تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 نکته جادویی برای داشتن شادی ابدی در زندگی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نکته اول : همیشه با خودتان آشتی باشید .

اگر شما میخواهید که دوام لذت و شادی ها را تجربه کنید , ابتدا باید خودتان را قبول داشته باشید . در وهله اول به من بگویید که نظرتان درباره زندگی خودتان چونه است ؟آیا واقعا از خوتان راضی هستید ؟ آیا از کار خود رضایت دارید ؟
پاسخ های متفاوتی برای جواب این سوال ها وجود دارند اما نکته ی مهمی که میخواهم اشاره کنم اینست که باید برای شاد بودن خودتان را بپذیرید و بدانید که چه کسی هستید .
اگر نکات منفی ای در این باره در ذهنتان است پیشنهاد میکنم هر روز تک تک انها را مورد بررسی قرار دهید . این روش , باعث میشود که هر روز از شر یکی از آنها خلاص شوید و نفس راحت تری بعد از بیداری در روز بعد در زندگی تان بکشید نکته دوم برای دوام شادی ها : همیشه مثبت فکر کنید

یکی از قدرتمند ترین روش ها برای کسب شادی در زندگی مثبت فکر کردن است . جرقه یک فکر مثبت و داشتن نگاه مثبت همواره موجب دلگرمی است .
از همان ابتدا که از خواب بیدار میشوید مغزتان را وادار به تراوش افکار مثبت نمایید . قدرشناس خود باشید از اینکه فرصت دیگری را برای خود ایجاد میکنید که در یک زندگی معنادار زندگی کنید . از کوچکترین چیز لذت ببرید . از اینکه چقدر امروز هوا زیباست و چقدر خوشبختید که در درون و بدنبال چنین زندگی ای هستید .
اگر افکار منفی به ذهنتان نفوذ کردند , بلافاصله سرتان را بشکافید !! و آنرا با دو دستان بیرون بریزید . در هر شرایطی به دنبال نیمه مثبت هر چیزی باشید .
چنین تفکری باعث می شود که از همجواری با افراد منفی نگر دوری کنید .چنین افرادی تنها بلدند که روح و روان شما را مستهلک کنند ! با وجودی که همه عوامل شادی در اطراف شما هستند .
مثبت نگر بودن مزاجتان را هواره چک میکند و به شما اجازه میدهد تا از اموری که موجب استرس و تنش فکری شما میشود دوری کنید . ادامه این روش شادی را بطور طبیعی و نه مصنوعی وارد جریان زندگی شما میکند . نکته سوم : همواره دیگران را شاد کنید

یکی از موثر ترین روش های استمرار شادی در زندگی اینست که همواره تلاش کنید که دیگران را شاد کنید ..
فرای اینکه منظور از دیگران اطرافیان شما یا حتی افراد غریبه ای باشند که آنها را در خیابان می بینید . مسئله مهم احساس شما پس از دیدن خنده دیگران و دادن لذت شادی به آنهاست. انگار که برای پسر دایی یا دختر خاله کوچک خود بستنی خریده باشید . به همین سادگی میتوانید دنبال ایده ای برای شاد کردن دیگران باشید . باور کنید به همین سادگی. باور ندارید میتوانید با کمک به فردی در یک پروژه بزرگ شادی را به او هدیه کنید ؟!! شادی مسری است و به راحتی گسترش پیدا میکند . دیده اید مراسمی مانند نوروز و کریسمس چطور زندگی مردم را متحول میکند و در زمان اندکی در کل شهر ها گسترس پیدا میکند . شادی هم چنین ماهیتی دارد . باورم کنید وقتی میگ ویم که شما میتوانید براحتی تبدیل به محبوب ترین فرد بشوید وقتی سعی در شاد کردن دیگران دارید .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن