تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815071265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛كسب و كار مركز ثقل كارآفريني است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛كسب و كار مركز ثقل كارآفريني است
؛جميلي- دبير همايش طرح كسب و كار و سرمايه گذاري، مديريت فرايند نوآوري در سطوح مختلف را نيازمند الگوي بومي و استاندارد طرح كسب و كار دانست و افزود: توجه به طرح كسب و كار به عنوان مركز ثقل كارآفريني و نوآوري، ضروري است.

مدير مركز كارآفريني جهاد دانشگاهي مشهد و دبير همايش طرح كسب و كار و سرمايه گذاري گفت: توسعه كارآفريني و ايجاد فضاي نوآوري يكي از دغدغه هاي مهم سياست مداران و برنامه ريزان در كشور به شمار مي رود و هرگونه تلاش در اين زمينه مي تواند زمينه هاي رشد و شكوفايي كشور را فراهم سازد.

وي به مشكلات يا چالش هاي پيش روي توسعه كارآفريني اشاره كرد و افزود: با وجود اختراعات و فرصت هاي كارآفريني بسيار در كشور، متأسفانه در تجاري سازي ايده ها با مشكل روبه رو هستيم، از سوي ديگر مسئله سازمان دهي و هدايت سرمايه هاي كوچك و بزرگ در كشور است كه امر كارآفريني را با چالش روبه رو ساخته است و نبود زبان مشترك براي توجيه سرمايه گذاران در ورود به عرصه كارآفريني و نوآوري است.

دكتر «جواد سخدري» طرح كسب و كار را مركز ثقل كارآفريني عنوان كرد و گفت: اولين گام در فرايند نوآوري، طراحي BP business plan يا نقشه راه است كه به ما مي گويد كجا هستيم، كجا بايد برويم و چگونه مسير مورد نظر را طي كنيم تا به هدف غايي برسيم.

قبل از حركت به سمت نوآوري با فضايي مبهم مواجه هستيم اما با نقشه راه و تدابير انديشيده شده و آمادگي لازم براي رو در رو شدن با مشكلات، ريسك ها و مخاطرات به دست خواهد آمد.مدير مركز كارآفريني جهاد دانشگاهي مشهد، يكي از بزرگ ترين مشكلات كارآفرينان به خصوص براي تازه كاران را نبود توانايي در تدوين طرح كسب و كار مناسب عنوان كرد و افزود: طرح كسب و كار زبان مشترك انسان هاي صاحب ايده و سرمايه است.

وي به سه هدف كلي در برگزاري همايش ملي طرح كسب و كار و سرمايه گذاري اشاره كرد و گفت: تلاش در جهت توسعه نظام مند كارآفريني و كمك به ايجاد و توسعه فضاي نوآوري در كشور، ارائه الگوهاي بومي و استاندارد در تدوين و ارزيابي طرح كسب و كار در بخش هاي مختلف اقتصادي در كشور و هدايت و سازمان دهي و بهينه سازي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اقتصادي به منظور توسعه كارآفريني از عمده اهداف اين همايش است.

به گفته وي تاكنون حدود ٦٠ مقاله به دبيرخانه همايش رسيده است كه با بررسي كميته علمي تعداد ١٠ مقاله برگزيده و در همايش ارائه خواهد شد.

همايش ملي طرح كسب و كار و سرمايه گذاري در ٢١ محور، طي روزهاي ١٥ و ١٦ آبان ماه برگزار خواهد شد.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن