تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806727680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت 7 هزار ميليارد تومان تسهيلات به بنگاههاي زودبازده ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پرداخت 7 هزار ميليارد تومان تسهيلات به بنگاههاي زودبازده ابلاغ شد
معاون وزير كار و امور اجتماعي با اشاره به اختصاص 7 هزار ميليارد تومان تسهيلات از سوي بانك مركزي براي بنگاه‌هاي كارآفرين و زودبازده، گفت: اين تسهيلات به بانك‌هاي عامل پس از تقسيم سهم استاني ابلاغ شده است.
به گزارش بازتاب آنلاين به نقل از فارس حميد حاجي عبدالوهاب گفت: دولت براي رونق توليد در بنگاه‌هاي اقتصادي و توسعه كار 52 هزار ميليارد تومان تسهيلات در نظر گرفته است.
وي افزود: همچنين براي تأمين نقدينگي بنگاه‌هايي كه قرارداد آنها بسته شده، و بنگاه‌هاي متوسط و بزرگ نيمه كاره ، 15هزار ميليارد تومان توسط بانك مركزي تصويب شده كه البته هنوز به بانك‌هاي عامل ابلاغ نشده است.
معاون اشتغال و كارآفريني وزارت كار و امور اجتماعي خاطرنشان كرد: همچنين براي تأمين سرمايه در گردش بنگاه‌هاي موجود و مشتريان اعتباري بانكها 30 ميليارد تومان ديگر توسط بانك مركزي تصويب شده كه سهم استاني و بانك‌هاي عامل هنوز مشخص نشده است.
عبدالوهاب تصريح كرد: اين تسهيلات كه سرجمع آن 52 هزار ميليارد تومان است، براي نيمه دوم امسال تصويب شده و اميدواريم از سوي بنگاه‌هاي جذب شود.
وي افزود: از ابتداي اجراي طرح بنگاه‌هاي كوچك و زودباده و كارآفرين تا 30 مهرماه سال جاري تعداد 920 هزار شغل جديد ايجاد شده، همچنين 474 هزار طرح از اين طريق به بهره‌برداري رسيده و 19هزار و 50 ميليارد تومان تسهيلات توسط اين بنگاه‌ها جذب شده است.
عبدالوهاب در مورد كل قراردادهاي منعقد شده در بانكها تا امروز گفت: تعداد طرح‌هاي منجر به عقد قرارداد در بانك 610هزار و 200 طرح بوده كه مبلغ مورد نياز آن 22هزار و 100ميليارد تومان برآورد شده و از اين رقم در عمل 19 هزار و 50 ميليارد تومان پرداخت شده و بقيه در تعهدات بانك موجود است.
وي افزود: 755 هزار و 421 طرح از بنگاه‌ها كه در بانك تأييد و توسط بانك تعهد شده و تسهيلات مورد نياز آن به ميزان 27هزار و 930 ميلياردتومان برآورد شده است.
معاون وزير كار افزود: در صورتي كه كل طرح‌هاي ارائه شده به بانك به بهره‌برداري برسد، يك ميليون و 812 هزار و شغل جديد در كشور ايجاد مي‌شود كه تاكنون در عمل 920هزار شغل ايجاد شده است و 888 هزار شغل جديد نيز با راه‌اندازي بقيه بنگاه‌ها ايجاد مي‌شود.
عبدالوهاب در مورد حفظ اشتغال موجود بنگاه‌ها گفت: براي حفظ اشتغال مبالغي به عنوان سرمايه در گردش در اختيار بنگاه‌ها قرار گرفته كه تا كنون 3هزار و 400 ميليارد تومان در اين زمينه براي 29هزار و 431 بنگاه موجود پرداخت شده كه به تثبيت 213 هزار شغل موجود در بنگاه‌ها كمك كرده است.
وي تصريح كرد: حفظ 213 هزار شغل در بنگاه‌هاي موجود در آمار 920 هزار شغل جديد ايجاد شده ذكر نشده ولي وزارت كار آمار حفظ اشتغال را به عنوان شغل جديد به حساب نمي‌آورد.
معاون وزير كار در مورد بنگاه هاي زودبازده كه به صورت خوشه‌اي عمل مي‌كنند، گفت: باتوجه به طرح «تمام شماري بنگاه‌هاي كشور» كه به زودي اجرا مي‌شود، همه بنگاه‌ها بررسي و سعي مي‌شود مجموعه اين بنگاه‌هاي كوچك به صورت خوشه اي عمل كند.
وي افزود: به عنوان مثال دامداران يك شهر با تشكيل اتحاديه‌اي امكان ايجاد كشتارگاه و مراكز بسته بندي گوشت يا ايجاد كارخانه فرآوري شير يا خريد سهام يك كارخانه لبني را دنبال مي‌كند.
عبدالوهاب تصريح كرد: در طرح تمام شماري بنگاه‌هاي كشور كه توسط استانها و با نظارت استاندار و نظارت معاونت اشتغال و كارآفريني وزارت كار اجرا مي‌شود.
وي گفت: در اين طرح ستادي براي بررسي بنگاه ها تشكيل مي شود كه مسئوليت آن را استاندار بر عهده مي‌گيرد و در مركز معاون اشتغال وزير كار بر آن نظارت دارند.
معاون وزير كار افزود: از ويژگي‌هاي طرح بازشماري بنگاه‌ها اين است كه خودبه خود مشكلات انحراف بنگا‌ه‌ها رهگيري مي‌شود و همچنين بررسي پرداخت يارانه به بنگاه‌هاي واجدشرايط تسريع مي‌شود.
معاون وزير راه گفت: ‌در يكي دو مورد تصويب براي بنگاه‌ها به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفي شده گرچه روند پرداخت يارانه مطلوب نيست.
وي گفت: صاحبان بنگاه‌هاي بهرهبرداري شدهبا تكميل اطلاعات بنگاه براي دريافت يارانه دولت در سايتي كه در آينده اعلام مي‌شود، اطلاعات را وارد و پيگيري كنند.
عبدالوهاب گفت: باتكميل اطلاعات توسط گروه مشاوران خصوصي در بررسي بنگاه‌ها پرونده پرداخت يارانه دولت بررسي مي‌شود.
عبدالوهاب گفت: تقريبا 800 ميليارد تومان طي دو سال پيش بيني پرداخت يارانه به بنگاه ها جداگانه تصويب شده است.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن