تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با معرفي نفرات برگزيده؛ ششمين جشنواره تئاتر رضوي در بجنورد به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي نفرات برگزيده؛ ششمين جشنواره تئاتر رضوي در بجنورد به كار خود پايان داد
خبرگزاري فارس: ششمين جشنواره تئاتر رضوي پس از رقابت 13 گروه نمايشي بخش صحنه‌اي طي مدت چهار روز، با معرفي نفرات برگزيده در بجنورد مركز خراسان شمالي به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، در بخش طراحي صحنه مقام سوم، لوح تقدير و جايزه نقدي به طور مشترك به طراحان صحنه نمايش «ماه در قاب» به سيد علي موسويان از تهران و «مهتاب بر زمين» به پندار ناصر شريف از تهران اهدا شد.
مقام دوم، لوح تقدير و جايزه نقدي به طراح صحنه نمايش «به آسمان نگاه كن» به رضا حسن‌زاده از مشهد اهدا شد.
مقام اول، تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به طور مشترك به طراح صحنه نمايش «راز» به ساناز طايفه از تهران و نمايش «سه روز ابدي» به وحيد لاري از تهران اهدا شد.
در بخش موسيقي، ديپلم افتخار و جايزه نقدي مشتركا به مهدي حسني آهنگساز نمايش «به آسمان نگاه كن» از مشهد و رحيم رضايي آهنگساز نمايش «بساط عاشقي» از بجنورد اهدا شد.
تقدير ويژه، هيئت داوران در اين بخش از چند هنرمند شركت كننده در بخش‌هاي مختلف تقدير به عمل آورد.
ديپلم افتخار و جايزه نقدي به كارگردان نمايش «سه روز ابدي» رهام مخدومي از تهران.
لوح تقدير و جايزه نقدي به يوسف صادقي بازيگر نمايش «نقل طلايي» از تهران.
لوح تقدير و جايزه نقدي به مهتاب نوايي بازيگر نمايش «بساط عاشقي» از بجنورد.
لوح تقدير و جايزه نقدي به حسن سرچاهي بازيگر نمايش «رستگاري در شب دور» از شاهرود.
لوح تقدير و جايزه نقدي به محسن ميرزاعلي بازيگر نمايش «نقل طلايي» به خاطر مهارت در ارائه هنر ماندگار نقالي.
بازيگري، بازيگر زن، مقام سوم، لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به بازيگران نمايش‌هاي «مهتاب بر زمين» از تهران به خانم مانلي حسيني و بازيگر نمايش «بساط عاشقي» به بهاره احمدي‌پور از بجنورد.
مقام دوم، لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به بازيگران نمايش‌هاي «سه روز ابدي» به مريم بخشي از تهران و بازيگر نمايش «راز» به الناز حبيبي از تهران.
مقام اول، تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به بازيگر نمايش «سوي بازگشت» به مريم آل‌احمدي از لردگان.
بازيگر مرد، تقدير ويژه هيئت داوران لوح تقدير و جايزه نقدي به بازيگران نمايش «ضامن» به مصطفي طاري و ميرطاهر مظلومي از تهران اهدا كرد.
مقام سوم بازيگري: لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به بازيگران نمايش به آسمان نگاه كن به حسين طاهري از مشهد و سه روز ابدي به كرامت رودساز از تهران.
مقام دوم مقام دوم، لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به بازيگران نمايش سوي بازگشت به سيد اكبردانيالي از لردگان و بازيگر نمايش به آسمان نگاه كن به سروش طاهري از مشهد.
مقام اول، تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي مشتركا به بازيگران نمايش ما چهار نفر بوديم به احمد مسافري از خرمشهر و نمايش ماه در قاب به امير كربلايي زاده از تهران.
نمايشنامه‌نويسي مقام سوم، لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به نويسنده نمايش‌هاي ما چهار نفر بوديم به مرتضي شاكرم از خرمشهر و نمايش ماه در قاب به علي موسويان از تهران.
مقام دوم، لوح تقدير و جايزه نقدي مشتركا به نويسنده نمايش‌هاي راز به داريوش ربيعي از تهران و نمايش ضامن به فرهاد نقد علي از تهران.
مقام اول، تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به نويسنده نمايش سه روز ابدي به محمد ابراهيميان از لردگان.
كارگرداني، تقدير ويژه، هيئت داوران تقدير ويژه خود را به مناسبت توجه به مضامين سنتي، رضوي و نمايش ايراني به عزت‌الله مهرآوران اهدا كرد.
مقام سوم، لوح تقدير و جايزه نقدي به كارگردان نمايش به آسمان نگاه كن به محمد مهدي خاتمي از مشهد.
مقام دوم: لوح تقدير و جايزه نقدي به كارگردان نمايش ضامن به محمود رضا رحيمي از تهران.
مقام اول: تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به كارگردان نمايش راز به زري طالبي از تهران.
نمايشهاي برگزيده، هيئت داوران بدون هيچگونه اولويت نمايش‌هاي ما چهار نفر بوديم از خرمشهر، به آسمان نگاه كن از مشهد و نمايشنامه‌هاي ماه در قاب و راز از تهران را به عنوان نمايش‌هاي برگزيده ششمين جشنواره سراسري تئاتر رضوي و حمايت براي اجراي عمومي معرفي كرد.
همچنين مركز هنرهاي نمايشي صدا و سيما نيز دو اثر نمايشي سه روز ابدي نوشته محمد ابراهيميان و كارگرداني رهام مخدومي از تهران و نمايش راز به نويسندگي داريوش ربيعي و كارگرداني زري طالبي از تهران را به عنوان آثار برتر اعلام و از دو اثر نماشي ضامن به نويسندگي فرهاد نقد علي و كارگرداني محمودرضا رحيمي و نمايش ما چهار نفر بوديم به نويسندگي مرتضي شاكرم و كارگرداني عادل كروشاوي براي ضبط و پخش در شبكه‌هاي مختلف راديو و تلويزيون براي خريداري اعلام كرد.
.......................................................................
حاشيه‌هاي اختتاميه ششمين جشنواره تئاتر رضوي
.......................................................................
*آيين اختتاميه با 20 دقيقه تاخير آغاز شد.
*شماري از مسئولان و ميهمانان به دليل كمبود جا برنامه‌ها را به صورت ايستاده پيگيري كردند.
*مجري برنامه اختتاميه را امير حسين مدرس مجري توانمند صدا وسيما برعهده داشت.
*نصيريان داور جشنواره تعدادي از كارهاي نمايشي به اجرا درآمده در ششمين جشنواره تئاتر رضوي را اعجاب‌انگيز خواند.
*يكي از عوامل اثر نمايشي سوي بازگشت از لردگان به هنگام دريافت جايزه خود طي مطالبي كوتاه از مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال بختياري به دليل عدم همكاري با اين گروه انتقاد كرد.
*در حالي كه هر يك از عوامل كارهاي نمايشي اقدام به ارائه مطالب خود به تماشاگران مي‌كردند، مجري برنامه از افراد منتخب خواست تا به دليل كمبود وقت از اين امر ممانعت كنند.
*بازار عكس گرفتن و امضا گرفتن از هنرمندان حاضر در اين مراسم داغ بود.
*در اين مراسم همچنين برنامه‌هاي آييني سنتي خراسان شمالي مرتبط با موضوع جشنواره اجرا شد كه با استقبال و تشويق حاضران همراه بود.
*يكي از هنرمندان گروه‌هاي نمايشي با بيان اينكه از شلمچه به عنوان نخستين محل ورود امام رضا (ع) در جشنواره حاضر شده است و پس از 11 سال علاوه بر حضور در جشنواره با اين عنوان موفق به زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) شده، به اين مراسم فضاي معنوي بخشيد.
*شركت‌كنندگان در اين جشنواره از ميزباني خراسان شمالي و مهيا بودن امكانات لازم براي برپايي اين رويداد هنري به خوبي ياد كردند.
انتهاي پيام/ش10
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن