تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشميان : مظلوم است AFC فوتبال ايران هميشه در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشميان : مظلوم است AFC فوتبال ايران هميشه در انتخابات
فوتبال ايران مظلوم واقع مي شود گفت : در جام جهاني به همه AFC مهاجم تيم ملي كشورمان با بيان اينكه هميشه در انتخاب هاي ثابت مي كنيم ايراني ها بهترين بازيكنان آسيا هستند.
به گزارش خبرنگار مهر وحيد هاشميان پس از پنج هفته دوري از مسابقات در دو هفته اخير بوخوم برابر هوفنهايم 18 دقيقه و مقابل دورتموند 64 دقيقه در زمين حضور داشت و نشان داد دوران سخت مصدوميت را پشت سرگذاشته و به آمادگي مطلوب دست يافته است .
مهاجم ايراني تيم فوتبال بوخوم آلمان كه اين روزها ترجيح مي دهد كمتر صحبت كند تا با تمركز بيشتر خود را براي حضور موفق در رقابت هاي بوندس ليگا و مقدماتي جام جهاني به همراه تيم ملي آماده كند در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش شرايط تيم بوخوم تيم ملي و حذف نكونام از فهرست برترين بازيكنان سال 2008 گفت : كسب يك امتياز در زمين دورتموند نتيجه خوب و ارزشمندي براي ما محسوب مي شد زيرا در هفته هاي اخير نتايج نامطلوبي كسب كرده بوديم . مطمئنا اين امتياز روحيه بازيكنان را افزايش مي دهد تا در بازي آينده خانگي خود برابر برمن پس از هشت هفته به پيروزي دست يابيم و به وضعيت خود در جدول رده بندي سر و سامان دهيم .
وي در مورد دلايل نتيجه نگرفتن بوخوم اظهار داشت : ما كادر فني مجرب و بازيكنان خوبي را در اختيار داريم حتي در مسابقات هم بازي هاي قابل قبولي را به نمايش مي گذاريم اما در نتيجه گيري ناموفق ظاهر شده ايم كه اميدوارم بزودي اين مشكل حل شده و بتوانيم به جايگاهي كه مستحقش هستيم برسيم .
مهاجم ايراني تيم فوتبال بوخوم در مورد هدفگذاري اين تيم در فصل جاري اضافه كرد : نخستين هدفمان حفظ تيم در بوندس ليگاي يك است و پس از آن به كسب سهميه حضور در رقابت هاي اروپايي هم فكر مي كنيم .
وي در مورد وضعيت فعلي و مصدوميت كهنه كمرش اظهار داشت : كمر دردم بسيار بهتر شده و مشكل زانويم هم پس از 4 هفته تمرين فيزيوتراپي و بدنسازي با مربيان تيم برطرف شده است . در اين مدت تمام تمرينات را به نحو احسن انجام دادم تا خودم را در وضعيت خوبي قرار بدهم و هرچه زودتر شرايط بازگشتم به مسابقات مهيا شود.
مهاجم شماره 9 تيم ملي ايران در مورد بازگشتش به تركيب اصلي بوخوم تصريح كرد : در اين مدت با مصدوميت هاي زيادي مواجه شدم و بازي هاي زيادي را از دست دادم اما اين بار زودتر از آنچه فكر مي كردم مصدوميت را پشت سر گذاشتم و آمادگي حضور در مسابقه را كسب كردم . مربي تيم هم برخلاف انتظار خيلي زود من را در تركيب اصلي تيم استفاده كرد تا پس از مدتها در ديدار با هوفنهايم 18 دقيقه به من بازي رسيد و در ديدار با دورتموند هم از ابتدا در تركيب تيم به ميدان رفتم .
وي در مورد عملكردش در اين ديدارها اضافه كرد : در ديدار با دورتموند بيشتر تيم ما به فكر ارائه يك بازي بسته بود و ما به عنوان مهاجم تيم مجبور بوديم به عقب برگرديم و درنيمه خودمان وظايف دفاعي تيمي را انجام دهيم به همين دليل اصلا شانس گلزني نداشتيم ولي فكر مي كنم توانستم انتظارات مربي تيم را در اين 64 دقيقه برآورده كنم .
هاشميان در ادامه در پاسخ به اين سئوال كه اگر نامش در بين نفرات ملي پوش قرار داشته باشد به ايران سفر مي كند افزود : اگر دعوت شوم قطعا به ايران مي آيم و همانند گذشته در خدمت تيم ملي كشورم خواهم بود.
وي در مورد گل نزدنش در مسابقات اخير ياد آور شد : مدتها مصدوم بودم ضمن اينكه ما مهاجم هستيم و براي هر مهاجمي چنين شرايطي پيش مي آيد اما پس از سپري كردن مصدوميت اخير تلاش مي كنم در بازي هاي آينده بوخوم و تيم ملي گل بزنم تا اين مشكل را هم پشت سربگذارم و به شرايط عادي باز گردم .
مهاجم ايراني تيم فوتبال بوخوم با بيان اينكه هيچكدام از ديدارهاي مقدماتي جام جهاني آسان نيست در مورد ديدار ايران با امارات خاطرنشان كرد : درست است امارات بارها برابر ما شكست خورده است اما تيم ضعيفي نيست و نبايد آنها را دست كم گرفت . ما بايد برابر اين تيم با قدرت به ميدان برويم تا بدون هيچ مشكلي سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم .
وي تاكيد كرد : شانس صعودمان به جام جهاني بسيار زياد است اما در اين راه بايد از سد حريفاني همچون كره جنوبي و عربستان عبور كنيم . البته اگر كره شمالي در بازي هاي بعدي همانند نيمه دوم ديدار با ما بازي كند مي تواند براي تيم هاي بزرگ دردسرهاي زيادي ايجاد كند.
مهاجم تيم فوتبال كشورمان در خصوص بازگشت مهدوي كيا به تيم ملي اظهار داشت : مهدي بازگشت بسيار خوبي به تيم ملي داشت زيرا هم يك گل ارزشمند به ثمر رساند و هم در اداره تيم عملكرد خوبي داشت در مجموع فكر مي كنم وي پس از مدتها دوري از تيم ملي نشان داد در شرايط بسيار خوبي قرار دارد.
وي در مورد حضور نكونام در تيم منتخب جهان اذعان داشت : من هنوز در اين خصوص با جواد صحبت نكردم ولي خبرهايي در مورد دعوتش براي بازي با ستارگان بزرگ جهان شنيده ام . اميدوارم وي بتواند در كنار بازيكنان بزرگ دنيا عملكرد خوبي داشته باشد و از اعتبار فوتبال ايران و آسيا دفاع كند.
هاشميان در پايان در مورد حذف نام نكونام از فهرست برترين بازيكنان سال 2008 آسيا گفت : شايد مبناي انتخاب بهترين بازيكن فوتبال ايران مظلوم واقع مي شود . البته AFC سال آسيا حضور اين بازيكن در مسابقات اين قاره است اما بايد بگويم هميشه در انتخاب با صعود به جام جهاني و عملكرد خوب در آن مسابقات به همه نشان مي دهيم و ثابت مي كنيم بازيكنان ايراني بهترين بازيكنان آسيا هستند.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن