تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813288568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور نهادينه ساختن فرهنگ صرفه جويي؛ آموزش و پرورش به كمك شركت آب و فاضلاب قم مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: به منظور نهادينه ساختن فرهنگ صرفه جويي؛ آموزش و پرورش به كمك شركت آب و فاضلاب قم مي آيد


خبرگزاري ايسكانيوز: در نشستي با حضور رييس گروه آموزش پيش دبستاني و ابتدايي، سازمان آموزش و پرورش و مسئولين آبفاي قم، راه هاي آموزش مصرف بهينه آب به دانش آموزان بررسي شد.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب قم، رييس گروه آموزش پيش دبستاني و ابتدايي آموزش و پرورش قم در اين نشست كه امروز در روابط عمومي شركت آب وفاضلاب قم برگزار شد، با اشاره به ظرفيت هاي مدارس در آموزش صرفه جويي به كودكان گفت: در مدارس پتانسيل هاي فراواني وجود دارد كه مي توان از آن در نهادينه ساختن فرهنگ صحيح استفاده از آب بهره برد.
احمد معماري زاده با قدرداني از عملكرد خوب شركت آب و فاضلاب در سال هاي گذشته در مدارس گفت: شركت آب و فاضلاب مي تواند از توان شوراهاي دانش آموزي نيز در مدارس بهره ببرد.
وي آموزش مصرف بهينه آب از طريق نمايش و مسابقات پژوهشي را براي دانش آموزان مثمر ثمر دانست و گفت: بايد اين آموزش ها به مهارت هاي زندگي براي دانش آموزان تبديل شود تا تاثير گذاري بيشتري به همراه داشته باشد.
در ادامه اين نشست مدير روابط عمومي آبفاي قم نيز با قدرداني از همكاري آموزش و پرورش با شركت آب و فاضلاب به ارائه گزارشي از فعاليت اين شركت در مدارس در سال هاي گذشته پرداخت و يادآور شد: از سال 83 فعاليت هايي در حوزه مدارس در آبفاي قم آغاز شد كه طي سال هاي گذشته برنامه هاي نسبتا مناسبي به اجرا درآمده كه مورد استقبال نيز قرار گرفته است.
محمد شجاعي اصل از ساماندهي بيش از 900 پيشاهنگ آب در مدارس ابتدايي قم خبر داد و گفت: اين افراد به عنوان رابطان شركت آب و فاضلاب در مدارس در برنامه هاي اين شركت حاضر مي شوند و نكات مورد نظر را در مدارس خود اجرا مي كنند.
وي ادامه داد: در سال جاري نيز آبفاي قم با آموزش هاي تخصصي به مروجان مصرف صحيح آب، اين افراد را براي حضور در مدارس و آموزش به دانش آموزان آماده نموده است.
مديرروابط عمومي آبفاي قم اظهار داشت: فعاليت هاي مروجين شامل اجراي نمايش، آموزش مصرف صحيح آب، ارتباط با پيشاهنگان آب و ...مي شود كه اميدواريم نتايج آن در بهبود استفاده صحيح از آب و انتقال آن به خانواده هاي موثر باشد.
در اين نشست راه هاي همكاري متقابل آموزش و پرورش و شركت آب و فاضلاب در زمينه ارائه آموزش هاي لازم به دانش آموزان در زمينه صرفه جويي در مصرف آب بررسي شد./01/120
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن