تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه خدابنده: هرگونه برقراري ارتباط و دوستي با آمريكا محال است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه خدابنده: هرگونه برقراري ارتباط و دوستي با آمريكا محال است
خبرگزاري فارس: امام جمعه خدابنده گفت: تا مادامي كه خوي سلطه‌گري و استكباري در حاكمان آمريكا وجود دارد هرگونه برقراري ارتباط و دوستي با اين كشور محال است.
به گزارش خبرگزاري فارس از خدابنده، حجت‌الاسلام والمسلمين علي ‌طهماسبي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با بيان اينكه مسئولان نظام كمر همت را براي خدمت‌رساني صادقانه بسته‌اند و در اين راه تلاش مي‌كنند، اظهار داشت: اين خدمت‌رساني موجب توسعه و پيشرفت همه جانبه علمي و فناوري و ثمرات موثري براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شده است.
وي با اشاره به اينكه براي به ثمر رسيدن اين نظام شهداي زيادي جان خود را از دست داده‌اند تصريح كرد: بايد امروز براي توسعه و پيشرفت كشور بيش از پيش تلاش كنيم.
خطيب جمعه خدابنده با تقدير از تلاش‌هاي دولت نهم در خدمت‌رساني به مردم از تلاش‌هاي دولت نهم در بخش‌هاي مختلف و به ويژه در توسعه اماكن ورزشي، بهسازي و آسفالت راه‌هاي ارتباطي اين شهرستان تقدير كرد.
وي با تقدير از حضور با شكوه دانش‌آموزان، جوانان و اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز 13 آبان تصريح كرد: اين حضور با شكوه مردمي ثابت كرد كه امت ‌حزب‌الله ايران اسلامي و جوانان اين مرز و بوم در مبارزه با استكبار جهاني و استعمار همچون كوه ايستاده و پايبند به اصول ارزش‌هاي نظام اسلامي و انقلاب هستند.
طهماسبي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريكا تصريح كرد: تا مادامي كه خوي سلطه‌گري و استكباري در حاكمان اين كشور وجود دارد هرگونه برقراري ارتباط و دوستي با آمريكا محال است.
وي اظهار داشت: هر كس چشم طمع به ايران اسلامي را داشته باشد ملت مسلمان و هميشه در صحنه كشورمان در مقابلش ايستادگي و چشمانش را كور خواهند كرد.
امام جمعه خدابنده با تقدير از برگزاري همايش امام رضا (ع) در زنجان و با تبريك فرا رسيدن ميلاد مسعود اين امام بزرگوار گفت: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سرمايه بي‌پايان ايران اسلامي هستند.
انتهاي پيام/ش20
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن