تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سینماها در تسخیر«الناز شاکردوست»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



.نگاهی به اکران فیلم.های جدید در سینماها؛
سایت تفریحی و علمی فان پاتوق: سالنهای سینمایی از روز یکشنبه هفتم شهریور ماه به مناسبت ایام عزاداری امام علی (ع) تعطیل بودند و از امروز صبح درحالی بازگشایی می شوند که از میان ۵ فیلم جدید « الناز شاکردوست» با سه فیلم رکورد دارحضور درفیلم هاست.
نمایش پنج فیلم. جدید از امروز بر پرده سینماها آغاز می.شود، در این دور اکران، « الناز شاکردوست» با سه فیلم و «فرامرز قریبیان» با دو فیلم رکورددار ایفای نقش هستند. «الناز شاکردوست» در فیلم.های «از ما بهترون»، «فاصله» و «کارناوال مرگ» حضور دارد و فرامرز قریبیان در فیلم.های «فاصله» و «کارناوال مرگ» به ایفای نقش می.پردازد.
۱ – «یک جیب پر پول، یک گواهینامه» که در گروه سینمایی «قدس» اکران می شود، به کارگردانی «قدرت الهل صلح میرزایی» و با بازی «سیدجواد رضویان»، «رضا شفیعی.جم»، «آناهیتا همتی»، «شهره لرستانی»، «یوسف صیادی»، «محسن قاضی مرادی»، «احمد پورمخبر»، «روح اله مفیدی»، «سیدرضا حسینی» درباره دختری جوان پولداری است که خواستگاران فراوانی دارد. او حالا باید بین این خواستگاران کسی را انتخاب کند که آنرا را به خاطر پول نخواهد.
۲ – «از ما بهترون» ساخته «مهرداد فرید» قرار است در گروه «عصرجدید» اکران شود. این فیلم با بازی «رضا عطاران»، «الناز شاکردوست»، «بهنوش بختیاری»،«ارژنگ امیر فضلی»،«مریم امیرجلالی»،«مریم سعادت»، «بیژن بنفشه خواه»،«برزو ارجمند»، «نادر سلیمانی» و«امیر رضا زرین بخش» درباره احسان روزنامه.نگاری است که تا کنون هر چه نوشته، مورد توجه مردم واقع نشده است. تا این که بر خلاف رویه معمولش، سلسله گزارشهایی را می.نویسد که کاملا عامه پسندانه است. موضوع گزارش درباره رمالی است. انتشار این گزارشها اگرچه احسان را به عنوان روزنامه نگاری موفق سر زبانها می.اندازد اما رفته رفته او را دچار دردسرهای عجیب و غریبی می کند. در دل این دردسرها دختری به نام نسیم در مسیر او قرار می.گیرد .
۳ – «یک اشتباه کوچولو» به کارگردانی «محسن دامادی» و با حضور«امین حیایی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «مریلا زارعی»،«شیلا خداداد»، «روشنک عجمیان»، و«مژگان بیات» در گروه آفریقا اکران می.شود. در خلاصه داستان این فیلم کمدی آمده است: دو بیقرار بر سر یک قرار، به.هم نمی.رسند و همین. دستمایه فیلم «یک اشتباه کوچولو» است.
۴ – «فاصله» ساخته «کامران قدکچیان» با بازی «الناز شاکردوست»، «فرامرز قریبیان» و «پژمان بازغی» درباره زنی است که به دنبال شوهرش به تهران می.آید اما در پی جستجو و پیدا کردن او دچار حوادثی می.شود. این فیلم در گروه «آزادی» اکران می شود.
۵ – «کارناوال مرگ» فیلم نیمه.کاره «رضا اعظمیان» است که توسط «حبیب.الهب کاسه.ساز» به پایان رسید هم پس از گذشت سالها از ساختش قرار است در گروه «استقلال» اکران شود. این فیلم با بازی «فرامرز قریبیان»، «بهرام رادان»، «الناز شاکردوست»، «میرطاهر مظلومی»، «حسین سحرخیز»، و «ژاله علو»، با نگاهی روانکاوانه جامعه.شناسی محیطی به رفتارهای ناهنجار ترافیکی می.پردازد.
همچنین سینما «شکوفه» ملت سابق که مالک آن «علی سرتیپی» تهیه کننده وپخش کننده سینما است به احتمال زیاد هم زمان با عید سعید فطر مورد بهره برداری قرار می گیرد. این سینما ۳ سالنه شده و امکانات فنی آن مطابق با استانداردهای روز شده و در میدان شهداء قرار دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن