع ساير بيماري.هاي منتقله از آب و غذا مانند مالاريا نيز در پاكستان باشيم كه با وجود افزايش موارد اين بيماري در پاكستان گزارش دقيقي نيز از وضع اين بيماري در پاكستان منتشر نشده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن